عناوین مهم :
سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 17:34

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ظرفیت داروخانه ها تکمیل است/ به داروساز آدرس غلط می دهیم اگر رویای زندگی در مریخ محقق شود، انسان‌ها کجا زندگی می‌کنند؟ وجود مشکلات خواب در برخی مبتلایان به کرونا مقاومت اسلامی در عراق: به بندر اشدود حمله کردیم پیشنهاد اسرائیل برای توقف ۲ ماهه جنگ غزه در ازای آزادی تمامی گروگان‌های درخواست ایران از روسیه برای ایفای نقش فعال‌تر به منظور توقف جنگ غزه قالیباف: نان افراد بی‌عرضه در دوقطبی‌سازی است تصویر جدید از محل انفجار در خرم‌آباد ترامپ: ایران را به طور کامل محاصره می‌کنم! کاهش آلودگی هوا و صوت با استفاده از خودروی برقی ترابی به دنبال شکستن طلسم قطر جانشین گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد؟ وزیران امور خارجه ایران و روسیه با یکدیگر دیدار کردند حکم قصاص محمد قبادلو قاتل شهید «فرید کرم‌پور حسنوند» اجرا شد ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای LC داخلی طرح «عید تا عید» اختصاص یافت بخشنامه بانک مرکزی در خصوص افزایش وام اجاره مسکن به بانک‌ها صادر شد تشدید انتقادات از سیاست دوگانه عراق در تعامل با ایران و ترکیه مدارک و نحوه عکسدارکردن شناسنامه برای تعویض شناسنامه چه مدارکی لازم است و به کجا مراجعه کنیم؟ +هزینه و زمان صدور
پر بازدید ها
سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند تصویب دو طرح پژوهشی با موضوع وضعیت اقتصادی و حکمرانی صنعت بیمه در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است

انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


انعقاد-سه-تفاهم-نامه-همکاری-مشترک-بین-بانک-آینده-و-وزارت-میراث-فرهنگی-گردشگری-و-صنایع-دستی
الفباخبر-گروه‌بانک: تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور دکتر فطانت مدیرعامل، دکتر مرادی و حسین مجاهدی، اعضای هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر مدیران این وزارت‌خانه منعقد شد.

به گزارش الفباخبر، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری متقابل، طرفین ضمن اشاره به دامنه گسترده صنعت گردشگری و تعداد مشاغل متعددی که با آن در ارتباط هستند، بر نقش به‌سزای این صنعت در توسعه و شکوفایی کشور تاکید نمودند.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به مشارکت بانک در پروژه‌های بخش گردشگری طی سه سال گذشته و شرایط کنونی گفت: متاسفانه ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای فعالان اقتصادی به‌وجود آورده است که در این میان، بخش گردشگری بیشترین آسیب را دیده است. با این‌حال، بانک آینده در سال «جهش تولید»، با درک شرایط حاکم بر کشور و به‌منظور مساعدت با فعالان این بخش و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، همواره تلاش نمود منابع لازم برای تامین مالی پروژه‌ها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد و با تمدید دوران مشارکت تسهیلات آن‌ها، شروع بازپرداخت اقساط را به‌تعویق بیندازد.
بر این اساس، بانک آینده نسبت به تمدید دوره مشارکت 23 فقره تسهیلات پرداختی اقدام نموده است. هم‌چنین، مقوله تامین مالی طرح‌های نیمه‌تمام، در دستور کار بانک در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیز قرار دارد.
محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: وزارت متبوع برای مشارکت و تسهیل فرآیند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامِ دارای اولویت، در تلاش است تا با تشکیل کارگروه مشترکی از نمایندگان بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این زمینه اقدام نماید.
وی افزود: مطمئن هستیم صنعت گردشگری پس از دوران کرونا، به‌سرعت به رشد چشم‌گیری دست خواهد یافت و آینده این صنعت با حمایت و همکاری بانک‌ها، درخشان خواهد بود.
در پایان این مراسم، «تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات برای توسعه و تکمیل طرح‌های بخش گردشگری از محل منابع صندوق توسعه ملی» و «دو قرارداد عاملیت وجوه اداره شده برای اعطای تسهیلات با شرایط مناسب از محل منابع داخلی بانک آینده» به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: بانک‌آینده

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین ماه 1400 - 18:20
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت