عناوین مهم :
شنبه 08 اردیبهشت 1403 00:15

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
میزبانی بانک سامان برای فعالان صنعت غذا در آگروفود علت توقف این نماد معاملاتی مشخص شد سهامداران وفادار «وبصادر» منتظر افزایش سرمایه باشید جایزه ویژه حامی محیط زیست به بیمه سینا تعلق گرفت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت بیمه تجارت‌نو بحرین به زودی روابط با ایران را از سرمی‌گیرد تولید بنزین یورو ۵ در دستور کار/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است قیمت دلار چرا ریخت، چرا دوباره برگشت؟ شرط مهم کاهش قیمت در بازار خودرو استاد بزرگ شطرنج روسيه تغيير تابعيت داد لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است لژیونر ایرانی در دقیقه ۲۱ بازی مقابل افغانستان گل كاشت سردرگمی رمز ارزها در آستانه اعلام نرخ جدید بهره آمریکا! طلا امروز چند؟ / آخرین قیمت ها از بازار طلا بیست و چهارم خرداد ماه (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) برگزاری همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا «علی اصغر عنایت» دبیر کارگروه تخصصی اتومبیل شد «سید فرید میرموسوی» دبیر کارگروه روابط عمومی شد پشت پرده تغییرات مکرر مدیریتی در صنعت بیمه از زبان یک مقام ارشد در بیمه مرکزی آمارهای مثبت درکارنامه بیمه دانا رکورد زد
پر بازدید ها
مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ بانک‌های چینی به درد سر افتادند مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم بیرانوند بازی فینال را از دست داد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک توسعه تعاون صادر شد پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید بررسی عملکرد فروردین ماه بانک تجارت گزینه مدیرعاملی بیمه سینا به نهاد ناظر معرفی شد واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» برگزار شد

سخنی با پدری که جایگاهش ازعرش به فرش رسید


سخنی-با-پدری-که-جایگاهش-ازعرش-به-فرش-رسی
الفباخبر- مهدیه اسلامی نوشت: «من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است، من بچه را پیش فرد غریبه‌ای نگذاشتم، دخترم پیش پدرش بود.»این ها جملات مادری است که فرزند خود را برای ساعتی پیش پدرش گذاشته اما زمانی که به خانه باز می گردد با بدن تجاوزشده دختر 17 ماهش روبه رو شده است.

به گزارش الفباخبر؛ خشونت جنسی از بدترین نوع خشونت‌هایی است که در خانواده‌ها علیه جسم و روح یک زن از سوی مردان اعمال می‌شود. اگر این خشونت‌ها از سوی پدر یا بردار یا یکی از مردان فامیل درجه‌اول بر دختر خانواده صورت گیرد، آسیبی صد برابر به فرد وارد می‌شود .
اما این بار قربانی خشونت جنسی از طرف پدر، دختری 17 ماهه بوده است که در نهایت دخترک تاب تحمل بی رحمی‌های دنیا را نداشت و برای همیشه داغ نبودش را بر روح زخم خورده مادر برجای گذاشت .
آزار جنسی درد دارد؛ دردی عمیق، دردی که زنان سرزمین من با آن دسته پنجه نرم می کنند. اما دردش زمانی بیشتر می شود که دختر از پدر زخم بخورد .
ماجرای ساناز دختر 17 ماهه که اسیر عمل کثیف پدرانه شد اولین وآخرین حادثه تجاوز نیست. اما جامعه و اساس قانون و فرهنگ تربیتی یک کشور، چه زمانی قصد حمایت از زنان را دارد؟ تا کی دختران و زنان قربانی این نوع خشونت‌ها بدون حمایت باشند؟ در برابر این حادثه شوم کدام مسئول پاسخگو است؟
با توجه به آن که در عصر تکنولوژی و آگاهی هستیم دیگر راز هیچ تجاوزی در قفسه سینه زنان و دختران حبس نمی شود و همانطور که شاهد هستیم به تازگی دختران با جسارت و شجاعت پرده از تجاوز افراد پلید برمی دارند.
اما در ماجرا تجاوز ساناز معصوم باید به دنبال مقصر بود. نباید به راحتی از این جنایت گذشت. پدر این کودک قطعا دچار مریضی روحی و روانی و پدوفیلی بوده است که قطعا نیاز به بررسی های کارشناس دارد.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 فروردین ماه 1400 - 15:42
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت