عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 23:51

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
قرارداد مشارکت بانک ملت و آبفای اصفهان برای تامین مالی پروژه های آب و فاضلاب منعقدشد بانک رفاه کارگران به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت شستا اعلام آمادگی کرد طرح‌ ریلی رشت آستارا تا یک ماه و نیم آینده آغاز می شود صدور مجوز دولت به نیروی انتظامی برای واردات ۲۰۰۰ دستگاه خودرو سواری اعلام زمان حضور 3 سرمربی استقلالی در سازمان لیگ سودآوری صنایع با امضای توافق تجارت آزاد بین ایران و اورآسیا سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفا «حمام خون» است عرضه گوشت قرمز در بازار افزایش ۱۳ درصدی کرد | کاهش قیمت در راه است آلمان و انگلیس خواستار آتش بس پایدار در غزه شدند برآورد مرکز پژوهشها از واردات ۵۰۰ میلیون دلار خودرو در ۱۴۰۳ کتابخانه عمومی شهر‌ «سلطان شهر» با حمایت بانک سینا احداث می شود 25 همت از صندوق توسعه توسط دولت طی ۷ماه برداشته شد دریافت وام فوری ۵۰ و ۱۰۰میلیونی با سود ۲ درصد با سفته در این بانک چرخش‌های سیاست پولی بانک مرکزی در 1402 درآمد ۱۹۵ هزارمیلیارد تومانی دولت از فروش نفت و میعانات در ۷ ماه نخست سال برآورد صادرات ۱۱ میلیارد متر مکعب گاز با نرخ متوسط ۳۱ سنت در سال آینده | ببینید ماجرای کم فروشی نانوایی‌ها چیست؟ رقم مالیات ۶۶ هزار خانه خالی مشخص شد 4000 اتوبوس برقی تاپایان دولت سیزدهم تامین می شود
پر بازدید ها
لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس در بورس تهران افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه در گرو اجرای مفاد آیین نامه های شورای عالی بیمه است ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
دبیر انجمن خودروسازان:

خللی در فروش فوق‌العاده خودروسازان ایجاد نشد


خللی-در-فروش-فوق-العاده-خودروسازان-ایجاد-نشد
الفباخبر - گروه خودرو: دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق‌العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.

به گزارش الفباخبر، دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید:

احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه در برخی از موارد مشکلات تولید و قیمت گذاری های دستوری عاملی می شود تا خودروساز نتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل نماید، گفت: در این شرایط نخست خودروساز باید تعهدات معوق خود را انجام و سپس طرح های جدید فروش فوق العاده خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: هم اکنون خودروسازان در حال تحویل خودروهایی هستند که در گذشته پیش فروش کرده بودند و طبق مصوبه تا زمانی که معوقاتشان را به صفر نرسانند اجازه ندارند طرح های فروش فوق العاده اجرا کنند.

نعمت بخش اضافه کرد: هنوز دو هفته از پیش فروش فوق العاده خودروسازان نگذشته و مشتریان باید در یک فاصله زمانی نسبت به تکمیل وجه خودروی ثبت نامی خود اقدام کنند. با اتمام این فرصت میزان تعهدات جدید خودروسازان مشخص و آنها براساس آن فروش‌های فوق العاده جدید محصولات خود را انجام خواهند داد.

به گفته دبیر انجمن خودروسازان، فروش فوق العاده خودروسازان برای کنترل بازار است و به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.

منبع: اندیشه معاصر

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 12 مرداد ماه 1400 - 11:08
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت