عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 21:35

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
افزایش ۵۴۴ واحدی شاخص کل بورس سن جدید بازنشستگی مشخص شد/ این افراد پس از ۳۵ سال بازنشسته می‌شوند عاقبت تورم سال 1402 چه شد ؟ گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ | بخوانید تفاوت قیمت میلگرد a2 و a3 در چیست؟ بررسی همه جانبه این دو نوع میلگرد زعفران ایرانی به اسم اسپانیا در بازار جهانی به فروش می رسد مصوبه مهم مجلس درخصوص ضامن وام ازدواج ۶۶ قلم داروی ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت مشوق‌های جدید نوسازی مسکن در راه است برنج هندی بازار را دوباره غافلگیر کرد! فردا جلسه کمیته مزد برای بررسی پرداخت مزد منطقه ای انتقاد رییس سازمان برنامه و بودجه از مجلس/ چرا لایحه تشکیل وزارت بازرگانی مسکوت ماند؟! آیا «تجمیع و انتقال سوابق بیمه‌ای» آسان می‌شود؟ خبر خوش برای مشمولین سربازی / سه ماه کاهش در راه است کارکرد صندوق سرمایه گذاری بخشی صنعت بیمه از زبان حجاریان سوریه؛ لقمه‌ای آماده برای ایران یک رسانه لبنانی : اسرائیل برای حمله به لبنان آماده می‌شود پلیس راه: جاده کرج - چالوس به دلیل بارش برف سنگین در محدوده سیاه بیشه بسته شد / مسافران از محورهای جایگزین استفاده کنند احداث زیرگذر در مسیر منتهی به "سرای ایرانی"
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی

در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها محدودیت‌ها افزایش می‌یابد


در-صورت-عدم-رعایت-پروتکل-ها-محدودیت-ها-افزایش-می-یابد
الفباخبر- گروه سلامت :استاندار بوشهر گفت: همچنان کنترل ورودی های استان و شهرها با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال شود، چرا که اگر محدودیت های اعمال شده و پروتکل ها را رعایت نکنیم باید منتظر افزایش آمار فوتی ها باشیم.

به گزارش الفباخبر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر کنترل و نظارت جدی مدیران دستگاه های اجرایی بر رعایت اجرای محدودیت ها اظهار کرد: شخص مدیر دستگاه مسئول حسن اجرای محدودیت های اعمال شده و با توجه به اعمال محدودیت های جدید کارکنان ادارات، اگر یک مدیر، کارمندی را اجبار کند از شهرهای اطراف به محل کار خود در بوشهر بیاید، گزارش این تخلف را به استانداری ارائه کرده تا با مدیر متخلف برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه از رعایت اجرای محدودیت ها در استان رضایت ندارم، بیان کرد: اگر پروتکل ها و محدودیت های اعمال شده را به خوبی رعایت نکنیم با محدودیت های شدیدتری مواجه خواهیم شد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه در ارتباط با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی باید وظایف خود در رابطه با مقابله با کرونا انجام دهند، فرمانداران موضوع کنترل و نظارت بر حسن اجرای محدودیت ها در شهرستان ها را با جدیت دنبال کنند.

گراوند با قدردانی از همراهی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه در مقابله با کرونا گفت: همچنان کنترل ورودی های استان و شهرها با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال شود، چرا که اگر محدودیت های اعمال شده و پروتکل ها را رعایت نکنیم باید منتظر افزایش آمار فوتی ها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا بیان کرد: با توجه به سهمیه جدید واکسن کرونا به استان، انتظار است واکسیناسیون گروه های اولویت دار، با سرعت و جدیت ادامه یابد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین ماه 1400 - 17:47
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت