عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 02:21

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بیانیه پرسپولیس علیه داور دربی: VAR هم تاثیری روی قضاوت به سود یک تیم خاص ندارد! مسعود بادین بر تحقق برنامه های این شرکت در سال جاری تاکید کرد توضیحات رئیس سازمان بورس درخصوص فروش متری مسکن تا پایان سال وزیر ورزش مهمان ویژه استقلال و پرسپولیس اجرایی شدن موافقتنامه های منطقه آزاد انزلی و منطقه ویژه اقتصادی لوتوس ۱۰۰ دستگاه تجهیزات گرمایشی به مددجویان بهزیستی از سوی بانک ملت اهدا شد اپلیکیشن «چابک» بانک کشاورزی، بالاترین سطح امنیت در مبادلات چک سهم مسکن در بورس افزایشی شد افزایش تقاضای نفت در سال ۲۰۲۴ رئیس کمیسیون تلفیق مجلس: در خوشبینانه‌ترین حالت بودجه سال آینده حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد شناسایی کارگاه غیربهداشتی تولید آبلیمو در غرب تهران مدیرعامل بانک سپه : امکان ارائه طرح های حمایتی سازمان های مسئول از طریق “سامانه هوشمند خیرات و نذورات نان” حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملت در همایش اقتصاد ایران وعده معاون بانک مرکزی برای کاهش تورم | بخوانید اگر کبدچرب دارید حتما این مطلب را بخوانید/ مصرف این مواد غذایی می‌تواند به درمان کبد چرب کمک کند درآمدهای گمرک پرویزخان به ۴۴۸ میلیارد ریال رسید راه اندازی نخستین گمرک تخصصی نفتی کشور در شهرک صنعتی پاسارگاد برگزاری چهارمین اجلاس سراسری نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری بررسی عملکرد کدال پلوله در آبان ماه
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار
زارت اموراقتصادی و دارایی گفت:

پیاده‌سازی برنامه‌های فراگیری مالی در دستور کار است


پیاده-سازی-برنامه-های-فراگیری-مالی-در-دستور-کار-است
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: این وزارتخانه به پیروی از کشور های گروه‌بیست، پیاده‌سازی برنامه‌های فراگیری مالی را در دستور کار خود قرار داده و در حال تدوین آن هستیم.

به گزارش الفباخبر به نقل از ایرنا، عباس معمار نژاد در آیین امضای نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانکی میان بانک دی و پست بانک ایران افزود: بانکداری عاملی، اقدامی مهم درارتباط با فراگیری خدمات و شمولیت مالی است که از امروز توسط پست بانک و بانک دی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی اضافه کرد: فراگیری مالی در حقیقت به معنی ارائه خدمات بانکی، بیمه‌ای و بورسی در اقصی نقاط کشور با کمترین هزینه دسترسی و با کمک ابزارها و بسترهای دیجیتال است، به‌ویژه اینکه اکثر مشتریان بانک دی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران محسوب می‌شوند و این قشر می‌توانند از این خدمات برخوردار شوند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، تفاهم‌نامه بانکداری عاملی که امروز بین پست بانک و بانک دی امضا شد، یک بازی برد برد است، زیرا پست بانک به عنوان بانک عامل کارمزد خدمات خود را دریافت می‌کند و بانک دی با کمترین هزینه خدمت خود را ارائه می‌نماید و در نهایت مشتری نیز با هزینه کمتر و راحتی بیشتر خدمات را دریافت می‌کنند.

وی افزود: امروز از بانکداری دیجیتال از مفهوم اکوسیستم استفاده می‌کنیم به این معنی که ذینفعان موجود در این اکوسیستم همه برای رسیدن به این هدف مشارکت و فعالیت می‌کنند و این مشارکت آنها را در رقابت قوی‌تر می‌کند.

معمارنژاد درخواست کرد: مدیران پست بانک در مدل کسب و کار خود که برای بانکداری دیجیتال تدوین می‌کنند، موضوع بانکداری عاملی را به عنوان یکی از خط‌های جدید کسب و کار پست بانک در نظر بگیرند.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه دیگر بانک‌های کشور نیز می‌توانند این تفاهم‌نامه را انجام دهند، افزود: قرار است در فاز اول خدمات دریافت و پرداخت وجه توسط دو بانک دی و پست بانک انجام شود، این در صورتی است که باید خدمات دیگری نظیر تکمیل و تبادل فرمها، تسهیلات، صدور و ابطال کارت و دیگر خدمات بانک دی نیز به مرور ارائه شود.

گروه ۲۰ که ۸۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد شامل آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن، روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل، آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.

این گروه از سال ۱۹۹۹ تشکیل شد و در سال ۲۰۰۸ با تشکیل جلسه اضطراری برای بحث در باره واکنش به بحران مالی جهانی اهمیت خاصی پیدا کرد و از آن پس سالانه نشست این گروه با حضور سران کشورهای عضو برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 - 14:07
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت