عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 09:50

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بالن جاسوسی چین با اینترنت شرکتی آمریکایی اطلاعات را مخابره می‌کرد در شاخص ظرفیت مجاز نگهداری ریسک؛ بیمه‌های البرز و دانا شرکت بیمه پاسارگاد را پایین‌ کشیدند اسحاقی خبر داد؛ بدهی ۸۳۰۰ میلیاردی دولت بابت طرح دارویاری تسویه می‌شود احتمال تجدیدنظر در فعالیت "سرای ایرانی" مقام سابق امنیتی آلمان: زمان ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین فرا رسیده است امیرعبداللهیان: وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی متسامور ارمنستان در رودخانه ارس منتفی است افزایش تنش‌ها در گفت وگوی بایدن و نتانیاهو طرح ارتش انگلیس برای حمله موشکی به مواضع ارتش یمن تفاهنامه عجیب سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با حوزه‌های وضعیت هوای پایتخت نارنجی است کادر درمان در مناطق محروم از پرداخت مالیات معاف می‌شوند احتمال تحریم المپیک پاریس از سوی اوکراین شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه‌ای کشور قرار دارد خبر خوش صندوق بیمه برای کشاورزان کرونای JN.۱ وارد ایران شده است؟ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی در نظام اسلامی، مسئولیت امانتی است که باید پاسخگوی الزامات آن باشیم جنجال طلافروشان برای فرار از مالیات و شفاف سازی درآمدها 100 هزار متقاضي دريافت تسهيلات روستايي 350 ميليون توماني به بانک‌ها معرفي شدند
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ معایب و مزایای آنتی ویروس Eset تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

معرفی سه فیلم روز جهان


معرفی-سه-فیلم-روز-جهان
الفباخبر - گروه فرهنگی: با سه فیلم تازه اکران شده «گشت پنجه‌ای: فیلم»، «کندی‌من» و «خانه شب» آشنا شوید.

به گزارش الفباخبر ، با سه فیلم تازه اکران شده «گشت پنجه‌ای: فیلم»، «کندی‌من» و «خانه شب» آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

در معرفی فیلم های این روزهای سینمای آمریکا در ابتدا با انیمیشن «گشت پنجه‌ای: فیلم» آشنا می شویم.

انیمیشن کانادایی «گشت پنجه‌ای: فیلم» یکی از فیلم های این روزهای سینما در آمریکا است که براساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. عوامل این کار به واسطه غیرآمریکایی بودن اثر چندان شناخته شده نیستند ولی با این حال این انیمیشن در هفته اول اکرانش موفق ظاهر شد و توانست با فروش ۱۳ میلیون دلاری اش، نزدیک ترین رقیب فیلم «گای آزاد» در گیشه لقب بگیرد.

«گشت پنجه‌ای: فیلم» داستان رایدر و توله سگ ها را روایت می کند که حالا به «ادونچرسیتی» آمده اند تا مانع تبدیل شدن شهر به یک جای شلوغ و آشوب زده شوند.

این انیمیشن ۸۶ دقیقه ای از روز ۲۰ آگوست در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

معرفی ۳ فیلم روز جهان

یک فیلم وحشت در زیرژانر اسلشر

«کندی‌من» به کارگردانی نیا داکاستا یک فیلم وحشت در زیرژانر اسلشر با داستانی فراطبیعی است که فیلمنامه آن را جردن پیل کارگردان مشهور این سال‌های سینمای آمریکا نوشته است.

فیلم ترسناک «کندی‌من» به گونه ای دنباله فیلم ترسناک دیگری به همین نام محصول سال ۱۹۹۲ است که بعدها دو دنباله از آن ساخته شد.

داستان نسخه سال ۲۰۲۱ «کندی‌من» نیز به بازگشت کاراکتر آنتونی با بازی یحیی عبدالمتین به محله های شیکاگو جایی که یک قاتل ماورا الطبیعه افسانه ای در آن حضور دارد، می پردازد.

از نکات شاخص فیلم «کندی‌من» که می توان به آن اشاره کرد حضور جردن پیل در فیلم است، پیل در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم را نیز برعهده بگیرد که البته این اتفاق رخ نداد.

«کندی‌من» از روز ۲۷ آگوست به صورت گسترده در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

معرفی ۳ فیلم روز جهان

یک فیلم در زیرژانر روانشناسانه

«خانه شب» نام دیگر فیلم مطرح این روزهای سینما در آمریکا است که روی پرده قرار دارد. این فیلم نیز به مانند «کندی‌من» در ژانر وحشت و البته زیرژانر روانشناسانه قرار دارد.

«خانه شب» را دیوید بروکنر براساس فیلمنامه ای از بن کالینز و لوک پیوتروفسکی نوشته است و ربکا هال نقش اصلی فیلم را برعهده دارد.

این فیلم ترسناک داستان یک زن بیوه با بازی ربکا هال است که متوجه یک راز تاریک درباره خانه اش که توسط شوهر درگذشته اش ساخته شده است، می شود.

«خانه شب» روز ۲۰ آگوست امسال راهی سینماها در آمریکا شد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور ماه 1400 - 13:40
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت