عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 14:51

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی بازار شکلات تلخ شد برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت نحوه دانلود همراه بانک سپه ملی و توسعه تعاون برای آیفون بیشترین سود سپرده در این بانک پرداخت می شود

آمریکا چند شرکت و مقام روسیه را تحریم می‌کند


آمریکا-چند-شرکت-و-مقام-روسیه-را-تحریم-می-کند
الفباخبر- گروه سیاسی: منابع آگاه اعلام کردند، آمریکا امروز (پنج‌شنبه) تحریم‌هایی را علیه روسیه به خاطر اتهام مداخله در انتخابات و فعالیت سایبری برخواهانه اعمال خواهد کرد و با این کار چندین مقام و سازمان روسی را هدف خواهد گرفت.

به گزارش الفباخبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از این منابع آگاه گفت: این تحریم‌ها که بر اساس آنها قرار است ۳۰ شرکت در لیست سیاه قرار گیرند، با دستور اخراج حدودا ۱۰ مقام روس از آمریکا همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که کاخ سفید، وزارت امور خارجه آمریکا و وزارت خزانه‌داری این کشور هنوز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

این اقدام سردی تازه‌ای به روابط مخدوش و سرد کنونی میان واشنگتن و مسکو خواهد افزود؛ روسیه‌ای که با بسیج نظامی در نزدیکی اوکراین صبوری غرب را به بوته آزمایش گذاشته است.

این تحریم‌های گسترده در واکنش به هک کمپانی "سولار ویندز" که دولت آمریکا معتقد است روسیه مقصر آن بوده، اعمال می‌شوند. این حمله سایبری به هکرها این امکان را داد تا به هزاران کمپانی و دفاتر دولتی که از نرم‌افزارها و محصولات کمپانی "سولار ویندز" استفاده می‌کردند، دسترسی پیدا کنند.

"برد اسمیت"، رئیس شرکت مایکروسافت این حمله را که در دسامبر سال گذشته شناسایی شد یه عنوان "بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین حمله‌ای که جهان تاکنون به خود دیده" توصیف کرد.

آمریکا همچنین قصد دارد تا مسکو را به خاطر مداخله ادعا شده در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تنبیه کند.

پس از انکه جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا ولادیمیر پوتین، همتای روس خود را یک "قاتل" خطاب کرد، این اقدام مورد نظر آمریکا احتمالا تنش‌ها در روابطی که به پایین‌ترین حد خود پس از جنگ سرد رسیده، تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 26 فروردین ماه 1400 - 18:00
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت