عناوین مهم :
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 19:42

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
گوشت قرمز و قند عامل بروز سرطان روده در افراد جوان شيرين كننده مصنوعي ريسك ابتلا به سرطان را افزايش مي دهد توییتر به «منبع دقیق اطلاعات» تبدیل خواهد شد حوادث مرگبار در فضا! مزاياي آپديت ويندوز ١١ میزبانی بانک سامان برای فعالان صنعت غذا در آگروفود علت توقف این نماد معاملاتی مشخص شد سهامداران وفادار «وبصادر» منتظر افزایش سرمایه باشید جایزه ویژه حامی محیط زیست به بیمه سینا تعلق گرفت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت بیمه تجارت‌نو بحرین به زودی روابط با ایران را از سرمی‌گیرد تولید بنزین یورو ۵ در دستور کار/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است قیمت دلار چرا ریخت، چرا دوباره برگشت؟ شرط مهم کاهش قیمت در بازار خودرو استاد بزرگ شطرنج روسيه تغيير تابعيت داد لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است لژیونر ایرانی در دقیقه ۲۱ بازی مقابل افغانستان گل كاشت سردرگمی رمز ارزها در آستانه اعلام نرخ جدید بهره آمریکا! طلا امروز چند؟ / آخرین قیمت ها از بازار طلا بیست و چهارم خرداد ماه (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار)
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی

تور سوریه غیرقانونی است


تور-سوریه-غیرقانونی-است
الفبا : در سال 1390 پس از ربوده شدن تعدادی از شهروندان ایرانی در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با مصوبه شواری امنیت ملی متوقف شد.
کشور سوریه   الفبا : در سال 1390 پس از ربوده شدن تعدادی از شهروندان ایرانی در کشور سوریه، سفر به این کشور با مصوبه شواری امنیت ملی متوقف شد. به گزارش الفبا، در سال 1394 پس از آزادسازی بخشهایی از این کشور، وزارت گردشگری سوریه از ایران خواست اعزام زائران را آغاز کند که ایران اجرای این خواسته را به ارائه طرح پیش نویس امنیتی از سوی سوریه منوط کرد. رئیس وقت سازمان حج و زیارت با امضای تفاهم نامه ای مشترک با وزارت گردشگری سوریه، آمادگی خود را برای امور گردشگری دینی و تبادل زائر میان دو کشور اعلام کرد. در این تفاهم نامه مقرر شده بود ؛ کمیته مشترک میان ایران و سوریه تشکیل شود که این کمیته زمینه هماهنگیهای لازم را برای از سرگیری اعزام زائران ایرانی به سوریه فراهم کند، هرچند که اجرایی نشد. پیش از بحران در سوریه (در مارس 2011) از ایران کاروانهایی برای زیارت بارگاه حضرت زینب و حضرت رقیه به این کشور میرفتند. وزیر گردشگری سوریه یک سال بعد به ایران آمد تا اجرا نشدن و تمدید آن تفاهم نامه را پیگیر شود. «بشر یازجی» در دیداری با مقامات سازمان حج و زیارت ایران گفت : وقتی آمار زائران و گردشگران کشورهای مختلف را در سوریه میبینم، احساس ناراحتی میکنم، چون امروز شاهد حضور زائران ایرانی در میان آنها نیستیم. از سال 2013 تا کنون با توجه به سفر گردشگران و زائران برخی کشورها به سوریه تا به حال گزارشی نداشته ایم که آسیبی به زائرین و گردشگران خارجی در سوریه وارد شده باشد. از آن زمان تا کنون مقامات کشورمان، به ویژه در سازمان حج و زیارت، بارها درباره از سرگیری رسمی سفر به سوریه اعلام آمادگی کرده اند، با این حال برای حفظ سلامت هم وطنانمان تا اطلاع ثانوی سفر به سوریه غیرقانونی است.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 18 اسفند ماه 1397 - 20:14
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت