عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 23:11

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
سود مشارکت در منافع شبکه فروش (نماینده وکارگزار) بیمه ایران پرداخت می‌گردد تقدیر دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از خدمات بیمه دانا در حوزه درمان تکمیلی قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی از اقدامات شرکت بیمه آسماری در هفته بیمه قدردانی صندوق تامین خسارت های بدنی از شرکت بیمه آسماری قانون بیمه شخص ثالث خودروهای نامتعارف تعیین تکلیف شد؟ بیمه ۳۰۰ هزار کارگر قطع شد قالیباف: روسیه مراقب سوءاستفاده غرب از اشتباهاتش باشد عصبانیت اسرائیل از محکومیت سریع حمله تروریستی در ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل ادعاهای جدید کاخ سفید درباره ایران زلزله اول صبح در آذربایجان شرقی ۳۶ جنگنده آمریکایی در پایگاه هوایی کادانا می‌ماند! تیم کی‌روش هم گرفتار ضربه‌های پنالتی شد واکنش حماس به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه حمایت از فعالیت های صنعتی و تعاونی استان قزوین توسط بانک توسعه تعاون وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی اعطای ۶۴ هزار اینماد به کسب‌وکارهای اینترنتی افتتاح محور جدید ترانزیتی میان ایران و آذربایجان خبر خوش از آخرین وضعیت واریز وام ازدواج | بخوانید
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت رسیدند قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود

سند برنامه توسعه مناطق آزاد تدوین شد


سند-برنامه-توسعه-مناطق-آزاد-تدوین-شد
الفباخبر - گروه مناطق آزاد: مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری_ صنعتي و ویژه اقتصادی گفت: به منظور جلوگیری از سلیقه گرایی و روزمرگی در بودجه ریزی و با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به تولید، سند تحول و توسعه مناطق آزاد کشور با همکاری تمام مناطق کشور تدوین می‎شود.

به گزارش الفباخبر ، حمیدرضا مومنی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان‌های مناطق آزاد در جزیره کیش اظهار داشت: این سند چشم انداز و پیش درآمدی و نقشه راهی برای حرکت در مسیر برنامه هفتم توسعه است تا بتوان گامی برنامه محور در تحقق اهداف این برنامه داشته باشیم.

مومنی با اشاره به اینکه این سند به مانند اسناد برنامه توسعه کشور پنج ساله خواهد بود افزود: به منظور تسریع در تحقق اهداف این سند با ۲ برش سه ساله و ۲ ساله تدوین خواهد شد تا سریع به اهداف مورد نظر برنامه ششم توسعه برسیم.
وی گفت: محور‌های توسعه، وضعیت فعلی، اولویت بخش‌های نسبت به هم، قرار دادن تولید به عنوان محور کلیدی، رفع اشتغال، سرمایه گذاری خارجی، صادرات، گردشگری در این سند مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: پیگیری و ارایه راهکار برای اصلاح قانون مناطق آزاد، نحوه اداره کردن مناطق آزاد جدید، تقویت و بهره گیری کامل از مزایای مناطق آزاد که آن را از سرزمین اصلی متمایز می‌کند و جلوگیری از فروش زمین از دیگر برنامه‌هایی است که مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان‌های مناطق آزاد آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

مشاور رییس جمهور با اشاره به اینکه مناطق ویژه اقتصادی مغفول مانده است افزود: اعتقاد داریم سیاست‌های این دبیرخانه نیز در این مناطق باید و در تدوین سند چشم انداز پنج ساله توسعه این مناطق نیز در دستور کار قرار بگیرد تا این مناطق نیز بتوانند سهم خود را همگام با مناطق آزاد تجاری در اقتصاد و توسعه کشور ایفا کنند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 - 15:08
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت