عناوین مهم :
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 21:19

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
دیدار وزیر خارجه سوریه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران معرفی شعب کشیک بانک سپه در روزهای 11 و 12 مردادماه واکنش ها نسبت به انحلال کانون صرافان معتادان متجاهر به مرکز تهران رسیدند نحوه فعالیت سامانه های ساتنا، پایا و چکاوک در ۲ روز آینده لیست شعب کشیک بیمه پاسارگاد در تعطیلات اضطراری مرداد به اسم استارتاپ ها زمین خواری نشود جشنواره فروش پرتو همراه با جوایز ویژه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت از شعبه اصفهان بازدید کرد دفتر منطقه‌ای بیمه باران در استان البرز افتتاح شد «ازکی» با دادن تعهد رفع تعلیق شد ابلاغیه تعطیلی 11 و 12 مرداد ماه موسسات بیمه در بیست‌و‌سومین جلسه كارگروه تكافل پژوهشكده بیمه الگوی اجرایی تكافل شركت بیمه ایران ارائه و بررسی شد توانگری مالی بیمه اتکایی ایران معین در سطح یک تایید شد توصیه هایی برای خرید مسکن در شرایط فعلی سرانجام اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم همچنان بلاتکلیف دپوی این خودروها ممنوع شد چند برابر تسهیلات بخش کشاورزی و مسکن به خانوارها پرداخت شد؟ سقوط بیت کوین به کانال 28000 دلاری
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی معایب و مزایای آنتی ویروس Eset نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

اقدام پالایش نفت تهران برای ایجاد مزیت رقابتی


اقدام-پالایش-نفت-تهران-برای-ایجاد-مزیت-رقابتی
الفباخبر- گروه انرژی: بنابر اعلام رئیس اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت تهران، این واحد به‌طور مستمر بیش از ۱۰ نوع محصول ویژه عرضه کرده است تا افزون بر تأمین خوراک پایدار کارخانه‌های پایین‌دستی و رفع بخشی از نیاز صنایع داخلی در مسیر ایجاد مزیت‌های رقابتی و سودآوری گامی مؤثر بردارد.

به گزارش الفباخبر، به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، حمید عامریان با اشاره به عملکرد این مجموعه تصریح کرد: در پالایشگاه تهران افزون بر تأکید در تولید محصولات باکیفیت، به‌منظور گسترش سبد محصولات و توسعه بازار اقدام‌های مناسبی انجام شده است تا سهم شرکت پالایش نفت تهران در بازار این فرآورده‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

وی با تأکید بر شفاف‌سازی در روند قیمت‌گذاری فرآورده‌ها اظهار کرد: نحوه قیمت‌گذاری با هدف دستیابی به رویه‌ای منظم و پایدار به‌منظور تأمین منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده که سرانجام به ایجاد تعادل در زنجیره فرآورده‌های نفتی منجر می‌شود همواره مورد تأکید بوده است. در این روند اعلام قیمت پایه فرآورده‌های ویژه نفتی توسط انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت هرماه دو بار و در نخستین روز کاری ابتدا و نیمه هرماه صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به موضوع پاندمی کرونا گفت: از جمله آثار کرونا بر عملکرد پالایشگاه می‌توان به کاهش و توقف کارکرد بعضی صنایع پایین‌دستی در پی کاهش تعاملات بین‌المللی، کاهش تقاضای خرید و دریافت محصولات تولیدی پالایشگاه که البته در ابتدای پاندمی این ویروس شیب تندتری را در بر داشت اشاره کرد. در این روند با کاهش تعاملات و در ادامه مشکلات مالی شرکت‌های خریدار که تا ورشکستگی و تعطیلی برخی کارخانه‌های تولیدی پیش رفت منجر به کاهش محدودیت فروش بعضی فرآورده‌های شرکت پالایش نفت تهران نیز شد.

عامری افزود: در این شرایط و با توجه به وضع شرکت‌های خریدار و برای پشتیبانی از مشتریان در پاندمی کرونا اقدام‌هایی چون تمدید مهلت تسویه همه فروش‌های اعتباری، ابطال قراردادهای برداشت‌نشده همه خریداران، عدم دریافت جریمه تأخیر تسویه ماه دوم فروش‌های اعتباری فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه پارسال در رأس اجرا قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های بازاریابی و فروش در این مجموعه تصریح کرد: کنترل‌ برنامه‌های بازاریابی و فروش از طریق تعریف و محاسبه شاخص‌های مختلف در حوزه‌های فعالیت این واحد انجام می‌شود، ضمن اینکه آمار و اطلاعات، نحوه اجرا و هرگونه تغییر در فرآیندهای جاری به‌منظور اطمینان از حذف ریسک‌های احتمالی با ادارات مرتبط اعم از مدیریت عملیات، مدیریت مالی و اقتصادی، امور پیمان‌ها و حقوقی و... از طریق کارگروه‌های مختلف همچون کمیته فنی فروش به اشتراک گذاشته می‌شود.

رئیس اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت تهران درباره فعالیت‌ها برای خدمات‌رسانی به مشتریان توضیح داد: اداره بازاریابی و فروش از طرق مختلفی در جهت حفظ ارزش مشتری فعالیت می‌کند. در این زمینه اقدام‌هایی برای تعریف پروژه‌هایی مانند ارتباط آفلاین مشتریان به نرم‌افزار فروش و تحویل پالایشگاه، ارتباط آنلاین همه ذی‌نفعان با پالایشگاه از طریق سایت برون‌سازمانی به‌منظور تسهیل فرآیندهای جاری و تسهیل ارائه پیشنهادها، شکایات و... صورت گرفته است.

عامریان در پایان درباره مهم‌ترین برنامه‌های توسعه و گسترش بازارهای هدف اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های اداره بازاریابی و فروش با استفاده از راهبردها و ابزارهای مختلف صورت می‌پذیرد که در نهایت به افزایش سهم بازار منجر می‌شود. از جمله این اقدام‌ها می‌توان به استفاده از توانمندی دانش و تجربیات سازمان در بررسی فروش‌های صادراتی و فروش‌های پریمیوم، تولید و فروش هگزان، فروش گازهای CO2، نیتروژن، پروپان و بوتان، سنجش منظم سطح رضایت مشتریان و تحلیل نتایج، راه‌اندازی سامانه بازاریابی و فروش در سایت اینترنتی شرکت به‌منظور ارائه اطلاعات و دریافت نظرها، پیشنهادها و شکایت‌ها و راه‌اندازی CRM اشاره کرد.

مبنع: شانا

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 - 16:27
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت