عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 03:23

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
جزئیات هشدار اعضای شورای شهر به شهردار تهران دستور ویژه رئیس جمهور به استاندارن | بخوانید قهرمانی علیرضا جهانبخش در جام هلند منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود خرید آسان خودرو از سامانه خودرویار بانک صادرات سمت جدید رئیس سابق بانک مرکزی چیست؟ این داور سرشناس از ترس بی آبرویی خداحافظی کرد ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری رایگان شد از بین رفتن ۸ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی رئیس کل دیوان محاسبات از انتقال حساب شرکت‌های نفتی به حساب خزانه خبر داد هشدار پلیس به وزارت بهداشت قیمت بیشتر محصولات ایران خودرو گران شد / تارا بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرد + لیست کامل وضعیت سهم حضور زنان در جایگاه‌های مختلف شرکت‌های بیمه / زنان؛ سکان‌داران فنی صنعت تقدیر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان بیمه سینا در جمع بزرگان صنعت و اقتصاد ایران قیمت‌های عجیب اجاره مسکن اتفاق بی سابقه در بازار طلا و جواهر ایران! خبر مهم درباره واریزی جدید به حقوق بازنشستگان از خرداد بانک سینا در پوشش بودجه تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی رتبه نخست کسب کرد
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ زیان روزانه ۱۰۰میلیاردی به صنعت مرغداری کشور ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ۱۴۰۲؛ سال ثبات و رشد بیمه معلم تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی ۵ سناریوی احتمالی اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران تعلیق در تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان بررسی قیمت خودرو محبوب سایپا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) / شاهین در بازار چند؟ مدیرعامل بیمه پارسیان درگذشت آیت کریمی را تسلیت گفت افزایش ۶ هزار واحدی شاخص بورس تهران در پایان هفته تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون نامه همراه اول به سازمان بورس: مذاکرات با دیجی‌کالا در جریان است هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT

دست باز بانک توسعه تعاون به واسطه ظرفیت‌های بالای استان گیلان


دست-باز-بانک-توسعه-تعاون-به-واسطه-ظرفیت-های-بالای-استان-گیلان
الفباخبر - گروه بانک: حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از واحدهای تعاونی و اقتصادی استان اظهار داشت: استان گیلان در صنایع چای و برنج حائز مزیت های ویژه ای است و اقدامات زیر ساختی عمده ای نیز در گردشگری صورت پذیرفته است.

به گزارش الفباخبر ، وی طی بازدید از شرکت نقش گستر عمران گفت: بانک توسعه تعاون توانمندی ارائه خدمات تخصصی بانکی در بخش های مختلف اقتصادی را اثبات نموده است و این شرکت مهندسی و عمرانی نیز می توانند از انواع خدمات بانکی نظیر ضمانت نامه و تسهیلات بهره مند شوند.
وی گفت: درخواست حد اعتباری هزار میلیارد ریالی شرکت در بانک پیگیری می شود و حداکثر مساعدت برای پیشبرد فعالیت شرکت اعمال خواهد شد.
مهدیان در ادامه به همراه سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام راشدی نوری امام جمعه و سید محمدی فرماندار صومعه سرا به بازدید از شرکت تعاونی گیلان کوب پرداخت و گفت: تسهیل گری و کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی از راهبردهای بانک توسعه تعاون است و شرکت تعاونی گیلان کوب نیز در صورت تکمیل طرح توسعه زمینه اشتغال جدید برای ۱۰۰ نفر را فراهم می آورد که می تواند در این مسیر از انواع خدمات بانکی و اعتباری بانک توسعه تعاون بهره مند گردد.
مهدیان در حاشیه این بازدید نسبت به بررسی و پاسخگویی به مراجعات و درخواست های مردمی اقدام نمود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شعبه لنگرود خاطرنشان کرد: شعبه لنگرود شعبه ای منظم و مجهز با ویژگی های مناسب از جهت مکان یابی است و این فرصت وجود دارد تا با تجهیز منابع و نیز تخصیص به واحدهای تعاونی و تولیدی، فعالیت توسعه ای مناسبی را در منطقه صورت دهد.
مهدیان در بازدید از شعبه لاهیجان گفت: این شعبه در منطقه ای جغرافیایی واقع شده است که به لحاظ تولید چای و برنج و جاذبه های گردشگری از مزیت های عمده ای برخوردار است.
وی در بازدید از برخی شعب رشت با اشاره به اراده بانک مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: تدابیر ارزنده ای از سوی دولت و مجلس برای جذب نیروهای شرکتی در حال انجام است و در صورت اعطای مجوز، این موضوع مهم در بانک به جدیت دنبال خواهد شد.
گفتنی است در این بازدیدها احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، حمید البرزی مدیر امور اعتباری، ابراهیم واسعی مدیر شعب استان گیلان و حجت شمس رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 22 مهر ماه 1400 - 11:14
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت