عناوین مهم :
سه‌شنبه 28 فروردین 1403 16:55

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
گزارش محققان هلندی؛ شیفت شب موجب بروز اختلالات خواب در افراد می شود زلزله‌خیزترین شهر و استان ایران کجاست؟ یمن مانع عبور ناو فرانسوی به سوی رژیم صهیونیستی شد خبر بد: سردار آزمون مصدوم و با درد شدید تعویض شد/ شوک به مورینیو و قلعه‌نویی+ تصاویر فایننشال‌تایمز: غرب در مورد اوکراین متزلزل است وزیر ارتباطات از برنامه‌ریزی برای اعزام فضانورد به فضا تا ۱۴۰۷ با کپسول ایرانی خبر داد سفر رئیس‌کل بانک مرکزی به پایتخت کشور عمان بانک ایران زمین با «بوم» در مسیر بانکداری دیجیتال قرار دارد بخشنامه جدید بانک مرکزی برای رفع تعهد ارزی واردکنندگان شیرخشک و دارو مدیرامورمشتریان بیمه سامان به عنوان مدیربرتر انتخاب شد پرداخت خسارت افت ارزش خودرو بر عهده کیست؟ در صحن علنی مجلس؛ لایحه ارجاع اختلاف بیمه ایران و دولت بحرین به دیوان داوری تصویب شد خدمات بیمه میهن؛ بیمه‌گر اربعین ۱۴۰۲ زیر ذره‌بین بیمه مرکزی اهدای جوایز برندگان زنگ بیمه از سوی بیمه ملت به دانش‌آموزان پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ شرکت‌های استخراج فضایی در جستجوی دستیابی به طلا انعقاد سه تفاهم‌نامه همكاری مشترك میان پژوهشكده بیمه با انجمن بیمه اسلامی اندونزی، انجمن بیمه پاكستان و شركت سلام تكافل پاكستان نشست رئیس کل بیمه مرکزی با بانوان همکار قالیباف: وظیفۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوگیری از تجزیۀ اجتماعی است
پر بازدید ها
حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان اولویتهای پژوهشی سال 1403 پژوهشکده بیمه خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت بررسی ساخت نیروگاه‌ سدهای خداآفرین و قیزقعله‌سی یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت نقش شرکت نفت و گاز کارون در افزایش تولید مناطق نفت‌خیز جنوب چشم‌انداز صنعت بیمه در سال ۲۰۲۴ اولین انتظار من از مدیران سلامت است برگزاری دوره آموزشی « ارزشیابی و مهندسی مالی » در بانک کارآفرین بانک شهر همه کاره پرسپولیس می‌شود؟ همدلی و نگاه مدیریت بهره ور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد اتباع خارجی در ایران چگونه بیمه رایگان می شوند؟

شهریار‌مغانلو:امشب راحت می‌خوابم


شهریار-مغانلو-امشب-راحت-می-خوابم
شهریار مغانلو، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام‌های هواداران به من انگیزه داد امیدوارم که بتوانم دلشان را شاد کنم.

به گزارش الفباخبربه نقل از تسنیم، شهریار مغانلو در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با این تیم گفت: خیلی خوشحالم، بالاخره می‌توانم بعد از یک ماه امشب راحت بخوابم. در این یک ماه خیلی سختی کشیدم و امیدوارم که بتوانم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مثمرثمر باشم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس خیلی منتظر پیوستن او به این تیم بودند، خاطرنشان کرد: من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم. پیام‌های آنها در این مدت این انگیزه را به من داد که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم که بتوانم دل هواداران را شاد کنم.
وی در پاسخ به این سوال که چه اهدافی در پرسپولیس دارد؟ عنوان کرد: همه سعی و تلاشم را می‌کنم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که از جانم مایه بگذارم تا دل هواداران پرسپولیس راشاد کنم.
مغانلو در خصوص اینکه از چه زمانی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: ان‌شاءالله از فردا یا پس فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 - 18:42
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت