عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 09:28

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
همه‌چیز در مورد فسخ احتمالی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس/ اختلاف ستاره ملی‌پوش با باشگاه بر سر چیست؟ گل محمدي از پرسپوليس چه مي خواهد؟ نتانياهو: هيچ گونه توافق بين ايران و آمريكا براي تل آويو الزام آور نخواهد بود برنامه های مهم سازمان بورس مشخص شد بانک ایران زمین در سایت بورس کالای ایران | بخوانید معاون بانک مرکزی از آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده خبر داد آیا جریان سوم در بیمه معلم حاکم می‌شود؟ برترین کارت گرافیکی‌های سال 2023 علی‌آبادی وزیر «صمت» شد آغاز اصلاح پرتفوی شرکت، با کاهش ۵ درصدی بیمه نامه شخص ثالث پرداخت مرحله اول سود سهامداران بیمه‌"ما" در روز دوشنبه مورخ 1402/03/22 سازمان چای کشور، سرمدی شد بیمه البرز پیشگام در توسعه بیمه های زندگی است ویژگیهای شاخص سامانه نظرسنجی و آزمون ساز ، استقرار کامل الگوی مشتری مداری است بی میلی بیمه گران برای حضور پررنگ در رویدادهای بزرگ مالی پژوهشکده بیمه منفعل و در کنج عزلت /دوره آموزشی حکمرانی در صنعت بیمه، باید ها و نباید ها سایه و روشن نامه نگاری وزیر اقتصاد برای دریافت مطالبات بیمه دانا از سازمان برنامه آیا «شیمشک» و «بهزادپور» می توانند ریسک صنعت بیمه در ایران را از حبس خارج کنند؟ بیمه البرز پیشگام صنعت بیمه در سرمایه‌گذاری خارجی(+فیلم)
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ زیان روزانه ۱۰۰میلیاردی به صنعت مرغداری کشور ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی مدیرعامل بیمه پارسیان درگذشت آیت کریمی را تسلیت گفت تعلیق در تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان افزایش ۶ هزار واحدی شاخص بورس تهران در پایان هفته ۵ سناریوی احتمالی اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران بررسی قیمت خودرو محبوب سایپا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) / شاهین در بازار چند؟ تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون نامه همراه اول به سازمان بورس: مذاکرات با دیجی‌کالا در جریان است هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT ضامن مرده برای دریافت وام بانکی

محرومیت بازیکنان تیم‌خاص شاید بعد از دربی


محرومیت-بازیکنان-تیم-خاص-شاید-بعد-از-دربی
الفباخبر - گروه ورزش: بعد از اتفاقات جنجالی اصفهان ممکن بود چند پرسپولیسی با محرومیت مواجه شوند، ولی به نظر نمی‌رسد این اتفاق رخ بدهد.

به گزارش الفباخبر ، بازی جذاب و دیدنی پرسپولیس و سپاهان که حکم فینال لیگ را داشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بعد از پایان بازی درگیری عوامل دو تیم و حواشی زیاد خود بازی را تحت تاثیر قرار داد.
در این بین پرسپولیسی‌ها معتقدند عزت‌الله پورقاز مقصر درگیری بود و بعد از بازی توپ را به سمت کادر فنی پرسپولیس شوت کرد از آنطرف سپاهانی ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس شروع کننده دعوا بودند و چند سرخ‌پوش به سمت عوامل باشگاه سپاهان حمله کردند.
بعد از این اتفاقات شایعه محرومیت چند نفر از عوامل دو تیم به گوش رسید ولی تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. یکی از اعضای کمیته انظباطی هم اعلام کرد هفته آینده با جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم در مورد حواشی رخ داده در اصفهان تصمیم‌گیری خواهند کرد. با این صحبت‌ها فعلاً و تا فاصله چند روز مانده به هفته بعدی لیگ خبری از محرومیت بازیکنان و عوامل دو تیم پرسپولیس و سپاهان نخواهد بود.
پرسپولیسی‌ها نگران بودند شاید چند بازیکن تیمشان که در متن درگیری‌ها قرار داشتند برای دربی محروم شوند ولی آنطور که شنیدیم تا قبل از دربی اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و هیچ بازیکنی از پرسپولیسی محروم نخواهد شد.
با این حال به احتمال فراوان بعد از دربی با خاطیان بازی اصفهان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 - 12:47
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت