عناوین مهم :
شنبه 01 اردیبهشت 1403 09:20

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ زیان روزانه ۱۰۰میلیاردی به صنعت مرغداری کشور ابلاغ سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد تغییر رویه شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی مدیرعامل بیمه پارسیان درگذشت آیت کریمی را تسلیت گفت ۵ سناریوی احتمالی اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران افزایش ۶ هزار واحدی شاخص بورس تهران در پایان هفته تعلیق در تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون بررسی قیمت خودرو محبوب سایپا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) / شاهین در بازار چند؟ هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT نامه همراه اول به سازمان بورس: مذاکرات با دیجی‌کالا در جریان است ضامن مرده برای دریافت وام بانکی

منشأ اصلی کرونا اعلام شد


منشأ-اصلی-کرونا-اعلام-شد
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که گزارش نهایی این سازمان درباره منشأ اصلی بیماری کرونا در هفته سوم ماه مارس منتشر می‌شود.

به گزارش الفباخبربه‌نقل از رکنا، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که تیم تحقیقات بین‌المللی پیرامون «منشأ بیماری کووید -۱۹ در چین» گزارش خود را در سومین هفته از ماه مارس (۲۵ اسفند تا یکم فروردین) منتشر خواهد کرد.
بنا به گفته «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، این گزارش در ابتدا قرار بود در دو مرحله منتشر شود: یک خلاصه ابتدایی در ماه فوریه و به دنبال آن، متن کامل گزارش. اما اکنون هر دو گزارش (خلاصه ابتدایی و متن کامل) به طور همزمان منتشر خواهد شد.
آدهانوم در سخنرانی خود خطاب به کشورهای عضو این نهاد جهانی گفت: «می دانم که بسیاری از کشورهای عضو مشتاق دریافت این گزارش هستند. تیم تحقیقاتی در حال کار بر روی گزارش نهایی و همچنین یک خلاصه گزارش ضمیمه آن است و آنطور که ما فهمیدیم هر دوی این گزارشها در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و یکم مارس به طور همزمان منتشر خواهند شد».
گفتنی است که نخستین موارد ابتلا به بیماری کووید -۱۹ در شهر ووهان چین و در دسامبر ۲۰۱۹ گزارش شد. تحقیقات بین المللی انجام شده در این شهر در ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شد و ماه میلادی گذشته به پایان رسید.
در این تحقیقات، یک تیم متشکل از متخصصان بین المللی به مدت چهارهفته از محل‌های مرتبط با موارد اولیه ابتلا در شهر ووهان بازدید کردند. این متخصصان معتقدند که منشأ اصلی این بیماری خفاش‌ها هستند و این بیماری از طریق یک پستاندار دیگر به انسان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 - 20:53
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت