عناوین مهم :
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 17:57

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
اورانگوتانی که زخم خود را با گیاه دارویی درمان کرد! فوری/کشف آنزیمی برای حذف گروه خون و تسهیل انتقال خون! خبر مهم/ رشد مجدد دندان گرما و خشکسالی به سرعت اروپا را در بر می گیرد مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی:پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی نحوه ثبت نام بلو کارت بانک سامان خرید در پاریس همیشه گران است؟ با جهش توانگری مالی به رقم۱۰۴؛ بیمه میهن به سطح یک توانگری مالی رسید بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد آشنایی با الیاف بتن + الیاف ماکرو سنتتیک و الیاف پلی پروپیلن ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن/ نیمکت‌نشینی سنگربانی که کلین‌شیت کرد کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ و رشد حجم پول به ۱۷.۵ درصد در ۱۴۰۲ رکورد تازه معاملات برق در بورس انرژی میانگین حقوق 5 شرکت نفت و گازی که در تهران استخدام دارند چقدر است؟

نادری از استقلال پول نمی‌گیرد!


نادری-از-استقلال-پول-نمی-گیرد
مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد محمد نادری پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت خواهد کرد.

به گزارش الفباخبر به نقل از خبرآنلاین، احمد نادری مدافع فصل قبل پرسپولیس در حالی با استقلال قرارداد بست که رضایت‌نامه‌ای از باشگاه اصلی‌اش یعنی کورتریک بلژیک نداشت.

بیشتر بخوانید:

باشگاه بلژیکی هم خواهان ۲۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه نادری برای یک فصل حضور قرضی در استقلال شده است. اتفاقی که مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال تأیید کرده و مدعی شده نادری نه تنها پولی از باشگاه نمی‌گیرد بلکه این مبلغ را هم خودش شخصاً پرداخت خواهد کرد!

انتهای پیام


تاریخ انتشار: جمعه 09 آبان ماه 1399 - 13:24
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت