پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت رسیدند قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد

دنیا درگیر پاندمی آلرژی است


دنیا-درگیر-پاندمی-آلرژی-است
مصطفی معین، رئیس انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: ۳۶ درصد تهرانی ها گرفتار انواع آلرژی ها هستند.

به گزارش الفباخبربه نقل از مهر، مصطفی معین، با عنوان این مطلب که دنیا درگیر پاندمی آلرژی است، گفت: دو سه دهه است که آلرژی‌ها از همه نوعش از آلرژی بینی تا آسم، آلرژی پوستی، آلرژی دارویی، غذایی رو به رشد است که بیشتر به علت تغییر سبک زندگی و تغییرات محیطی و آب هوایی است که آن هم متأثر از نوع زندگی ما انسان‌ها ایجاد شده است.
وی با عنوان این مطلب که تغییرات زیست محیطی یک مسئله جهانی است، به انجام طرح‌های تحقیقاتی در زمینه علل بروز حساسیت‌ها اشاره کرد و افزود: در یکی از این طرح‌ها کرده‌های آلرژن ها مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از گیاهان شناسایی شدند.
معین ادامه داد: این مطالعه نشان داده در مجموع حدود ۳۶.۳ درصد از جمعیت تهران که مورد مطالعه قرار گرفتند، از یکی از آلرژی‌ها رنج می‌برند.
وی افزود: پیش بینی می‌شود شیوع آلرژی‌ها در دنیا و کشور ما به ۵۰ درصد هم برسد و این مسئله هزینه سنگینی به فرد، خانواده و جامعه تحمیل می‌کند.
معین در خصوص علل بروز آلرژی‌ها، گفت: عوامل ژنتیک و محیطی اثرگذار هستند، اما بیشترین تمرکز در خصوص آن بر سبک ناسالم زندگی و همین طور تغییرات اقلیمی است.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 اسفند ماه 1399 - 12:33
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت