عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 12:00

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
امام‌جمعه اهل سنت: رئیسی تنها رییس جمهوری است که به مراوه تپه محروم سفر کرد زمان مرگ هم قابل پیش بینی شد هکر ۱۸ ساله بازی GTA به حبس ابد محکوم شد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تبریک یلدایی آمریکا به ایرانی‌ها: مردم ایران نیازی به تبریک دروغگویان و منافقان ندارند شبکه برق کشور هوشمند می‌شود اعلام زمان نشست خبري پيش از مسابقه سرمربيان اعلام شد عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در همه جایگاه های تهران زمان پرداخت وام جدید مستاجران مشخص شد شرط صعود شاخص بورس تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد چه کسانی اموال دولت را پنهان می کنند؟ کدام بانک‌ها وام‌های بزرگ و کوچک پرداخت می‌کنند؟ اجرایی شدن طرح شناسه کالا در حوزه پوشاک خطیر باز هم به جعل امضا و اثر انگشت متهم شد تسهیلات مانع انتقال حساب‌ها به بانک مرکزی نمی‌شود توزیع نهاده‌های دامی در ۱۰ روز گذشته سرعت گرفت پیش بینی بورس فردا شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ | بخوانید وزیر راه و شهرسازی: برای اجاره سقف می‌گذاریم بیانیه اتاق بازرگانی غیرقانونی است فراخوان هوندا برای ۴.۵ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی
پر بازدید ها
افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت مهمترین ماموریت های بانک شهر تشریح شد مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد ۴۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند شاهین تغییر قیمت داد قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید

"وزمین" در مسیر صعود


وزمین-در-مسیر-صعود
الفباخبر - گروه بانک: در حالی که بازار سرمایه بیش از یک سال است که روی خوشی و سبزی مداوم را به خود ندیده است اما گویا ورود تیم جدید مدیریتی در دولت، وزارت اقتصاد و سازمان بورس بوی خوشی را با خود به ارمغان آورده و حتی بازار سرمایه نیز متوجه این تغییر فضا و محیط شده است.

به گزارش الفباخبر ، یکی از حوزه هایی که در این بیش از یکسال زیان بسیار از افت شاخص های بورسی دید، نظام بانکداری کشور بود.


بانک های خصوصی به عنوان رقیب بازار سرمایه درجذب سرمایه سرگردان مردم خود به خوبی از این امکان ( بورس) استفاده کردند اما ریزش این ماه ها حتی ایشان را نیز آزار داد.

در روزهای گذشته اما؛ حال بازار کمی بهتر شده است البته فقط کمی.

 ایران زمین با نماد «وزمین» یکی از بانک های خصوصی است که امروز روند سبزی را بالاتر از سایر نمادهای بانکی تجربه کرد که این مهم بدون دلیل نبوده و خبرهای خوشی که در روزهای گذشته از فعالیت های مثبت این بانک به گوش رسید در تصمیم سهامداران حقیقی و حقوقی تاثیر مثبتی داشته و این امید وجود دارد که این سبزی ادامه دار باشد.

اولین بانک دیجیتال کشور که تجربه زیبای استفاده از تکنولوژی در دریافت خدمات بانکی را در میدان ولیعصر تهران استارت زد حالا سعی می کند پیشرفت خود در خدمتت رسانی با روش های نوین را نیز به رخ بکشد و این دلیل برای پیشی گرفتن سهام «وزمین»  از سایر رقبای بانکی را بیش از پیش محتمل می کند.

سهامداران ایران زمین در تابستانی که گذشت 24 روز سبزی را تجربه کردند و این مهم در حالی است که سهامداران بانک های صادرات، ملت و تجارت نیز به ترتیب 24، 26 و 25 روز در تابلو رنگ سبز را برای سهم خود برگزیدند یعنی حال یکی از فعال ترین بانک های خصوصی کشور که قدمتش از نمادهای «وبصادر»، «وبملت» و «وتجارت» بسیار کمتر است در سیستم بانکی کشور زیاد بد نیست. تنها باید توسط سهامدارانش حمایت شود و اعتماد ایجاد شده تا پایان روند ریزش های بازار ادامه یابد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 مهر ماه 1400 - 12:24
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت