عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 13:47

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
مرگ در جاده‌های ایران طلب بیمه پارسیان از سیمان فارس چه میزان است؟ تسهیلات ۲۰۰میلیونی از طریق بیمه البرز ثبت افزایش سرمایه شرکت بيمه پارسيان افزایش ۵۴ درصدی درآمد بیمه دی بازار سهام را نمی‌توان دستوری مدیریت کرد بورس تعطیل می‌شود؟ افت ۱.۹۴ درصدی شاخص کل بورس در شروع معاملات سقوط بازار سرمایه شوک به سرمایه اجتماعی هجوم فروشندگان به بازار خودرو پس از اعلام سقوط قیمت‌ها ۱.۷ میلیون خودرو تا پایان سال تولید می‌شود؟ پیش‌بینی سخنگوی شورای رقابت از قیمت خودروها/ شجاعی: این‌گونه می‌توان منتظر سقوط قیمت خودرو بود سقوط قیمت خودرو ادامه دارد +جدول شرایط دریافت وام 5 میلیاردی بانک سپه چیست ؟ اولین جلسه کمیته راهبری طرح‌های پژوهشی در بانک ملی برگزار شد حمایت بانک آینده از شرکت‌ های دانش بنیان در عرصه پزشکی واکنش کنعانی به جنایت شبانه صهیونیست ها | بخوانید طرحی نو برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران اطلاعیه ویژه برای شرکت کنندگان در دوره دوم مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک)
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی بازار شکلات تلخ شد برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار نحوه دانلود همراه بانک سپه ملی و توسعه تعاون برای آیفون بیشترین سود سپرده در این بانک پرداخت می شود
همزمان با گمانه‌زنی ها درباره شکست مذاکرات هسته‌ای در وین رقم خورد:

صدای انفجار امشب در نطنز: از آزمایش موشک پدافندی تا احتمال حمله‌ به تاسیسات هسته‌ای


صدای-انفجار-امشب-در-نطنز-آیا-حمله-به-تاسیسات-هسته-ای-در-کار-بوده-است
الفباخبر - گروه سیاسی- در ساعات پایانی روز گذشته بود که ایرنا خبرگزاری دولتی ایران خبری را مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در حوالی شهرستان نطنز منتشر کرد که این خبر با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه شد. برخی فعالان رسانه‌ای می‌گویند ممکن است این صدا ناشی از یک حمله پهپادی به تاسیسات هسته‌ای نطنز بوده باشد.

به گزارش الفباخبر- همزمان با انتشار اخباری ضد و نقیض از نتیجه مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین پیرامون پرونده هسته‌ای ایران،در ساعات پایانی امروز، ایرنا خبرگزاری دولتی ایران به نقل از برخی منابع محلی خبری را مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در حوالی شهرستان نطنز منتشر کرد که انتشار آن با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه شد.
به گزارش خبرنگار الفباخبر،برخی فعالان رسانه‌ای نوشتند ممکن است این صدا ناشی از یک حمله پهپادی به تاسیسات هسته‌ای نطنز بوده باشد، اما بلافاصله ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، این صدا ناشی از آزمایش یک موشک پدافندی بوده است.

این در حالیست که مقامات ایالات متحده و اسراییل طی روزها و هفته‌های گذشته و همزمان با شدت گرفتن بحث‌ها پیرامون پافشاری ایران بر مواضع هسته‌ای خود، تهدیدها و ادعاهایی واهی را مبنی بر بکارگیری گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران-برای از بین بردن تاسیسات هسته‌ای- مطرح کرده بودند.

در همین حال طی ساعات گذشته فضای توییتر فارسی مملو از طرح گمانه‌زنی‌هایی از سوی فعالان رسانه‌ای و برخی از چهره‌های سیاسی در خصوص این خبر شده است.

ناظران گمان می‌کنند انتشار این خبر می‌تواند بر احتمالات مبنی بر حمله یکجانبه رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران صحه بگذارد.

تاسیسات غنی‌سازی شهید احمدی روشن موسوم به سایت نظنز، از جمله مهمترین تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است که پس از توافق برجام در سال ۹۶ با تعلیق و کاهش بسیاری از فعالیت‌ها مواجه شد و یک سال پس از خروج ایالات متحده از برجام، بار دیگر و با شدت بیشتر فعالیت‌های سابق را از سر گرفت.

لازم به ذکر است تا کنون و طبق آنچه از سوی رسانه‌های رسمی ایران منتشر شده، سایت نطنز دوبار مورد حمله خرابکارانه منتسب به اسراییل قرار گرفته است.

گفته می‌شود امشب برخی منابع محلی پهپادهایی را در آسمان منطقه مشاهده کرده‌اند.

اخبار تکمیلی در این باره به روز خواهد شد.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آذر ماه 1400 - 03:03
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت