عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 04:02

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد حضور موثر بانک سپه در نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی نشان برترین انتخاب ملی در صنعت بانکداری از آن موسسه ملل شد رئیس کل بانک مرکزی: کمیته تخلفات ارزی تشکیل شد گفتگوی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان | بخوانید افزایش ۵۷ درصدی سود خالص هلدینگ سبا و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۱ پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مدارس بیمه پارسیان، جلوه حقیقی عمل به مسئولیت اجتماعی دلایل رشد ۷۷ درصدی سود عملیاتی بیمه اتکایی امین مشخص شد این بیماری‌ها بر بوی بدن تأثیر می‌گذارند! ساعت شروع کار ادارات دوباره تغییر کرد! مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب رونق کسب و کارها می شود پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت روز روابط عمومی زیان انباشته بیمه حافظ ۴۵ درصد کاهش یافت رشد ۱۷۰ درصدی سود خالص هر سهم شرکت بیمه کوثر مجوز قبولی اتکایی بیمه ما تمدید شد پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی روابط عمومی حلقه تکمیل کننده ارکان سازمان
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیرانوند بازی فینال را از دست داد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳

تا پایان سال هیچ کالایی گران نمی‌شود


تا-پایان-سال-هیچ-کالایی-گران-نمی-شود
عباس تابش وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ترخیص از ۴ میلیون تن کالای اساسی از گمرکات در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش الفباخبربه نقل از برنا، عباس تابش در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مشکلی در تامین کالای اساسی نداریم، افزود: مصوبه تنظیم بازار برای 2 ماه آخر سال 130 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در ماه است آمارها نشان می‌دهد سقف جوجه‌ریزی دارد رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:


مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندکان و مصرف‌کنندگان با بیان اینکه پس از تامین گوشت مرغ در توزیع آن مشکلی وجود ندارد گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکلف شده 130 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام و مرغ استحصالی تحویل شبکه توزیع با مسئولیت سازمان حمایت دهد.

میزان تحویلی مرغ به شبکه توزیع در حال بهبود است

تابش بیان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته میزان تحویل مرغ به شبکه توزیع به آن عددی که نیازمند بود نمی‌رسید اما این آمار رشد خوبی داشته و آمار 2 تا 3 روز گذشته نشان می‌دهد که میزان تحویلی مرغ به شبکه توزیع به رقم معقولش دارد نزدیک می‌شود ولی هنوز به عدد مورد نیاز نرسیده‌ایم.

تابش تاکید کرد: با توجه به تعهد وزارت جهاد کشاورزی و قولی که همکاران در این وزارتخانه برای تامین گوشت مرغ داده‌اند پیش‌بینی می‌شود مشکلی به لحاظ تحویل این ماده پروتئینی نداشته باشیم.

در شبکه های تویع فراوانی روغن داریم

وی، با تاکید بر تامین کالای اساسی برای شب عید تصریح کرد: در تامین روغن که تعدیل قیمت داشته و فراوانی در بازار محقق شده امروز در شبکه‌های توزیع انبار روغن و عدم جذب روغن داریم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه هر کجا فراوانی کالا داشته باشیم مشکلی وجود ندارد گفت: با وجود پیگیری همکاران در وزارت جهاد کشاورزی برای تامین گوشت مرغ، تخم‌مرغ و سایر کالاهای دیگر موضوع، بازرسی و نظارت به صورت شبانه‌روزی فعال و در این راستا خودروهای متحدالشکل بازرسی و نظارت در استان‌ها راه‌اندازی شده است.

افزایش شعب رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی به پرونده های تخلف صنفی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش شعب رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی به پرونده‌های تخلف خبر داد و بیان کرد: با تفاهم انجام شده قرار است شعب تعزیرات حکومتی در استان‌ها برای برخورد سریع با متخلفان در بازار افزایش یابد.

هیچگونه افزایش قیمتی تا پایان سال در بازار اتفاق نمی افتد

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 اسفند ماه 1399 - 13:29
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت