عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 00:05

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
نرخ رسمی پوند و یورو همچنان افزایشی است خودروهای داخلی ۳ برابر استانداردهای جهانی سوخت مصرف می‌کنند وزیرکار از ایجاد بیش از ۹۷۰ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال خبر داد جذب ۵ سرمایه گذار با سرمایه ۴ هزار میلیارد تومان در بندر امیرآباد شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیونی بانک سامان بانک مرکزی باید در تبلیغات غیرواقعی تسهیلات بانکی ورود کند معاون علمی فناوری ریاست جمهوری: صنایع کوچک اثرگذاری اقتصادی بزرگ ایجاد نمی کنند موافقت وزارت ارتباطات با افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت گشایش اعتباری ایران در بانک‌های جهانی همکاری ایران و عراق برای جمع‌آوری گاز‌های مشعل بزودی از دو طرح ویژه در حوزه بیمه های زندگی در شرکت بیمه البرز رونمایی خواهد شد حمایت بیمه دی از صنایع کوچک/ کمک بیمه به حفظ سرمایه بنگاه‌ها تقسیم بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در جزیره کیش معجزه اشک زنان! ثبت گونه اردک سیاه کاکل بعد از ۱۶ سال در خراسان شمالی خزعلی مطرح کرد؛ عدالت، محور سخنان رهبر در دیدار با بانوان پس از رای‌گیری طی روز جاری، رییس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد واکنش عجیب همتی به خوشحالی رئیس کل بانک مرکزی از وام ۶۶ میلیون دلاری روسیه به ایران ثبت‌نام ۲ خودرو داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت رسیدند قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد

پرستار ایرانی در مسابقه جهانی عکس مراقبت از بیمار کرونا اول شد


پرستار-ایرانی-در-مسابقه-جهانی-عکس-مراقبت-از-بیمار-کرونا-اول-شد
الفباخبر-گروه اجتماعی: نازیلا قمیان، پرستار مرکز قلب تهران در مسابقه عکس صحنه مراقبت از بیمار کرونا که شورای بین المللی پرستاری برگزار کرد، اول شد.

به گزارش الفباخبر،  احمد نجاتیان، معاون فنی، آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پرستاری در نشست خبری روز جهانی پرستاری در باغ موزه دفاع مقدس با اعلام این خبر افزود: نازیلا قمیان پرستار فعال مرکز قلب تهران همزمان با کار حرفه ای خود در زمینه عکاسی نیز دوره دیده و مهارت دارد و با ارسال عکس های خود از لحظات مراقبت از بیماران کرونا در بیمارستان توانست مقام اول مسابقه عکاسی شورای بین المللی پرستاری ( ICN) را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: ۹ عکس از عکس های این پرستار هنرمند در کتاب سال پرستاری شورای بین المللی پرستاری چاپ شده است.

معاون فنی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: شورای بین المللی پرستاری امسال همچنین از حاله جعفری پرستار فعال در رسیدگی به کودکان کار به صورت مجازی تجلیل کرد.

جعفری در این نشست خبری از طریق فضای مجازی با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: بنده سالها با کودکان کار زندگی کرده ام و در محل کار و خانه آنها رفت و آمد داشته ام. در این زمینه صحنه های آزار دهنده زیادی هم مشاهده کرد، با اعلان شورای بین المللی پرستاری، بنده تجارب خود را در این زمینه ارسال کردم که مورد تقدیر قرار گرفت.

نجاتیان در این نشست خبری گفت: پرستاران جهان در آستانه- ۱۲ می روز جهانی پرستاری، برای دوران پس از کرونا با توجه به همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و روانی آن آماده می شوند تا به نیازهای جامعه در این دوران جدید پاسخ بدهند.

وی افزود: تلاش سازمان نظام پرستاری در این دوران این است که تجربه ها و دستاوردهای پرستاران ایران را نیز در این زمینه دسته بندی و ترجمه کند و به دنیا نشان دهد که موفقیت این دو پرستار ایرانی نمونه هایی از آن است.

معاون سازمان نظام پرستاری ادامه داد: علاوه بر آن برای انتقال تجارب موفق دنیا در راستای مسئولیت اجتماعی به تازگی کتاب تجربه کره جنوبی در مقابله با کرونا در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و آموزشی ترجمه شده و به زودی  منتشر می شود.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 - 10:20
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت