عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 16:19

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
ماجرای شکایت رئیس مجلس از اسحاق جهانگیری چه بود ؟ چه مولفه هایی حق بیمه شخص ثالث خریداران را کاهش یا افزایش می دهد؟ فروش بخشی از سهام بیمه پارسیان توسط یکی از سهام داران زمان اعلام نوبت تحویل خودرو به ویرایش‌کنندگان مشخص شد این افراد سهام عدالت جدید گرفتند رضایت امیرقلعه نویی از تیمش بعد از برد مقابل کنیا تمدید پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مبلغ افزایش حقوق امسال کارگران باطل می‌شود؟ بالاترین رکورد ده ساله در شاخص تورم زای پولی 1401 اسکوچیچ سرمربی فصل آینده پرسپولیس می‌شود تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران اعمال می‌شود سفر وزیر امور خارجه ایران به مسکو قدردانی پادشاه عربستان از تلاش‌های چین برای دستیابی به توافق با ایران ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان در سال 2023 | ببینید هدف اصلی شرکت بیمه تعاون در ابتدای سال جاری رضایت مندی هموطنان در تعطیلات نوروزی است مشاور بیمه تعاون شوید! سفیر جدید ایران در سوریه مشخص شد شعبه گرگان بیمه‌دانا سه هزار میلیاردی شد هدف‌گذاری بورس انرژی برای افزایش شفافیت معاملات حامل‌های انرژی
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید بازگشت مسابقه پیشخدمت ها به پاریس پس از ۱۳ سال چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه دبیرکل سابق سندیکا؛رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد آب دریاچه ارومیه نیم متر بالا آمد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد سوخت جایگزین، راه حل کاهش مصرف بنزین دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن

انواع بیمه ‌نامه‌های پاسارگاد


انواع-بیمه-نامه-های-پاسارگاد
الفباخبر- گروه بیمه: بیمه پاسارگاد یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که در سال 1385 تأسیس شد و فعالیت خود را از همان سال آغاز کرد. این شرکت بیمه‌ای با سرمایه 450 میلیارد ریال در بیمه مرکزی به ثبت رسیده و همواره یکی از شرکت‌های توانمند به خصوص در بیمه عمر بوده است.

به گزارش الفباخبر، شرکت بیمه پاسارگاد انواعی از بیمه نامه‌ها را به هموطنان عرضه می کند.

بیشتر بخوانید:

  1. بیمه اشخاص بیمه پاسارگاد: این بیمه نامه شامل بیمه عمر، بیمه‌های درمان، و بیمه حوادث است.

بیمه عمر پاسارگاد: این بیمه نامه تنوع زیادی دارد اما یکی از معروف‌ترین‌های آن «بیمه عمر» و «بیمه تامین آتیه» پاسارگاد است. سایر انواع بیمه‌های عمر پاسارگاد نیز شامل بیمه عمر به شرط فوت، بیمه عمر زمانی با سرمایه ثابت، بیمه عمر زمانی با سرمایه نزولی است.

  1. بیمه‌های درمان پاسارگاد: بیمه‌نامه‌های درمان در بیمه پاسارگاد دو دسته دارند: بیمه‌‌نامه‌های درمان تکمیلیو بیمه‌ مسافرتی خارج از کشور.
  • بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد: این بیمه نامه به صورت بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی است که هر فردی می تواند براساس شرایط خود یکی از این دو را انتخاب کند.
  • بیمه مسافرتی پاسارگاد: این بیمه نامه برای کسانی است که در خارج کشور دچار بیماری شده و می خواهند که تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرند. بنابراین اگر زیر پوشش این بیمه باشند، هزینه‎‌های درمانی آنها در خارج کشور پرداخت خواهدشد.
  1. بیمه حوادث پاسارگاد: این بیمه خساراتی را که در اثر حادثه‌ای وارد شده باشد پرداخت می‌کند. انواع پوشش‌های آن نیز شامل پوشش فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی، ازکارافتادگی دائم و یا موقت است. همچنین این بیمه نامه به دو صورت بیمه حوادث انفرادی و بیمه حوادث گروهی صادر می شود.
  2. بیمه اموال پاسارگاد: بیمه‌نامه‌های اموال شامل، بیمه‌های اتومبیل، بیمه‌های آتش سوزی، بیمه باربری، بیمه‌های مهندسی و بیمه‌های ریسک متنوع است.
  • بیمه نامه اتومبیل: این نوع بیمه نامه برای جبران خسارات وارده ناشی از تصادفات رانندگی که خود شامل بیمه شخص ثالث پاسارگاد و بیمه بدنه پاسارگاد است.

بیمه شخص ثالث پاسارگاد: این مورد یک بیمه نامه اجباری است که صاحبان وسایل نقلیه باید آن را داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه خسارات وارده تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرد.  میزان تعهدات این بیمه نامه بر اساس میزان دیه هر سال محاسبه و تعیین می‌شود. مبلغ بیمه شخص ثالث پاسارگاد بر اساس سال ساخت خودرو و مدل خودرو، تعداد سیلندر و احتساب تعداد سال‌های داشتن عدم خسارت محاسبه می‌شود. البته بیمه پاسارگاد تخفیف بیمه شخص ثالث پاسارگاد را بر اساس تعداد سال‌های عدم خسارت به  بیمه گذاران ثالث ارائه می‌دهد.

بیمه بدنه پاسارگاد: این بیمه نامه خودروی شما را در مقابل خسارات گوناگون از قبیل آتش سوزی، انفجار و صاعقه و سیل و زلزله، حادثه و تصادف، شکست شیشه، سرقت کلی و سرقت لوازم جزئی، پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی و اسید تحت پوشش قرار می‌دهد. هزینه بیمه بدنه پاسارگاد بعد از تکمیل فرم پیشنهاد بیمه بدنه پاسارگاد و با احتساب تخفیف بیمه بدنه پاسارگاد محاسبه می‌شود.

  • بیمه آتش‌سوزی پاسارگاد: این بیمه، ساختمان و همه لوازم موجود در آن را در مقابل حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه و انفجار بیمه می‌نماید که حتی می‌توانید از پوشش‌های اضافی این بیمه نامه از قبیل بیمه زلزله پاسارگاد، سیل و بلایای طبیعی، پوشش سرقت، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، رانش زمین، ترکیدگی لوله آب و جبران ضایعات برف و باران نیز استفاده کنید. انواع بیمه آتش سوزی پاسارگاد عبارتند از: بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی، بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی و انبارها.
  • بیمه باربری پاسارگاد: این مورد یکی از قدیمی‌ترین انواع بیمه نامه‌ها در صنعت بیمه در سراسر جهان است. بیمه پاسارگاد دو نوع بیمه نامه باربری از جملهبیمه باربری داخلی و بیمه باربری بین‌المللی را ارائه می‌دهد که با انتخاب کلوزهای بیمه‌ای درست و مناسب می‌توانید در زمان خسارت پوشش کامل داشته باشید.
  • بیمه مهندسی پاسارگاد: همه پروژه‌های عمرانی و سازه‌های صنعتی و ساختمانی از ابتدای شروع کار و در طول مدت نصب و راه اندازی در معرض خطرات گوناگون قرار دارند. برای تحت پوشش قرار دادن خسارت‌هایی که ممکن است وارد شود، انواع بیمه‌های مهندسی پاسارگاد عبارتند از: بیمه تمام خطر پیمانکارنA.R، بیمه تمام خطر نصب E.AR، بیمه شکست ماشین آلات، بیمه تمام خطر سازه های تکمیل شده C.E.C.R، بیمه تجهیزات پیمانکاری و ماشین آلات کارگاهی C.P.M، بیمه تجهیزات الکترونیکی E.E، بیمه بویلر و مخازن تحت فشار، بیمه فساد کالا درسردخانه D.O.S.
  • بیمه با ریسک متنوع بیمه پاسارگاد: برخی از بیمه‌نامه‌ها هستند که موضوع بیمه شده آنها شاملموارد خاص می‌شود که به این بیمه‌نامه‌ها، بیمه‌نامه های با ریسک متنوع گفته می‌شود. این بیمه نامه‌ها انواعی دارند:

بیمه پول در صندوق: در این بیمه نامه وجوه نقد و اوراق بهادار موجود در صندوق و خزانه بانک‌ها و موسسات و شرکت‌ها را بر اساس شرایط بیمه نامه در طول مدت بیمه نامه به صورت 24 ساعته و در مقابل خطراتی مانند سرقت اعم از مسلحانه و غیر مسلحانه تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بیمه پول در راه: این بیمه‌نامه برای وجوه در حین نقل و انتقال انجام می‌شود. پوشش‌های این بیمه‌نامه برای خطراتی چون آتش سوزی، انفجار و سرقت اعم از مسلحانه یا غیر مسلحانه است.
از دیگر بیمه‌های با ریسک متنوع می‌توان به بیمه انرژی و بیمه بدنه کشتی اشاره کرد.

  1. بیمه مسئولیت پاسارگاد: بیمه‌های مسئولیت برای ارائه پوشش‌های لازم برای تمامی صاحبکاران، پیمانکاران، کارفرمایان و تمامی افرادی که مسئولیتی در قبال نیروهای انسانی دارند انجام می‌شود. انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت بر اساس تخصص کاری هر شغلی طبقه‌بندی می‌شود. در واقع بیمه مسئولیت پاسارگاد برای جبران خسارات مالی و جانی است که ناخواسته پیش آمده باشد.

از انواع متنوع بیمه‌های مسئولیت پاسارگاد می‌توان این موارد را نام برد: بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت حمل و نقل، بیمه مسئولیت سازندگان ابنیه یا بیمه ساختمانی، بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای (مانند بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان، بیمه مسئولیت مدیران مجموعه‌های ورزشی در قبال مراجعه کنندگان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر ساختمان و ...)

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 29 فروردین ماه 1400 - 11:45
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت