عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 18:16

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد به مستمری‌بگیران و بیمه‌شده‌های لرستان سهم محدود مکانیزاسیون در کشاورزی از بودجه کشور چقدر است؟ خبرهای مهم از انواع افزایش سرمایه در این بانک سود حداکثری سهامداران هدف طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ | بخوانید «تنها در خانه» در فهرست ملی آمریکا ثبت شد نتایج امتحانات نهایی خرداد در کنکور مؤثر است/ فرصت جدید داوطلبان برای ترمیم نمره پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملت به سربازان سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین راه اندازی شد پرسنل دریایی تحت پوشش بیمه عمر معلم قرار گرفتند بیمه این افراد رایگان می‌شود تولید تخم مرغ در کشور به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن می رسد ۱۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک رازی کشف شد یک متخصص صنعت بیمه بررسی کرد؛ دلایل افزایش بروز خسارات آتش‌سوزی در حوزه انرژی چیست؟ غلامعلی ثبات، عضو سابق شورای عالی بیمه: بیمه‌ها زمانی می‌توانند مدیریت ریسک کنند که حق بیمه را فنی تعیین کنند بیمه پاسارگاد موفق به ثبت یکی از بهترین ترازهای صنعت بیمه شده است مجوز مهمی که دولت به فراجا داد در این کشور کسانی که خروپف شدید می‌کنند، هفته‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان می‌گیرند! قیمت روز گوشت / هفته آینده ارزانی در راه است
پر بازدید ها
ضامن مرده برای دریافت وام بانکی بانک تجارت؛ پیشتاز در تسهیلات تکلیفی خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟ اولین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ خدمات “فصد و حجامت” بیمه شد انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل نحوه دریافت وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت نحوه ثبت نام وام بدون بهره 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران شکسته شدن رکورد تزریق پول به بانک ها رونمایی از پلتفرم «سپینو» بانک صادرات اطلاعات بیمه‌ شخص ثالث درست وارد نشود، بیمه‌گذاران نمی‌توانند کارت سوخت دریافت کنند بزرگ‌ترین دریافت‌کنندگان وام بانکی را بشناسید اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد ۶۳ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در قالب ۹۳۶ هزار بیمه نامه بانک رفاه در پیشبرد برنامه‌های تحولی رتبه نخست را کسب کرد

هشدار در مورد مخدوش کردن پلاک خودرو


هشدار-در-مورد-مخدوش-کردن-پلاک-خودرو
الفباخبر- گروه خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی افراد را اقدامی ناشایست دانست و گفت: صاحبان خودرو‌های مخدوش کننده پلاک به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش الفباخبر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی افراد را اقدامی ناشایست دانست و گفت: متاسفانه اعمال محدودیت‌های تردد باعث شده برخی از شهروندان اقدام به دستکاری پلا‌ک خودروهای خود کرده و در همین خصوص یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو به اتهام مخدوش کردن پلاک به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعمال محدودیت در تمامی شهرستان‌های گیلان اعمال می‌شود، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در تمامی شهرستان‌های گیلان وجود داشته و بر حسب تغییر وضعیت محدودیت‌ها بر همان اساس قرار گرفته و اگر شهری از وضعیت زرد خارج شود ورود و خروج خودرو به آن‌شهرستان کنترل می‌شود.

وی تردد بین‌شهری در تمام شهرستان‌های گیلان را ممنوع اعلام کرد و گفت: چهار شهرستان سیاهکل، ماسال، شفت و رضوانشهر در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار و به این دلیل ورود و خروج از این شهرها ممنوع و خودروها در صورت ورود با جریمه مواجه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های استان افزود: خودروها در صورت ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز مبلغ یک‌میلیون تومان و در صورت ورود و خروج به شهرستان نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و همچنین ممنوعیت تردد خودرو در بین ساعات ۲۲ تا سه شب پابرجا است.

طالبی با اذعان به اینکه اغلب مردم گیلان در ممنوعیت تردد شبانه در استان را جدی نگرفته‌اند، تصریح کرد: متاسفانه علیرغم هشدارهای متعدد، مردم ممنوعیت تردد شبانه را جدی نگرفته و در ساعات اولیه هر شب بین دو هزار و ۵۰۰ تا سه‌هزار جریمه خودرو را در گیلان ثبت می‌کنیم که به نوبه خود رکورد است.

وی مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی افراد را اقدامی ناشایست دانست و بیان کرد: متاسفانه اعمال محدودیت‌های تردد باعث شده برخی از شهروندان اقدام به دستکاری پلا‌ک خودروهای خود می‌کنند و باعث می‌شود دوربین به اشتباه جریمه را برای مالک خودرویی دیگر ثبت کند که در این حوزه نیز بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو به اتهام مخدوش کردن پلاک به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 28 فروردین ماه 1400 - 18:23
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت