عناوین مهم :
پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 04:41

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نان خود را آخر غذا بخورید! انتصاب هاي جديد در سازمان منطقه آزاد اروند عرضه های بورس کالا امروز 4 دی 1402 | بخوانید فروش متری مسکن در بورس چه زمانی است ؟ ۲۳۰ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد کشف فرار مالیاتی هزار میلیاردی یکی از برندهای معروف لوازم خانگی امضای قرارداد احداث چهار هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی در کشور رشد ۳ درصدی تولید برق واحدهای حرارتی در سال جاری لایحه عفاف و حجاب بازهم رد شد /جزئیات از زبان سخنگوی شورای نگهبان واردات قطره چکانی خودرو بازار را به هم ریخت ادعای یک ماهیگیر درباره هواپیمای مفقودشده مالزی و درخواستِ از سرگیری جست‌وجوها هلی‌برن نیروی هوایی اردن در شب کریسمس در غزه نقش بانک مرکزی در روشن نمودن وضعیت رونق و رکود اقتصاد حضور فعال شرکت بیمه تعاون در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال افزایش سرمایه شرکت بیمه باران تصویب شد خبر مهم برای بازنشستگان / حق بیمه تکمیلی تامین اجتماعی مشخص شد تحلیل بنیادی سهام حسینا | بخوانید عبور وام ازدواج و فرزندآوری از 160 هزار میلیارد تومان واردات ۶۸۰ تن برنج از ابتدای امسال
پر بازدید ها
لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه در گرو اجرای مفاد آیین نامه های شورای عالی بیمه است مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
پاشازاده در گفتگوی اختصاصی با الفباخبر:

تخریب مجیدی به معنای تخریب استقلال است


تخریب-مجیدی-به-معنای-تخریب-استقلال-است
الفباخبر - گروه ورزشی: پس از انتصاب مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی استقلال حواشی فراوانی از رد دعوت توسط مجیدی تا برکناری مددی به وجود آمد. در این خصوص گفت‌وگویی با پیشکسوت استقلال داشته‌ایم و از وضعیت تیم جویا شدیم که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش الفباخبر ، مهدی پاشازاده اولین ایرانی است که توانسته مدرک A مربیگری یوفا را کسب کند.
وی سابق بازی در تیم‌های لورکوزن استقلال و آدمیرا واکر را در کارنامه خود دارد و پس از آن به عنوان سرمربی در تیم‌های پایه آدمیرا واکر گسترش فولاد شهرداری تبریز آلومینیوم و بادران مشغول به فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید:

الفباخبر: پس از انتصاب شما به عنوان معاون ورزشی استقلال حجم‌های فراوانی به شما وارد شد. دلیل آن چیست؟

هر کدام از پیشکسوتان دوست دارند خدمتی به تیم بکنند و جای بنده باشند این طبیعی است. حال برخی اگر نتوانند جای من باشند سعی می‌کنند بنده را تخریب نمایند. اما من این را به دشمنان و مخالفان استقلال می‌گویم، تنها چیزی که بنده در نظر دارم موفقیت استقلال است و لاغیر.

الفباخبر: شما در مصاحبه عنوان کردید هیچ مسئولیتی از طرف وزارت ورزش به شما سپرده نشده است این درست است؟

بله دقیقا همین طور است مسئولیت از سمت وزارت ورزش به من محول نشده و تنها فعالیت بنده در باشگاه استقلال است و الباقی اخبار تنها برای ایجاد حاشیه برای باشگاه بوده و دامن زدن به آنها نیز این حاشیه را تشدید می‌کند.

الفباخبر: ماجرای دعوت مجیدی برای دیدار با شما چه بود؟

پیش از هر چیز بگویم مجیدی دوست من و اسطوره استقلال است و تخریب او به معنای تخریب استقلال می‌باشد. مجیدی به هیچ عنوان دعوت را رد نکرد پس از دریافت نامه کتبی برای جلسه از سوی باشگاه مجیدی با بنده تماس گرفت و اعلام کرد به دلیل اینکه تازه از سفر به ایران برگشته است، نمی‌تواند در جلسه حاضر باشد و جلسه به زمان دیگر موکول شد.

الفباخبر: خریدهای استقلال چنگی به دل نمی‌زند آیا بازیکنی جذب می‌شود؟

بنده در زمان اول نقل و انتقالات در باشگاه نبودم اما آنطور که شنیدم تمام بازیکنان با نظر مجیدی جذب شدند اما نکته جالب اینجاست که مجیدی اصرار داشت خریدهای جدید در کنار بازیکنان تمدیدی باشند و تیم تقویت شود نه اینکه ۶ بازیکن جدا شوند و چند بازیکن جذب. به طور قطع هواداران در آینده نزدیک خبرهای خوشی از نقل و انتقالات می‌شنوند.

الفباخبر: ماجرای محرومیت مجیدی چه بود؟
گویا در یکی از کنفرانس‌های خبری به برخی خوش نیامد و به گفته روابط عمومی فدراسیون فوتبال این محرومیت به دلیل مصاحبه مجیدی در دهم خرداد ماه و پرداخت نشدن جریمه است. پس از پرداخت این رقم فرهاد می‌تواند کار خود را ادامه دهد.

دیروز جلسه با چند بازیکن داشتید.خروجی جلسه چه بود؟ قلعه آن ها در جلسه‌ای با بنده در خصوص روند قرارداد و ادامه همکاری توضیح دادند. زبیر نیک نفس نیز به دلیل تبریک و پیگیری مطالبات به باشگاه آمده بود.

الفباخبر: نظرتان در مورد برکناری مددی چیست؟

احمد مددی سابقه مدیریت ورزشی دارد و بنده از ایشان به دلیل کمک‌ها و راهبری هایشان تشکر می‌کنم. اما هرکس در کار کمی و کاستی دارد و قطعاً مددی از این قاعده مستثنا نیست.

الفباخبر: انتصاب مدیرعامل به کجا رسید؟
بنده قدرتی در این خصوص ندارم و تنها خواهشم از وزارت ورزش این است که این فرد را سریعتر معرفی نماید تا از قافله عقب نمانیم در حال حاضر زمان برای ما مهم است و هر گونه کندی به ضرر باشگاه است.

الفباخبر: در انتها اگر صحبتی دارید بفرمایید؟
بنده به این باشگاه آمده ام تا کمک کنم و هیچ چشم داشتی ندارم. تنها به دنبال بیرون کشیدن استقلال با کمک‌های هواداران و مدیران از وضعیت فعلی هستم. امیدوارم دولت جدید فکری به حال وضعیت این روزهای استقلال کند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 01 مهر ماه 1400 - 12:25
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت