عناوین مهم :
سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 12:55

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
این نماینده مجلس به دادستانی احضار شد جزئیات امضای درخواست شفافیت هیات رییسه مجلس توسط نمایندگان مجلس رای کمیته انضباطی در خصوص بازی دربی مشخص شد افتتاح و معرفی حساب وکالتی در بانک ملی ایران امکان پذیر شد جان آرات حسینی در خطر است | بخوانید با رژیم خاص غذایی غول منچستر سیتی آشنا شوید سرمربی محبوب لیونل مسی به الهلال پیوست مرگ در جاده‌های ایران طلب بیمه پارسیان از سیمان فارس چه میزان است؟ تسهیلات ۲۰۰میلیونی از طریق بیمه البرز ثبت افزایش سرمایه شرکت بيمه پارسيان افزایش ۵۴ درصدی درآمد بیمه دی بازار سهام را نمی‌توان دستوری مدیریت کرد بورس تعطیل می‌شود؟ افت ۱.۹۴ درصدی شاخص کل بورس در شروع معاملات سقوط بازار سرمایه شوک به سرمایه اجتماعی هجوم فروشندگان به بازار خودرو پس از اعلام سقوط قیمت‌ها ۱.۷ میلیون خودرو تا پایان سال تولید می‌شود؟ پیش‌بینی سخنگوی شورای رقابت از قیمت خودروها/ شجاعی: این‌گونه می‌توان منتظر سقوط قیمت خودرو بود
پر بازدید ها
روش ادمین ها برای جذب فالوور واقعی جمهوری آذربایجان اموال دولت ایران را مصادره کرد! از بیمه مستمری باران با شاخص تورم با حضور ۴ مدیرعامل شرکت‌های بیمه زندگی رونمایی شد فیلتر جریان نقدینگی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران بیمه دانا سال ۱۴۰۲ را در مدار رشد تمام کرد شرایط ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک گردشگری تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در محورهای غرب تهران و البرز احداث زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده ۱۰۳ درصد رشدحق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳ فیلتر جریان نقدینگی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ بورس تهران نماد معاملاتی فملی شاخص بورس را سبز کرد بهترین صندوق طلا در بورس را بشناسید واکنش مفتی عمان به خیزش ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نرخ کرایه سرویس‌های مدارس اعلام شد


نرخ-کرایه-سرویس-های-مدارس-اعلام-شد
الفباخبر - گروه اجتماعی: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر نرخ کرایه حمل و نقل اعم از تاکسی و اتوبوس در شهر اردبیل 50 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش الفباخبر ، جواد انصاری در بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن اظهار کرد: حرکت اخیر عده‌ای از دست‌پرورده‌های استکبار جهانی را در به شهادت رساندن طلاب در حرم رضوی محکوم می‌کنیم و بر این باوریم چنین اقدامات شنیع نمی‌تواند بین اهل تسنن و تشیع اختلاف بیفکند.

وی تصریح کرد: همواره وحدت و همگرایی امت اسلامی می‌تواند زمینه پیشبرد اهداف عالی را فراهم کند که در این زمینه دشمنان تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن این وحدت و انسجام را به هم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به تلاش اعضای شورای شهر در سال گذشته در قالب جلسات فشرده صبح و عصر در تصویب بودجه، تعرفه و متمم سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اولین بار موفق شدیم تا بودجه پیشنهادی شهرداری را بدون کم و کاستی تصویب کرده و برای اجرا به شهردار در سال‌جاری ابلاغ کنیم.

انصاری افزود: انتظار می‌رود شهرداری از همین روزهای نخست سال و به شکل مناسب لایحه بودجه را عملیاتی کند تا انحرافی را در روند اجرای آن شاهد نباشیم.

وی در مورد مصوبه اعضای شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل خاطرنشان کرد: با نظر اعضای شورای شهر اردبیل مقرر شد تا تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌ها تا 50 درصد افزایش قیمت داشته باشند و تاکسی‌های دربستی و فرودگاه نیز 36 درصد افزایش نرخ خواهند داشت.

انصاری با بیان اینکه اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن تورم شدید، افزایش هزینه رانندگان در حمل و نقل عمومی به ویژه خرید لاستیک، سایر امکانات و تجهیزات و همچنین وضعیت درآمدی مردم نرخ تاکسی را برای سال جدید مصوب کردند، ادامه داد: این نرخ نسبت به شهرهای همجوار بسیار پایین است و ما سعی کردیم با در نظر گرفتن شرایط رانندگان و عموم مردم افزایش 50 درصدی را اعمال کنیم.

ویرورت توسعه فضای سبز را در مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه یادآور شد و اضافه کرد: شورا و شهرداری تلاش می‌کنند تا در سال‌جاری در همه مناطق شهر اردبیل از میراشرف گرفته تا شهرک کوثر، پیله‌سحران و داخل شهر توسعه فضای سبز را با آزادسازی باغ شریعت انجام دهد که این کار قطعا با رضایت مردم همراه خواهد بود.

انصاری همچنین به تعیین نرخ جدید سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: قرار شد تا با توجه به فعالیت مجدد مدارس به شکل حضوری، سرویس مدارس نیز از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کند که نرخ 3 ماهه اول سرویس مدارس 250 هزار تومان به صورت ماهانه برای هر فرد در نظر گرفته شده و نرخ مینی‌بوس نیز ماهانه 3 میلیون تومان به ازای هر سرویس اعمال خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه ترافیک روزهای آینده مردم اردبیل را اذیت کرده است، بیان کرد: به نظر می‌رسد در ترافیک اخیر پلیس قصور داشته چرا که کمترین مأمور پلیس را در مناطق پرترافیک شهر شاهد هستیم در حالی که پلیس می‌تواند به این وضعیت ترافیک شهر اردبیل که اسباب نارضایتی مردم شده، سر و سامان بدهد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 18 فروردین ماه 1401 - 16:23
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت