عناوین مهم :
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 07:21

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
عرضه های بورس انرژی امروز 3 دی 1402 | بخوانید شرایط صدور صورت حساب الکترونیکی اشخاص حقیقی مشخص شد ۱.۴ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا عرضه شد عرضه های بورس کالا امروز 3 دی 1402 | بخوانید حدود ۱۰۰ درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت متصل شد دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران توسط بیمه سامان برگزار می شود حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قطعی شد الگوی اجرایی تکافل شرکت بیمه دی ارائه شد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس از لیست خط خورد! توپچی‌ها صدرنشین کریسمس شدند جنگ بزرگ و علنی در یک پرونده عجیب/ روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار باشگاه استقلال خبرهای جدیدی از شروع کار اینترنت ماهواره‌ای در ایران قوانین جدید چین برای محافظت از پول کاربران در بازی‌های رایانشی چین اولین تلسکوپ با فناوری «چشم خرچنگ» را به فضا پرتاب می‌کند رکورد تأمین و توزیع شیرخشک شکست/توزیع بیش از ۱۲ میلیون شیرخشک رگولار در آذرماه ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد سرلشکر صفوی: هنوز حاکمان افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها داریم پیشروی گسترده نیروهای روسیه در اطراف شهرهای باخموت و آودیوکا رهبر انقلاب از رد صلاحیت پزشکیان گله کرد!
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت چند سوال کلیدی از وزیر کار شرایط ثبت‌ نام بیمه رایگان بانوان اعلام شد همراه اول، دیجی کالا را خرید وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم نخست وزیر جدید کویت انتخاب شد عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی افزایش ۲ هزار و ۲۱۵ واحدی شاخص کل اعلام تعرفه‌های پزشکی

اختصاص 2000 میلیارد تومان به مسکن ملی توسط بانک مسکن


اختصاص-2000-میلیارد-تومان-به-مسکن-ملی-توسط-بانک-مسکن
الفباخبر - گروه بانک: مدیرعامل بانک مسکن از واریز ۷۶۰۰ میلیارد تومان آورده طرح ملی مسکن توسط متقاضیان خبر داد و گفت:تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش الفباخبر ، محمود شایان  با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن گفت: در زمان حاضر سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش های معمول 200 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است که امسال سقف تسهیلات مسکن برای سازندگانی که از فناوری های نوین در فرایند ساخت استفاده کنند بیش از دو برابر و به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: از انبوه سازان درخواست می‌کنم با توجه به شکاف عرضه با تقاضای مسکن از این تسهیلات ویژه بانک مسکن بهره ببرند تا بتوانیم به تدریج عقب ماندگی های تولید مسکن در کشور را جبران کنیم.

وی درباره میزان عقب ماندگی عرضه از تقاضای مسکن طی سال های گذشته گفت: در حالی  سالانه باید حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته و تولید می شد اما طی سال های گذشته این میزان به کمتر از 400 هزار واحد رسیده است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: در این راستا افزایش سقف تسهیلات ساخت برای واحدهای دارای فناوری نوین به 450 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی، مشوق بانک مسکن برای تحریک سمت عرضه است و یک فرصت مناسب برای انبوه سازان خواهد بود.

شایان درباره مشارکت بانک در تامین ملی پروژه های سراسری گفت: در این حوزه بانک مسکن در قالب برنامه اقدام ملی مسکن نسبت به تامین مالی تعدادی از واحدهای مسکونی اقدام کرده است.

وی گفت: در این زمینه متقاضیان برای اینکه بتوانند از ابتدا در پروژه مشارکت داشته باشند 40 میلیون تومان سهم الشرکه خود را واریز کردند که تاکنون بیش از 76 هزار میلیارد ریال از سهم آورده متقاضیان توسط 180 هزار و 643 نفر واریز شده است.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از منابعی که از سوی متقاضیان برای ساخت مسکن ملی واریز شده، تاکنون نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال از این منابع مردم به پروژه ها اختصاص یافته است. ضمن اینکه حدود 1،114 میلیارد ریال از منابع مالی بانک تزریق شده است.

شایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح شده است تاکید کرد: بانک مسکن به تعهدات خود پایبند است و امیدواریم بتوانیم در بازه زمانی مشخص واحدهای مسکن ملی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد ماه 1400 - 14:56
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت