عناوین مهم :
چهارشنبه 29 فروردین 1403 00:20

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ناکامی تیم رونالدو ادامه دار شد خداحافظی امید ابراهیمی با پیراهن استقلال از فوتبال رئیس جمهور از سواحل مکران بازدید هوایی کرد سد کهیر آبگیری شد هشدار جدی رئیس جمهور به طالبان | بخوانید بازدید مدیرکل حوزه مدیریت بیمه سرمد از مدیریت روابط عمومی، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت روز روابط‌ عمومی و ارتباطات نماینده و برنده خوش‌شانس جشنواره فروش بیمه‌های حوادث انفرادی بیمه دانا معرفی شد پیام مدیر‌عامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی دریانوردی ۹۲ هزار کیلومتری ناوگروه ایران به دور دنیا یزدان‌دوست: روابط عمومی، با خلق ایده‌های نو به توسعه بازار بیمه ملت کمک کند سامانه جامع منابع انسانی در کارآمدی، اثربخشی و بهره‌وری نیروی انسانی موثر است حضور بیمه ایران در دهمین جشنواره نظرسنجی انتخاب برند محبوب مصرف کنندگان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سخنران همایش سراسری شرکت بیمه دی در مشهد مقدس ۲ قرارداد و ۸ تفاهم‌نامه نفتی بین ایران و روسیه امضا شد دیدار هیجانی منچستر سیتی و رئال مادرید | تقابل هیجانی بنزما و هالند جزئیات برنامه سفر رئیسی به سیستان و بلوچستان کشور عمان میزبان مذاکرات برجام می شود؟
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت شرایط ثبت‌ نام بیمه رایگان بانوان اعلام شد برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ سود ۷۰ تومانی برای هر سهم پرداخت الکترونیک پاسارگاد تصویب شد توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه های سال جاری خواهد بود فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر کرد همراه اول، دیجی کالا را خرید ‎سر خط خبر ها از حمله موشکی ایران به اسرائیل

بیانیه خزانه‌داری آمریکا به صرافی های ارزهای دیجیتالی


بیانیه-خزانه-داری-آمریکا-به-صرافی-های-ارزهای-دیجیتالی
الفباخبر - گروه ارز دیجیتال: طبق اعلام خزانه داری آمریکا، مقابله با ناقضان قوانین ارایه خدمات مالی به هر شکلی ادامه خواهد داشت و شبکه های مجرمانه هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش الفباخبر ، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد صرافی سویکس را به اتهام دست داشتن در پولشویی و تامین مالی تبهکاران تحریم می کند. این برای نخستین بار است که آمریکا دست به چنین اقدامی علیه صرافی های ارزهای دیجیتالی می زند. طبق اعلام خزانه داری آمریکا، مقابله با ناقضان قوانین ارایه خدمات مالی به هر شکلی ادامه خواهد داشت و شبکه های مجرمانه هدف قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

 

این بیانیه در ادامه به صرافی های ارزهای دیجیتالی هشدار داده است که در صورت وقوع هر جرمی نظیر پولشویی، تامین مالی تروریسم و نقض تحریم ها باید آماده مجازات باشند چرا که این مساله در حال تبدیل شدن به یک مشکل مستقیم برای اقتصاد آمریکا است. این وزارت خانه آمریکایی با بیان اینکه حجم و تعداد جرایم با استفاده از ارزهای دیجیتالی رو به گسترش است، حجم پولی که هکرها از طریق حملات باج افزاری و دریافت ارز دیجیتالی انجام داده اند را ۴۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که این رقم نسبت به سال قبل بیش از چهار برابر افزایش داشته است.حملات باج افزاری و طلب دریافت ارز دیجیتالی برای رفع حمله، تنها بخش کوچکی از جرایم سایبری را تشکیل می دهد اما خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که با تبدیل پتانسیل ارزهای دیجیتالی به یک سلاح جدید مقابله خواهد کرد.  

 

بخش های گسترده ای از کسب و کارها و نهادهای مهم از جمله خدمات مالی، درمانی، انرژی و بیمارستانی در معرض تهدید حملات سایبری قرار دارند که طی آن ها بخش های حیاتی نرم افزاری از کار می افتد. در بیشتر موارد، هکرها از قربانی می خواهند تا با پرداخت بیتکوین امکان دسترسی مجدد به سایت خود را به دست آورد.  

 

پیشتر رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز از صرافی های دیجیتالی خواسته بود خود را به شکل قانونی ثبت و اطلاعات مربوط به تراکنش مشتریانشان را در اختیار نهادهای ناظر قرار دهند.  

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور ماه 1400 - 13:48
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت