عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 12:24

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
انگار پرواز هزار ساعته بود نه ١٠ ساعته ! پيشنهاد ميلان به طارمي اشتباه عجیب پزشک، «کسرا» را ۱۲ سال زمین‌گیر کرد سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی آغاز به کار کرد میوه شیرین اصلاحات در بیمه سینا بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست قیمت گرم طلا 18 عیار امروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد 1402/ رشد قیمت نرخ دلار مبادله‌ای امروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد 1402 قیمت سکه، قیمت طلا و طلای دست دوم امروز سه شنبه ۲۲ خرداد + جدول طلای جهانی ترمز کشید قیمت خودرو سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / پژو ۲۰۷، با کاهش قیمت ۳۰ میلیون تومانی رکورددار بیشترین کاهش قیمت + جدول جزییات کارمزد جدید برای کارتخوان ها / هر تراکنش چقدر کارمزد دارد؟ قیمت دلار ۴۱ هزار و ۴۲۲ تومان شد / نرخ ارز امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ اعلام زمان تحویل خودروی تارا در تالار بورس کالا پیش بینی بازار سهام امروز 23 خرداد “شرکت فناوری هوشمند شبکه زر” هیچ گونه بیمه نامه ای در این شرکت ندارد «ریاحی‌فر» معاون پژوهشی و سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه شد دوره‌های آموزشی حکمرانی بیمه به تقویت لایه‌های مدیریتی منتهی خواهد شد خودروهای ارائه شده در بورس کالا امروز
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد بازار شکلات تلخ شد ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت

در هر صورت کومان رفتنی است


در-هر-صورت-کومان-رفتنی-است
الفباخبر - گروه ورزش: ممکن است رونالد کومان در صورت فتح لالیگا نیز فصل بعد جایی روی نیمکت این تیم نداشته باشد.

به گزارش الفباخبر ، در فاصله سه هفته مانده به پایان این فصل لالیگا، بارسلونا با دو امتیاز اختلاف با صدر جدول در رتبه سوم قرار داشته و هنوز هم از شانس قهرمانی برخوردار است. اما دستیابی به این موفقیت نیز آینده رونالد کومان در این باشگاه را تضمین نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

 

منابع مختلف به ESPN اعلام کرده اند که رونالد کومان به طور فعال در حال برنامه ریزی برای فصل آینده بوده و به عنوان مثال جذب ممفیس دپای هنوز در دستور کار این باشگاه است. این وینگر هلندی در تابستان گذشته نیز مورد توجه کومان بود و حالا قرار است ماه ژوئن و با پایان یافتن قراردادش با لیون، این تیم را به صورت رایگان ترک کرده و راهی بارسلونا شود.

 

اما برخی منابع دیگر به ESPN گفته اند که چندین نفر از اعضای مدیر احساس می کنند سبک بازی تیم کومان با اهداف بلند مدت باشگاه هماهنگ نیست و حتی اگر بارسلونا فصل را با دو گانه داخلی نیز به پایان برساند، بهتر است این سرمربی هلندی از باشگاه جدا بشود.

 

منتقدان رونالد کومان از تاکتیک های بیش از حد دفاعی او و تکرار نمایش های ضعیف در بازی های بزرگ انتقاد می کنند. بارسلونا در این فصل در لالیگا نتوانسته است هیچ یک از رقبای اصلی خود مانند اتلتیکو یا رئال مادرید را شکست دهد. همچنین این تیم در لیگ قهرمانان نیز با اختلاف سه گل در استادیوم نوکمپ مغلوب یوونتوس و پاری سن ژرمن شد و در بازی های مهم مغلوبی همیشگی بوده است.

 

البته بر کسی پوشیده نیست که رونالد کومان در آگوست سال گذشته و در مقطعی دشوار هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. بارسا در آن روزها در لیگ قهرمانان اروپا 8-2 مغلوب بایرن مونیخ شده بود و لیونل مسی نیز قصد داشت این تیم را ترک کند. این بحران در نهایت منجر به استعفای جوزپ ماریا بارتومئو در اکتبر سال گذشته شده و در ادامه خوان لاپورتا در ماه مارچ به عنوان جانشین او انتخاب شد.

 

با وجود این شرایط آشفته و علیرغم مشکلات مالی باشگاه، بارسا یک فصل نسبتا موفق را تجربه کرده است. آنها تا همینجا عنوان قهرمانی کوپا دل ری را کسب کرده اند که اولین جام بارسا از سال 2019 تاکنون محسوب می شود. همچنین بارسلونا در مسابقات قهرمانی لالیگا تا هفته های آخر فصل در کورس قهرمانی باقی مانده است.

 

حامیان کومان اما شجاعت او در مورد بازی دادن به بازیکنانی جوان مانند رونالد آرائوخو، اسکار مینگوئزا و ایلیکس موریبا را تحسین کرده و معتقدند او حداقل شایسته یک فصل دیگر حضور روی نیمکت باشگاه است. در صورت اخراج رونالد کومان شاهد حضور ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی فعلی تیم السد قطر روی نیمکت این تیم خواهیم بود.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 - 12:37
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت