عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 07:29

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
دکتر رئیسی: ترور خللی در انسجام، امنیت و راهبرد ملت ایران ایجاد نمی‌کند ۵ رویداد مهم هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ کدامند؟ پیام رژیم اسرائیل به متحدانش درباره انفجارهای تروریستی کرمان دبیر علمی کنگره طب اورژانس عنوان کرد؛ ترک کار متخصصین طب اورژانس/ از خانه نشینی تا تغییر حرفه زالی تاکید کرد؛ پیگیری مطالبات به حق پرستاران/ کلید حل مشکلات بیمارستان‌ها تصادف زنجیره‌ای در جاده خاوران و مصدومیت ۴ نفر صهیونیست‌ها خشمگین از اقدام واشنگتن برای عقب نشینی ناو هواپیمابر آمریکایی واکنش آمریکا به انفجار تروریستی در کرمان: ما نبودیم! گزینه اصلی درویش برای جانشین یحیی گل محمدی مشخص شد واکنش حماس به حادثه تروریستی کرمان تسلیت تعدادی از کشورهای اروپایی در پی انفجارهای تروریستی در کرمان ایران با آتش و خشم به سازمان‌دهندگان حمله تروریستی کرمان پاسخ می‌دهد ۳۱ مهاجر ربوده شده در مکزیک نجات یافتند دود افزایش قیمت شیرخشک در چشم داروخانه‌ها طارمی بالاتر از رونالدو و امباپه ایستاد یک هلدینگ بزرگ در راه بورس روش محاسبه قیمت دارو در سامانه تیتک مشخص شد فوری: حذف قیمت‌گذاری خودرو کلید خورد ارزش دلار در سامانه نیما افزایش یافت
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

محدودیت دسترسی آژانس انرژی اتمی به سایت نطنز


محدودیت-دسترسی-آژانس-انرژی-اتمی-به-سایت-نطنز
الفباخبر - گروه سیاسی: خبرگزاری رویترز ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران پس از وقوع پس از وقوع اقدام خرابکارانه در نطنز دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این سایت را محدود کرده است.

به گزارش الفباخبر، خبرگزاری رویترز روز پنج‌شنبه به نقل از برخی دیپلمات‌ها نوشت که پس از اقدام خرابکارانه‌ای در ماه آوریل در سایت هسته‌ای نطنز رخ داد، ایران دسترسی آژانس اتمی به این سایت را محدود کرده است.

بیشتر بخوانید:

این خبرگزاری یه نقل از دیپلمات‌ها مدعی شد این اختلاف که هفته‌هاست پیش آمده است، در حال حل و فصل شدن می‌باشد اما تنش با غرب را در حین مذاکرات وین افزایش داده است.

یک مقام غربی با طرح این ادعا که ایران "در حال تحریک آن‌ها" است، گفت که بازرسان آژانس باید تا هفته دیگر دسترسی کامل به این سایت هسته‌ای را داشته باشند.

یک‌ دیپلمات دیگر با اشاره به اینکه "ایران به دلایل امنیتی برخی دسترسی‌های خاص را محدود کرده است" بیان کرد که این اقدام تهران "تاثیر بسیار کوچکی بر توانایی آژانس اتمی برای راستی‌آزمایی" گذاشته است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون در این زمینه اظهارنظر نکرده‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 تیر ماه 1400 - 20:30
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت