عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 00:27

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
انتصاب دو مدیرعامل جدید در دو بانک ملی و مسکن نظارت دولت بر قیمت دهی سایت ها بر بازار مسکن ارزش املاک بانک آینده برابر 245 املاک لوکس برابری می کند اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره وضعیت بورس رئیس بانک مرکزی: تقویت ریال در اولویت است بیمه مسئولیت در قبال محصول مغفول مانده است پیش بینی جدید از قیمت خودرو/ آیا خودرو ارزان می شود؟ شرایط ثبت نام در طرح خودرو فرسوده سامانه یکپارچه قیمت های ایران خودرو دوباره ریزشی شد + جدول جدیدترین ها هفته قرمز بازار سرمایه کلاف سردرگم ماجرای عرضه خودرو در بورس کالا دلیل ترس سهامداران و ریزش اخیر بورس چه بود؟ نحوه ارتقاء كیفیت مقررات گذاری در صنعت بیمه بیمه مركزی و اندیشكده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق نامه همكاری امضا كردند اصلاح قانون کار کلید خورد کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سینا قرار گرفت رشد سهم بیمه آسیا از بازار بیمه کنکور از سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون مجلس اجرا می‌شود اتفاق تلخ برای این هوادار فوتبال در ورزشگاه
پر بازدید ها
کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا

تائید و تکذیب وجود بحث محدودسازی در طرح صیانت


تائید-و-تکذیب-وجود-بحث-محدودسازی-در-طرح-صیانت
الفباخبر - گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی گفت: هنوز کلیات طرح «حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» تصویب نشده و وارد بررسی و حذف و اصلاح مفاد این طرح نشده ایم.

به گزارش الفباخبر ، لطف الله سیاهکلی با بیان اینکه عصر امروز سه شنبه دومین جلسه کمیسیون مشترک بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جلسه قرار است پس از تعیین نحوه اداره کمیسیون مطابق با آئین نامه داخلی، کلیات طرح مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ بخشی از طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» بررسی و تصویب نشده است، افزود: باید روند بررسی کلیات و تصویب آن در کمیسیون طی شود و پس از آن وارد بررسی مفاد و جزئیات طرح خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از نمایندگان پیشنهاداتی برای اصلاح بندهای مختلف داشته باشند؛ در صورتی که بررسی جزئیات طرح آغاز شد می‌توان به این پیشنهادات ورود کرد و حذف و اصلاح مفاد را در صورت موافقت اعضا داشته باشیم.

سیاهکلی تاکید کرد: تفکر غالب در میان اعضای کمیسیون بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» این است که بنا بر محدودسازی وجود ندارد و تلاش برای تصویب این طرح در جهت قانونمندی فضای مجازی و حفظ حقوق کاربران است.

آخرین نسخه ارائه شده طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» مربوط به ۲۶ تیرماه بوده که نمایندگان در صحن علنی مجلس، به بررسی آن طبق اصل ۸۵ قانون اساسی رأی دادند و این نسخه مبنای بررسی در کمیسیون مشترک این طرح قرار دارد اما با این حال گفته می‌شود که برخی از اعضای این کمیسیون، درخواست ایجاد تغییراتی در مفاد این پیش نویس دارند.

امروز یک عضو کمیسیون مشترک «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی» در گفتگویی عنوان کرده که در نظر داریم تغییرات اساسی در طرح اولیه ایجاد کنیم و موضوعاتی از قبیل محدودسازی و کاهش پهنای باند را کاملاً از مدار بررسی‌های خود خارج کنیم.

منبع: مهر 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 27 مهر ماه 1400 - 12:05
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت