عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 21:44

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
 90 درصد درخواست‌ها که به دفتر نمایندگان ارائه می‌شود درخواست اشتغال یا تسهیلات بانکی می باشد کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان ترامپ در ماجرای ربودن اسناد متهم شد ماجرای هولناک بلعیده شدن یک مرد توسط کوسه صنعت بیمه؛ بازیگری کوچک با ابزاری بزرگ در بازار سرمایه(+فیلم) ارزآوری صنعت پتروشیمی در چه نقطه‌ای است؟ کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه دارد/ ۱۰۰۰ خودرو در مرحله ترخیص دو رفتار مهم در نرخ سود بازارهای مالی حمله به خودروسازان : کیفیت خودرو هر سال پایین‌تر می‌آید و قیمت آن گران‌تر می‌شود اولویت «بیمه ملت»، همکاری و تقویت شبکه فروش فعلی است، نه استارتاپ‌ها واکسن بیمه زندگی در کشاکش ترس و انگیزه رضایتمندی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از خدمات شایسته بیمه دانا مدارس به نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مجهز می‌شوند ساخت ۱۳۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسعه برون مرزی و تحول دیجیتال، دو راهبرد اصلی بیمه سامان بیمه ایران ۲۲۱ میلیارد ریال برای خسارت آتش سوزی پرداخت کرد نماد دسبحا بازگشایی می شود بازگشایی در این چند نماد معاملاتی | بخوانید کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه اجرایی می شود
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بانک‌های چینی به درد سر افتادند مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیرانوند بازی فینال را از دست داد ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین بررسی عملکرد فروردین ماه بانک تجارت ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک توسعه تعاون صادر شد گزینه مدیرعاملی بیمه سینا به نهاد ناظر معرفی شد

تولید گیربکس شش سرعته درکشور


تولید-گیربکس-شش-سرعته-درکشور
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه با اشاره به این که در فرآیند طراحی و تولید گیربکس شش سرعته‌، بیش از 125 قالب جدید با همکاری 85 سازنده ساخته شده، گفت: تولید گیربکس داخلی حدود 87 میلیون یورو صرفه جویی ارزی در طی چهار سال به دنبال خواهد داشت .

به گزارش الفباخبر به نقل از خودروکار، اسماعیل پور افزود: پروژه راهبردی طراحی و توسعه گیربکس‌های جدید برای خودروهای سواری در راستای توسعه بومی‌سازی، به شرکت نیرو محرکه واگذار شد تا در کنار سایر سازندگان داخلی و با بهره‌ گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه‌های جدید طراحی و تولید گیربکس در سطح تکنولوژی‌های روز دنیا در داخل کشور اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

 
وی اظهار کرد: گیربکس شش دنده برای نخستین بار بر روی محصول راناپلاس نصب و به بازار عرضه می‌شود و به تدریج بر روی محصولات دیگر ایران خودرو نیز تعبیه خواهد شد. تولید و داخلی سازی این گیربکس در شرایط تحریمی کاری جهادی محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه با بیان این‌‌که در طراحی گیربکس شش دنده از تکنولوژی‌های روز استفاده شده، کاهش مصرف سوخت به ویژه در سرعت‌های بالا، رانندگی در جاده ها و اتوبان ها، بهبود تعویض دنده و مطلوبیت بیشتر در رانندگی را از مزایای این گیربکس برشمرد.
وی تصریح کرد: بر پایه گیربکس شش سرعته، نوع نیمه اتوماتیک آن با نام تجاری 6 AMT در دست توسعه است و تا پایان امسال تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه، خاطرنشان کرد: براساس نقشه راه  قوای محرکه، قرار است ایران خودرو  تا سال ۱۴۰۴ نیمی از محصولات تولیدی خود را با گیربکس اتوماتیک و نیمی دیگر را با گیربکس دستی تولید و روانه بازار کند.
 
 
 
 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان ماه 1399 - 19:17
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت