عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 22:04

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
جزئیات بانک مرکزی برای تخصیص ارز اربعین زمین لرزه ۳.۶ ریشتری امروز در شرق تهران ناشي از فعال بودن گسل ايوانكي است همراهی مرکز خدمات حوزه های با بانک قرض الحسنه رسالت احمدرضا احمدی شاعر، نویسنده و نقاش ایرانی در گذشت ریزش بیش از ۱۲ هزار واحدی شاخص کل راه اندازی قرارداد جدید طلا در بورس کالا تداوم افزایش دما و وزش باد شدید در تهران پیش بینی بورس فردا ۲۱ تیر نمادهای پر تقاضای بورس امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ پیشنهاد تقسیم کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان شرایط کامل دریافت وام 200 میلیونی بانک مهر ایران عملکرد بانک‌ها در بازاریابی خدمات شاپرکی رشد 58 درصدی سود بیمه البرز بیمه تجارت‌نو قهرمان دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه در کشور انتخاب سید رسول تاجدار به عنوان رئیس کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران ایران برگزاری دوره آموزشی مقدماتی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در بیمه پاسارگاد بیمه دانا سه ماهه برای هر سهم 446 ریال سود ساخت نرخ جدید ارزها در مرکز مبادلات قیمت جدید مرغ مشخص شد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی

بیمه‌معلم 14میلیون دانش‌آموز تحت پوشش بیمه‌حوادث قرارداد


بیمه-معلم-14میلیون-دانش-آموز-تحت-پوشش-بیمه-حوادث-قرارداد
سعیدگیوه‌چی مدیربیمه‌های عمر و زندگی معلم میهمان برنامه "گفت و گوی زنده با مدیران " مثلث مالی بودند.

به گزارش الفباخبر به نقل از فصل تجارت، سعید گیوه‌چی دراین گفت و گو ، رویکرد هیات‌مدیره این شرکت به توسعه فرهنگ بیمه‌های‌عمر پس‌اندازی را تشریح کرد و اینکه بیمه معلم با رعایت اصول بنگاه‌داری در صدد ارائه خدماتی است که بیمه‌گذارانش هم امکان حفظ سلامتی خود را داشته‌باشند و هم برای آینده خود پس‌انداز.
 گیوه‌چی دربخشی از گفت و گویش به پدیده تک فرزندی اشاره کرد وگفت: کودکان امروز نسبت به دوران کودکی نسل قبل مشقت کمتری دارند و در رفاه بیشتری زندگی می‌کنند و همین موضوع موجب شده مفهوم پس‌انداز دربین آنها بسیار کمرنگ شود.
گیوه‌چی ادامه داد : دردنیای امروزی که بشر با بحران‌های زیادی روبروست و ریسک‌های نوظهوری سلامت و آینده او را تهدید می‌کنند، ضرورت دارد، مفهوم پس اندازبه کودکان آموزش داده شود .
وی افزود: بیمه معلم 14 میلیون دانش‌آموز و بیش از یک میلیون فرهنگی و خانواده وزارت آموزش و پرورش را تحت پوشش بیمه حوادث دارد، چنانچه با طراحی محصولات مورد نیاز جامعه بتوانیم بیمه‌های عمر را توسعه دهیم ضمن رعایت اصول بنگاه اقتصادی نتیجه این معامله ، می‌تواند برد برای هر دو طرف باشد، به طوری که ضمن حفظ سلامت بیمه‌گذاران ، برای آینده ذخایرخوبی هم داشته باشند.
گیوه‌چی با اشاره به فرمول کلی هزینه خرید بیمه‌های عمر که در دنیا هم براساس آن تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: معمولا افراد بین 8 تا 15 درصد درآمد ماهانه و یا سالیانه خود برای بیمه عمر پس‌اندازی هزینه می‌کنند ، درایران هم منابع خرد سرگردان زیاد است که افراد در شرایط اقتصاد تورمی برنامه‌ای برای پس‌انداز آنها ندارند ، اما بیمه‌گر می‌تواند با قرار دادن این پس‌اندازهای خرد کنار هم آینده خوبی برای بیمه‌گذارش رقم بزند.
مدیربیمه‌های عمر و زندگی معلم همچنین از آغاز پرداخت‌های مستمری به بیمه‌گذاران مستمری درسال 1400 خبرداد و گفت: درسال 1400ارائه طرح‌های متعدد برای سنین و اصناف مختلف با جدیت بیشتری دنبال می‌شود .
گیوه‌چی با اشاره به اینکه 60 درصد پرتفوی بیمه‌های عمر معلم ، بیمه‌های مستمری است، گفت: درسال 1400 طرحی خواهیم داشت که در آن مستمری آنی پرداخت می‌کنیم، به طوری که با اولین پرداخت بیمه‌گذار به عنوان حق‌بیمه عمر مستمری از ماه آینده، مستمری وی پرداخت می‌شود. درطرح مستمری کنونی، حق‌بیمه‌ها حداقل 5 سال پرداخت و با تشکیل سرمایه، سپس مستمری ماهانه پرداخت می‌شد اما در طرح پرداخت آنی پس از واریز اولین حق‌بیمه از ماه آینده مستمری آن پرداخت خواهد شد .
گیوه‌چی در بخشی از گفته‌هایش به این موضوع که بیمه معلم بیمه‌گذاران خود را در دوران پیری تنها نمی‌گذارد، گفت: درطرح‌های عمر مستمری معلم افراد تا 106 سال پوشش دارند.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند ماه 1399 - 13:52
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت