عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 22:41

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
سگ گردانی در معابر عمومی ممنوع شد انتصاب دو مدیرعامل جدید در دو بانک ملی و مسکن نظارت دولت بر قیمت دهی سایت ها بر بازار مسکن ارزش املاک بانک آینده با 245 املاک لوکس برابری می کند اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره وضعیت بورس رئیس بانک مرکزی: تقویت ریال در اولویت است بیمه مسئولیت در قبال محصول مغفول مانده است پیش بینی جدید از قیمت خودرو/ آیا خودرو ارزان می شود؟ شرایط ثبت نام در طرح خودرو فرسوده سامانه یکپارچه قیمت های ایران خودرو دوباره ریزشی شد + جدول جدیدترین ها هفته قرمز بازار سرمایه کلاف سردرگم ماجرای عرضه خودرو در بورس کالا دلیل ترس سهامداران و ریزش اخیر بورس چه بود؟ نحوه ارتقاء كیفیت مقررات گذاری در صنعت بیمه بیمه مركزی و اندیشكده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق نامه همكاری امضا كردند اصلاح قانون کار کلید خورد کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سینا قرار گرفت رشد سهم بیمه آسیا از بازار بیمه کنکور از سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون مجلس اجرا می‌شود
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم بیرانوند بازی فینال را از دست داد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک توسعه تعاون صادر شد پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید بررسی عملکرد فروردین ماه بانک تجارت گزینه مدیرعاملی بیمه سینا به نهاد ناظر معرفی شد

بازار بورس در نوار صعودی و آرامش به زبان مدیر کارگزاری تامین سرمایه


بازار-بورس-در-نوار-صعودی-و-آرامش-به-زبان-مدیر-کارگزاری-تامین-سرمایه
مدیرعامل کارگزاری تأمین سرمایه نوین معتقد است گزارش های خوبی که شرکت ها ارائه می کنند یک آرامش خاطری برای سرمایه گذاری در بورس است.

به گزارش الفباخبر به نقل از بازار سرمایه (سنا)، علیرضا تاجبر عضو هیئت مدیره کانون کارگزاران آینده بازار را صعودی دانست و گفت: طی چند ماه اخیر شاهد نزول سنگینی در بازار بودیم که کمی به اعتماد سهاداران حقیقی خدشه وارد کرد، برگشت این اعتماد کمی زمان بر است، به همین علت است که با کوچترین عرضه روند شاخص تغییر می کند اما از آنجایی که حجم معاملات بالا است این موضوع، عاملی برای صعود شاخص در آینده است.

بیشتر بخوانید:

وی اظهار کرد: پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا شاهد افت نرخ دلار بودیم که باعث شد کامودیتی ها با رشد قیمت همراه شوند البته که خبرهای مبنی بر کشف واکسن کرونا مزید علتی برای این رشد بود که در نهایت باید گفت از آنجایی که بازار ما کاملا تاثیر پذیر از نرخ کامودیتی ها و نفت است افزایش نرخ کامودیتی ها تاثیر مثبتی بر بازارسهام دارد.

این کارشناس بازار سرمایه  عنوان کرد: شرکت های صادرات محور از سه جهت اثر مثبتی شاهد خواهند بود، نخست؛ افزایش نرخ دلاری که قبلا دریافت می کردند، دوم؛ افزایش نرخ محصولات و در اخر هم میزان حجم فروش، با این شرایط این گروه را می توان یکی از بهترین گروه های سرمایه گذاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: گزارش های ۶ ماهه شرکت ها حاکی از روند بسیار خوب آنها دارد و به نظر می رسد گزارش ۹ ماهه خوبی در کدال منتشر کنند که این موضوع یعنی سرمایه گذاری با خیال راحت در بازار سرمایه!

تاجبر به گروه بانکی اشاره کرد و گفت: بحث بنیادی بانک ها مربوط است به میزان دارایی و اصلاح ساختاری که توانستند انجام دهند، عموما بانک ها به علت دارایی های زیادی که پتانسیل تجدید ارزیابی دارند مورد اقبال عمومی قرار می گیرند، اما اگر سهمی در صندوق های دولتی قرار بگیرند یعنی از حمایت دولت برخوردار است و کلیت گروه مثبت می شود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص نوسانات نرخ دلار بیان کرد: درست است که انتخابات آمریکا کمی به نفع کشور تمام شد اما به نظر نمی رسد در کوتاه مدت شاهد افت نرخ دلار باشیم، چون در صادرات نفت هم با جهش خاصی روبرو نیستیم بنابراین بنده کاهش نرخ دلار چه در بودجه چه در بازار آزاد را چندان محصوص نمی دانم پس نگرانی خاصی هم برای گروه صادرات محور وجود ندارد.

مدیرعامل کارگزاری تأمین سرمایه نوین در خصوص پیش بینی بازار سرمایه خاطرنشان کرد: با توجه به ارزنده بودن قیمت سهام و صورت های مالی خوب شرکت ها، آینده بازار مثبت اما رشد کمتر نسبت به ابتدای سال است.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 08 آذر ماه 1399 - 18:36
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت