عناوین مهم :
سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 08:46

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
طرح انسداد مرز افغانستان با موانع فیزیکی در دستور کار است رونمایی از بازی جدید غرب با قطعنامه ۲۲۳۱ در شورای امنیت باند مخوف قاچاق انسان در ایران دستگیر شدند سمیرا سبزیان قصاص شد/ پایان تلخ کودک همسری که شوهرش را کشت خبر مهم «جناب خان» برای هوادارانش الزام صدور صورت حساب الکترونیکی طلافروشان از ابتدای دی ماه حقوق آذر ماه معلمان به همراه معوقات رتبه‌بندی پرداخت می‌شود نرخ نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت قیمت دلار و سایر ارزها ۲۹ آذر ۱۴۰۲ قیمت خودرو در ۲۹ آذر ۱۴۰۲ بازدید مدیرعامل بیمه حکمت صبا از شعبه تبریز. فیلتر جریان نقدینگی ۲۹ آذر ۱۴۰۲ بورس تهران | بخوانید ۳۳ میلیون ایرانی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند آجیل شب یلدای امسال ارزان‌تر از سال قبل است تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار اولین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه البرز افتتاح شد شرایط استفاده دانشجویان از تصاویر ماهواره خیام حضور بیمه کوثر در نمایشگاه ایران ژئو وام یلدایی ۲۰ میلیونی تامین اجتماعی برای بازنشستگان
پر بازدید ها
روش ادمین ها برای جذب فالوور واقعی جمهوری آذربایجان اموال دولت ایران را مصادره کرد! از بیمه مستمری باران با شاخص تورم با حضور ۴ مدیرعامل شرکت‌های بیمه زندگی رونمایی شد فیلتر جریان نقدینگی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران احداث زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در محورهای غرب تهران و البرز ۱۰۳ درصد رشدحق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳ شرایط ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بیمه دانا سال ۱۴۰۲ را در مدار رشد تمام کرد واکنش مفتی عمان به خیزش ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا فیلتر جریان نقدینگی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران بهترین صندوق طلا در بورس را بشناسید پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ نماد معاملاتی فملی شاخص بورس را سبز کرد دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران

هک شدن ایمیل مدیران مایکروسافت


هک-شدن-ایمیل-مدیران-مایکروسافت
یک هکر با فروش اطلاعات دسترسی به صدها ایمیل متعلق به مدیران شرکت مایکروسافت تهدید امنیتی جدی برای این شرکت ایجاد کرده است.

به گزارش الفباخبر به نقل از وب زوم، اطلاعات ایمیل‌های سرقت شده مربوط به برخی مدیران ارشد مایکروسافت، معاونان آنها و مدیران میانی این شرکت است که بالغ بر صدها آدرس ایمیل را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مدیران یادشده علاوه بر آمریکا در برخی کشورهای اروپایی و در شعبات مایکروسافت در این کشورها مشغول به کار هستند و تعدادی از آنها نیز مسئولیت‌هایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این شرکت بر عهده دارند.

فروش اطلاعات حساب‌های ایمیل یادشده اولین بار در یک بازار زیرزمینی متعلق به هکرهای روسیه آغاز شد. قیمت هر یک از این آدرس‌های ایمیل بسته به موقعیت مدیر مالک آن از ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار در نوسان است.

بررسی‌های مؤسسه امنیتی KELA نشان می‌دهد سرقت اطلاعات ایمیل‌های مذکور از طریق رایانه‌هایی رخ داده که آلوده به تروجان AzorUlt بوده‌اند. این تروجان از جمله بدافزارهای مشهوری است که برای سرقت اطلاعات به کار می‌رود. اصالت برخی از این آدرس‌های ایمیل تأیید شده و مایکروسافت در حال اطلاع رسانی در این زمینه به مدیران و کارمندان خود است.

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر ماه 1399 - 13:32
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت