عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 17:32

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
حمایت از فعالیت های صنعتی و تعاونی استان قزوین توسط بانک توسعه تعاون وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی اعطای ۶۴ هزار اینماد به کسب‌وکارهای اینترنتی افتتاح محور جدید ترانزیتی میان ایران و آذربایجان خبر خوش از آخرین وضعیت واریز وام ازدواج | بخوانید شورای رقابت: فعلا تصمیمی برای تغییر قمیت‌گذاری خودرو نداریم سود وام مسکن ملی دوباره کاهش یافت هشدار نهادهای امنیتی به وزیر اقتصاد کاهش قیمت صادرات بنزین آمریکا رئیس بنیاد مسکن از واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها خبر داد دعوت ظریف از مردم جهان برای شرکت در یک کمپین مهم درخواست دولت برای استرداد «لایحه تقویت اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز» راه اندازی 115 باجه و شعبه پست بانک در روستاها و شهرهای این استان فروش خودروهای خارجی ۳ برابر قیمت واقعی در بازار ایران بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی حوزه هدفمندی یارانه ها به بودجه عمومی ۱۴۰۲ پیوستن ۷۲ هزار مودی به سامانه مودیان با ارسال ۵۵۰ میلیون صورت حساب علت اختلال در سامانه کدال مشخص شد نماینده مجلس: متخلفان را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم!
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید بازگشت مسابقه پیشخدمت ها به پاریس پس از ۱۳ سال چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه دبیرکل سابق سندیکا؛رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی

روایت شفر از رانندگی ایرانی‌ها


روایت-شفر-از-رانندگی-ایرانی‌ها
الفبا: من ماشین ندارم و از بودن با راننده ام راضی هستم.اگر بخواهم در تهران رانندگی کنم حتماً باید یک GPS داشته باشم. من در کشورهای زیادی بوده‌ام ولی انصافاً اتفاقاتی در تهران رخ می‌دهد که هرگز در هیچ کجای دنیا آن را ندیده‌ام.
الفبا: من ماشین ندارم و از بودن با راننده ام راضی هستم.اگر بخواهم در تهران رانندگی کنم حتماً باید یک GPS داشته باشم. من در کشورهای زیادی بوده‌ام ولی انصافاً اتفاقاتی در تهران رخ می‌دهد که هرگز در هیچ کجای دنیا آن را ندیده‌ام.   مثلاً در خیابان‌های یک‌طرفه ماشین یا موتورسیکلت مستقیم به سمت خودروی ما می‌آید واقعاً تعجب می‌کنم که مگر آن خیابان تابلو ندارد؟ یکبار در یکی از اتوبان‌های پرتردد دیدم که یک خودرو متوقف شد، مسیر را برعکس دور زد و در یک لاین دیگر به مسیرش ادامه داد اگر این کار در آلمان اتفاق بیفتد حداقل یک سال باید به زندان بروید چون این کار هم برای آن راننده و هم برای بقیه خودروها و رانندگان خطرناک است.   خیلی مواقع دیده‌ام یک پدر فرزند 2 یا 3 ساله‌اش را پشت فرمان می‌گذارد و رانندگی می‌کند، من اصلاً این را درک نمی‌کنم یا مثلاً یک کودک روی پای مادرش در صندلی جلو نشسته است و با یک ترمز ساده آن بچه به بیرون پرت می‌شود. اگر شما پدر یا مادر هستید و فرزندتان را دوست دارید نباید این کار را انجام بدهید!

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 26 فروردین ماه 1398 - 13:27
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت