عناوین مهم :
جمعه 31 فروردین 1403 02:08

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
الگوی اجرایی تکافل شرکت بیمه دی ارائه شد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس از لیست خط خورد! توپچی‌ها صدرنشین کریسمس شدند جنگ بزرگ و علنی در یک پرونده عجیب/ روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار باشگاه استقلال خبرهای جدیدی از شروع کار اینترنت ماهواره‌ای در ایران قوانین جدید چین برای محافظت از پول کاربران در بازی‌های رایانشی چین اولین تلسکوپ با فناوری «چشم خرچنگ» را به فضا پرتاب می‌کند رکورد تأمین و توزیع شیرخشک شکست/توزیع بیش از ۱۲ میلیون شیرخشک رگولار در آذرماه ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد سرلشکر صفوی: هنوز حاکمان افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها داریم پیشروی گسترده نیروهای روسیه در اطراف شهرهای باخموت و آودیوکا رهبر انقلاب از رد صلاحیت پزشکیان گله کرد! ۱۰۰ هزار فرصت شغلی بدون متقاضی در پایتخت پنتاگون ادعا کرد: حمله به کشتی در اقیانوس هند از خاک ایران انجام شده است برگزاری دوره آموزشی تكافل، ویژه كاركنان و شبكه فروش استان خراسان شمالی بیش از ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره ای شناسایی شد موتورسیکلت ها فقط ده روز برای بخشودگی جرایم بیمه فرصت دارند کدام سامانه‌ها به منطقه سوم دریایی ارتش الحاق شدند؟ وزیر دفاع ایتالیا: یافتن راه حل سیاسی برای بحران اوکراین مهم است
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت چند سوال کلیدی از وزیر کار وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی لیست قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت نیروی زمینی آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب روند رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک برگشتی معایب و مزایای آنتی ویروس Eset رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی تراکنش با تلفن همراه بدون کارت بانکی در۶ بانک علی آبادی درباره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟ افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

تصویب بسته حمایتی 1.9 تریلیون دلاری بایدن برای مقابله با کرونا


تصویب-بسته-حمایتی-1-9-تریلیون-دلاری-بایدن-برای-مقابله-با-کرونا
مجلس نمایندگان آمریکا بسته حمایتی جو بایدن برای مقابله با کرونا را تصویب کرد. با تصویب نهایی این بودجه عظیم میلیون‌ها شهروند و نهاد اجتماعی در ایالات متحده برای ایستادگی در برابر پاندمی از یاری دولتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش الفباخبر به نقل از دویچه وله، مجلس نمایندگان آمریکا بسته حمایتی جو بایدن، رئیس جمهور، برای یاری به شهروندان را به تصویب رساند. این بسته حمایتی بالغ بر 1.9 تریلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

با تأیید نهایی این بسته که هنوز باید به تصویب سنا برسد، میلیون‌ها نفر از شهروندان و هزاران نهاد تجارتی و آموزشی میلیاردها دلار کمک نقدی دریافت می‌کنند. بسیاری از شهروندان کم‌درآمد از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

در مجلس نمایندگان ۲۱۹ نماینده به بسته پیشنهادی بایدن رأی موافق دادند و ۲۱۲ نماینده رأی مخالف.

لایحه اکنون باید برای تصویب نهایی به مجلس سنا ارائه شود و رئیس جمهور از نمایندگان این مجلس تقاضا کرده که هرچه زودتر به آن رأی بدهند. در سنای آمریکا هر یک از دو حزب ۵۰ نماینده دارند. چنانچه آرای دو حزب برابر باشد، کاملا هریس، معاون رئیس جمهور، می‌تواند رأی خود را به دموکرات‌ها بدهد.

چک نقدی

پس از تصویب بسته پیشنهادی در کنگره بیشتر شهروندان آمریکایی چکی به مبلغ ۱۴۰۰ دلار دریافت می‌کنند و صدها نهاد اقتصادی و آموزشی از میلیاردها دلار کمک مستقیم برخوردار می‌شوند.

نمایندگان حزب جمهوری‌خواه با بسته پیشنهادی جو بایدن مخالف هستند و کوین مک‌کارتی، رئیس فراکسیون اقلیت در مجلس نمایندگان تصویب آن را زیانمند دانست.

بسیاری از نمایندگان حزب دموکرات با حمایت جو بایدن مایل هستند که حداقل دستمزد تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵ دلار برسد، اما این هدف با مخالفت نمایندگان مجلس نمایندگان روبرو شد.

افزایش میزان حداقل دستمزد زندگی ۲۷ میلیون شهروند آمریکایی را بهبود می‌بخشد و می‌تواند حدود یک میلیون آمریکایی را از حالت فقر نجات دهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اسفند ماه 1399 - 16:02
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت