عناوین مهم :
پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 05:11

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
کاتاروهای بیمه تعاون، مقام اول مسابقات قهرمانی کشور ماجرای شکایت رئیس مجلس از اسحاق جهانگیری چه بود ؟ چه مولفه هایی حق بیمه شخص ثالث خریداران را کاهش یا افزایش می دهد؟ فروش بخشی از سهام بیمه پارسیان توسط یکی از سهام داران زمان اعلام نوبت تحویل خودرو به ویرایش‌کنندگان مشخص شد این افراد سهام عدالت جدید گرفتند رضایت امیرقلعه نویی از تیمش بعد از برد مقابل کنیا تمدید پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مبلغ افزایش حقوق امسال کارگران باطل می‌شود؟ بالاترین رکورد ده ساله در شاخص تورم زای پولی 1401 اسکوچیچ سرمربی فصل آینده پرسپولیس می‌شود تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران اعمال می‌شود سفر وزیر امور خارجه ایران به مسکو قدردانی پادشاه عربستان از تلاش‌های چین برای دستیابی به توافق با ایران ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان در سال 2023 | ببینید هدف اصلی شرکت بیمه تعاون در ابتدای سال جاری رضایت مندی هموطنان در تعطیلات نوروزی است مشاور بیمه تعاون شوید! سفیر جدید ایران در سوریه مشخص شد شعبه گرگان بیمه‌دانا سه هزار میلیاردی شد
پر بازدید ها
یکی از ساختمان های تاریخی دانمارک در آتش سوخت خوردن چند عدد تخم مرغ در هفته مجاز است؟ معاون بهداشت خبر داد: تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد؛ ویزیت پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت چند سوال کلیدی از وزیر کار شرایط ثبت‌ نام بیمه رایگان بانوان اعلام شد همراه اول، دیجی کالا را خرید وبسایت شخصی خود را با قالب‌های آماده پرتال حرفه‌ای بسازید آمارهای عجیب و تازه از تخریب محیط زیست/ با دست خود تیشه به ریشه ها نزنیم نخست وزیر جدید کویت انتخاب شد عملکرد عالی پست بانک در سال 1402 درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران شیوه فعال کردن خدمات پیامکی چک‌های صیادی افزایش ۲ هزار و ۲۱۵ واحدی شاخص کل اعلام تعرفه‌های پزشکی

جنایت حمله به مواضع حشد شعبی بهای گرانی خواهد داشت


جنایت-حمله-به-مواضع-حشد-شعبی-بهای-گرانی-خواهد-داشت
هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق اعلام کرد، جنایتی که ایست‌های بازرسی حشد شعبی را هدف گرفت بهایش گران خواهد بود.

به گزارش الفباخبربه نقل از سایت شبکه المیادین، گروه‌های مقاومت عراق اعلام کردند، آنچه اشغالگری باید در نظر داشته باشد این است که همواره در تیررس اعضای مقاومت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

این گروه‌ها افزودند: پاسخ به این جنایت‌ها بازدارنده خواهد بود و به وقتش هیچ مزدور و توطئه‌گری از حساب پس دادن و پاسخ‌گویی ما دور نمی‌ماند.

گروه‌های مقاومت عراق تاکید کردند: چنین جنایاتی بدون پاسخ درخور خود باقی نمی‌مانند. ادامه این دولت با این رویکرد بی‌توجهی و نادیده گرفتن، همه را به سمت عواقبی بد می‌کشاند.

این گروه‌ها خاطرنشان کردند: دولت باید شرح شفاف و واضحی از طریق یک تحقیقات حرفه‌ای درباره کسانی که با اشغالگران همکاری داشته‌اند و این جنایت را تسهیل بخشیده‌اند، صورت دهد.

هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق گفت: نیروهای خارجی که کوچک‌ترین اصول احترام به حاکمیت کشورها را نقض می‌کنند باید بدانند که حتی کوچک‌ترین کشورها نیز آن را نمی‌پذیرند. نیروهای بیگانه اصرار دارند تمام باطل کنندگان اقدامات آنها را با اقداماتی به چالش بکشند که هیچ ارتباطی با قانون بین‌المللی ندارند. آن خائنان کسانی را که با آنها مخالفند و در برابر اشغالگری کینه‌توزانه مقاومت می‌کنند، با موجی از اتهامات روبه‌رو می‌کنند.

او افزود: آنها خائنان ترسویی هستند که پشت توجیهات واهی پنهان می‌شوند تا وجود اشغالگری را مشروعیت ببخشند. این دسیسه چینان از اشغالگران می‌خواهند دست به جنایات بیشتر بزنند و می‌خواهند با موضع پست خود موضع عراق را از بین ببرند. دولت باید موضع خود را در قبال توطئه چینان داخلی و کسانی که جرایم اشغالگران را توجیه می‌کنند، مشخص و شفاف کند.

این گروه‌های مقاومت تاکید کردند: دولت باید در قبال اشغالگران و کشورهای هم‌جوار که خاک این کشور را صحنه درگیری قرار می‌دهند، موضعش را بیان کند. فرصت برای دولت بسیار تنگ شده است تا موضعش را در قبال نقض‌های مکرر حاکمیت کشور مشخص کند. جنایت به صورتی قاطع تمام تفاهماتی که مورد قبول برخی طرف‌های سیاسی واقع شده از بین خواهد برد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند ماه 1399 - 22:19
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت