عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 14:58

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
اتفاق تلخ برای این هوادار فوتبال در ورزشگاه رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکردها برای ایجاد تعادل و آرامش می گذرد حضور فعال بیمه سرمد در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند بیمه تجارت‌نو میزبان کمیته کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه‌گران حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه در کوتاه‌ترین زمان نماینده بیمه رازی شوید/ بیمه رازی به دنبال ارائه طرح‌های جدید از سوی نمایندگان قدردانی شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران از خدمت‌رسانی بیمه دانا شرکت بیمه حکمت صبا موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد بیمه سامان تنها برگزیده بیمه ای رویداد مهم فینوتکس برگزیدگان جشنواره فروش زمستانه ۱۴۰۱ اعتماد سازمان های بزرگ به بیمه سینا جزئیات سفر وزیر اقتصاد به عربستان در مدیریت معادن کشور تدبیر وجود ندارد وزارت نفت ایران و عراق تفاهمنامه همکاری امضا کردند مالکان خانه های خالی زیر ذره بین علت گرانی شیر مشخص شد ! / محصولات لبنی در مدار گرانی قفل واردات خودروهای کره‌ای شکسته شد؟ بازار پر نوسان فلزات آهنی در 2023/ ۲۰۲۳ بیشترین رشد قیمت طلا
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید بازگشت مسابقه پیشخدمت ها به پاریس پس از ۱۳ سال چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خریدهای اینترنتی ارزان تر از خرید از مغازه نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ به ۲۵.۶ درصد رسید بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی اعلام شد کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه نحوه ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی با سود ۱۰ درصدی دبیرکل سابق سندیکا؛رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد فیلتر خریدهای قابل توجه ۶ فروردین ۱۴۰۳ بورس تهران پیش بینی بورس فردا سه شنبه 7 فروردین 1402

هشتمین عجایب زمین شناخته شد


هشتمین-عجایب-زمین-شناخته-شد
الفباخبر، گروه ورزش: تاکنون در دنیایی که ما می‌شناسیم 7 جاذبه و عجایب کشف شده، اما در این مطلب می‌خواهیم به هشتمین عجایب این جهان اشاره کنیم؛ باشگاه پرسپولیس!

به گزارش الفباخبر، طی مدت وزارت مسعود سلطانی‌فر شاهد جانبداری‌های یک‌سویه و هدایت شده از سوی این وزیر کارنابلد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

تمامی ارکان فدراسیون، سازمان لیگ دست به سینه در انتظار حمایت‌های بی‌چون و چرا به یک تیم خاص هستند بسیاری از طرفداران سرخ مطمئنا به این مطلب واکنش نشان می‌دهند اما بیایید بی‌طرف به این قضیه نگاه کنیم.

در زمان سرمربیگری کی‌روش و در واقع خلاف قانون مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس به تمرین تیم ملی رفته و چند بازیکن را گلچین می‌کند ، شاید شما به این روش افتخار کنید، اما این روش خلاف قانون است.

از جذب مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور و ماجراها جنجالی آن روزها که در پشت پرده که آن زمان پرسپولیس را از محرومیت نجات دادند که بگذریم در همین نیم فصل اتفاق جالبی افتاد که خیلی از فوتبال‌دوستان را متعجب کرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس طبق گفته‌هایش با بسیاری از بازیکنان سابق این تیم به توافق رسیده و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیم را بازکرد.  اما در اقدامی جالب دوتن از بازیکنان تیم گفتند که هیچ توافقی با آنها انجام نشده و با اقدام فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شده است .

شایان مصلح و سوشا مکانی هر دو از طریق وکلایشان این اقدام را پیگیری می‌کنند و حتی یکی از بازیکنان سابق این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش از تهدید فدراسیون علیه خود پرده برداشت.

تا همین چند ماه قبل حمایت‌ها و کمک‌ها بدون علنی شدن انجام ‌می‌شد اما از امروز دیگر ابایی از بروز آن وجود ندارد و بر خلاف قوانین پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد.

در طرف مقابل استقلال همچنان درگیر بدهی‌های نه چندان سنگین است و نمی‌تواند با آن کنار بیاید.

مغانلو، ترابی و آرمان قاسمی خریدهای جدید این تیم هستند که رضایت‌نامه آنها به دلار پرداخت شده است.

اینجا سوالی ذهن بنده را درگیر کرده است. قانون عدم جذب بازیکن خارجی مگر برای جلوگیری از خروج ارز نبود؟ پس این رضایتنامه‌های دلاری برای چیست؟

فرهاد مجیدی فقط درخواست جذب یک بازیکن را داده است ولی مدیریت فشل باشگاه استقلال از جذب او عاجز است.

برای مقایسه حمایت‌های این دو تیم ساعت‌ها وقت لازم است که از حوصله شما خوانندگان خارج است پس به همین چند مثال بسنده می‌کنیم.

امیدوارم مدیریت بعدی و وزیر بعدی لااقل طرفدار یک تیم نباشد و بی‌طرف پای به میدان بگذارد.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند ماه 1399 - 11:05
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت