عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 01:42

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
میزبانی بانک سامان برای فعالان صنعت غذا در آگروفود علت توقف این نماد معاملاتی مشخص شد سهامداران وفادار «وبصادر» منتظر افزایش سرمایه باشید جایزه ویژه حامی محیط زیست به بیمه سینا تعلق گرفت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت بیمه تجارت‌نو بحرین به زودی روابط با ایران را از سرمی‌گیرد تولید بنزین یورو ۵ در دستور کار/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است قیمت دلار چرا ریخت، چرا دوباره برگشت؟ شرط مهم کاهش قیمت در بازار خودرو استاد بزرگ شطرنج روسيه تغيير تابعيت داد لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است لژیونر ایرانی در دقیقه ۲۱ بازی مقابل افغانستان گل كاشت سردرگمی رمز ارزها در آستانه اعلام نرخ جدید بهره آمریکا! طلا امروز چند؟ / آخرین قیمت ها از بازار طلا بیست و چهارم خرداد ماه (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) برگزاری همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا «علی اصغر عنایت» دبیر کارگروه تخصصی اتومبیل شد «سید فرید میرموسوی» دبیر کارگروه روابط عمومی شد پشت پرده تغییرات مکرر مدیریتی در صنعت بیمه از زبان یک مقام ارشد در بیمه مرکزی آمارهای مثبت درکارنامه بیمه دانا رکورد زد
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی بیرانوند بازی فینال را از دست داد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳

جزییات فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف اعلام شد


جزییات-فروش-فوق-العاده-نوروزی-اصناف-اعلام-شد
رییس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: واحدهای صنفی می‌توانند حراج داشته باشند اما به شرط اینکه مجوزهای مربوطه را از اتحادیه‌ها دریافت کنند و اتحادیه‌ها از نظر قیمت و کیفیت کالا روی آنها نظارت داشته باشد. از طرف دیگر هم رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا باید رعایت شود.

به گزارش الفباخبربه نقل ایلنا ، قاسم نوده فراهانی بیان کرد:‌ در سال‌های گذشته برای تدارکات شب عید نمایشگاه‌هایی برگزار و کالاهایی عرضه می‌شد. سال گذشته به علت شیوع کرونا نمایشگاهی برگزار نشد و امسال نیز به علت جلوگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت تجمع این نمایشگاه برگزار نخواهد شد. بنابراین از کسبه درخواست کردیم فروش فوق‌العاده یا حراج‌های آخر سال که قانون اجازه آن را می‌دهد با رعایت کامل دستورات ستاد کرونا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود:‌ بنابراین واحدهای صنفی می‌توانند حراج داشته باشند اما به شرط اینکه مجوزهای مربوطه را از اتحادیه‌ها دریافت کنند و اتحادیه‌ها از نظر قیمت و کیفیت کالا روی آنها نظارت داشته باشد. از طرف دیگر هم رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: هر ساله واحدهای صنفی از این شکایت داشتند که چرا نمایشگاه برگزار می‌شود، حالا هم نمایشگاه جمع شد. درخواست ما این است که در فروش فوق‌العاده طوری عمل کنند که رضایت مردم تا درصد قابل توجهی جلب شود که در این صورت بعد از این هم به هیچ عنوان اجازه برگزاری نمایشگاه را نخواهیم داد. بنابراین سعی کنند هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رضایت مشتریان را جلب کنند.

نوده فراهانی ادامه داد: از طرف دیگر یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی بود، این موضوع را هم مدنظر داشته باشد و کالاهای ایرانی را به فروش برسانند. فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی  کشور، یک نمایشگاه سراسری و کشوری خواهد بود و نمایشگاه دیگری وجود ندارد.

رییس اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: اصناف باید وسایل بهداشتی را در واحدهای خود قرار دهند تا مشتریان بتوانند از آنها استفاده کنند، بدون ماسک کسی را به داخل واحد راه ندهند و از تجمع جلوگیری کنند. اینها دستورات ستاد کرونا است که باید اجرا شود. اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز در رابطه با اجرای دستورات ستاد کرونا نظارت خواهند داشت و حتما به واحدهای صنفی سرکشی خواهند کرد.

 
 

نوده فراهانی در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی‌ها برای موج چهارم کرونا گفت: هر پروتکلی که ستاد کرونا صلاح بداند و ابلاغ کند را اجرا خواهیم کرد تا واحدهای صنفی تعطیل نشوند. شایعاتی ایجاد شده مبنی بر اینکه بازار تعطیل خواهد شد، این شایعات درست نیست. ما راضی نیستیم که واحدهای صنفی حتی یک ساعت تعطیل شوند، از طرف دیگر هم دستورات ستاد ملی کرونا باید دقیقا اجرا شوند.

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند ماه 1399 - 18:16
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت