عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 18:33

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
اولین LC شبکه بانکی کشور در روسیه توسط بانک سپه گشایش یافت آتش‌ سوزی خیابان امیرکبیر تهران فاجعه آفرید / 6 دی 1402 خرده فروشی هدف اول بیمه دی شرایط ثبت نام وام 100 میلیونی برای بازنشستگان ایران خودرو خط و نشان کشید فصل جدید روابط بانکی بین ایران و روسیه آغاز شد شرایط دریافت وام بانکی با سند ملکی | بخوانید افزایش تورم نقطه به نقطه به ۴۰.۲ درصد رسید تراز ۱۶ هزار و ۸۰۴ میلیارد ریالی بانک سینا تا پایان آذر ماه به ثبت رسید «بابائی» سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه حکمت صبا شد سرپرست مدیریت شعبه استان خوزستان بیمه سرمد معرفی شد ضمن حضور در نمایشگاه بین‎المللی مخابرات؛ شرکت بیمه سامان به صورت تخصصی برروی بیمه تجهیزات الکترونیک فعالیت می‎کند سید محمدامین بیدکی، کارشناس صنعت بیمه: افت قیمت خودرو در تعهد بیمه‌گر است و از محل بیمه مسئولیت باید جبران شود مزایده عمومی املاک بانک سامان برگزار می شود حضور تیم ۲۳ نفره از ایران در مسابقه جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه خودروساز چینی با پشت سر گذاشتن تسلا به عنوان محبوب ترین سازنده خودروهای برقی در جهان شناخته شد حریق گسترده در تهران/ ۲ نفر مصدوم شدند شاهین و ساینا از فردا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می شود وزارت صمت مدعی برنامه صادرات تایر شد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان

بانک ملت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور


بانک-ملت-یکی-از-بزرگ-ترین-بانک-های-کشور
مهم‌ترین راهبرد‌های بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است.

به گزارش الفباخبر به نقل از پول نیوز، بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد. با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصد میلیون ریال رسید.

بیشتر بخوانید:


به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ ۱۷ فروردین ۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۲۰۷۰۴۲ میلیارد ریال یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است که در چارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین راهبرد‌های بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیاز‌ها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیند‌های مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

بانک ملت به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر می‌نگرد لذا فعالیت‌های این حوزه را با پذیرش کامل و داوطلبانه انجام می‌دهد و در سال‌های اخیر تلاش نموده است که فعالیت‌های خود را از تمرکز صرف بر امور خیریه و بشردوستانه خارج و به سایر حوزه‌های مورد نیاز جامعه تسری دهد.

استخراج حوزه‌های ۸ گانه فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، گزارش شفاف فعالیت‌های انجام شده، تبعیت از استاندارد‌های جهانی در این زمینه و تلاش در جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی گواهی است بر این نگرش بانک ملت.

بانک ملت به‌عنوان یک شهروند سازمانی به نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی واقف است از اینرو علاوه بر متعهد بودن به رعایت الزامات قانونی و مبانی اخلاقی کسب‌وکار؛ بر آن است تا فعالانه مسئولیت‌های لازم و مرتبط با اقدامات خود را بر عهده گیرد. بانک ملت تلاش دارد تا مسئولیت اجتماعی به‌عنوان یک باور و فرهنگ در بانک نهادینه شده و در فعالیت‌های روزمره کارکنان تجلی یابد.

رویکرد بانک ملت به مسئولیت اجتماعی در گستره زمانی میان‌مدت و بلندمدت و با تکیه‌بر کسب اهداف عالی اجتماعی قرار دارد علاوه بر این به مشارکت در فعالیت‌های خیریه و واکنش‌های به‌موقع در برابر تقاضا‌های محیطی توجه خواهد شد. تمامی فعالیت‌های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی در راستای علائق ذینفعان اصلی تنظیم می‌شوند و طیف گسترده‌ای از مسئولیت‌های اقتصادی، قانونی، اخلاقی و انسان‌دوستانه را شامل می‌شوند.

در انتخاب برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌هایی در اولویت قرار می‌گیرند که هم‌زمان منافع بانک و جامعه را دربر داشته باشند و منجر به خلق ارزش مشترک برای طرفین گردد. این فعالیت‌ها عمدتاً هم‌راستا با کسب‌وکار تخصصی بانک یعنی خدمات مالی قرار دارند.
 
خط‌مشی کلی بانک ملت تمرکز بر حوزه‌های چندگانه زیر خواهد بود:

۱. فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه
۲. ایفای مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان
۳. مدیریت مصرف منابع و انرژی
۴. تامین مالی و سرمایه هدفمند
۵. حفظ محیط زیست
۶. مشارکت کارکنان و مشتریان
۷. فرهنگ‌سازی
۸. ارتباطات برون سازمانی

بانک ملت متعهد است با ارزیابی مستمر فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و گزارش‌گیری پیشرفت این فعالیت‌ها در چارچوب گزارش پایداری GRI به‌صورت سالانه ضمن برنامه‌ریزی فعالیت‌های آتی گزارش‌دهی اقدامات و نتایج به ذینفعان را به انجام رساند.

حوزه تأمین مالی و سرمایه هدفمند، حوزه امور خیریه و بشردوستانه، حوزه محیط زیست، مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان، حوزه مدیریت مصرف منابع و انرژی، حوزه فرهنگ سازی و ارتباطات برون سازمانی و مشارکت کارکنان و مشتریان اهم فعالیت‌های بانک ملت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می‌شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.
امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت‌‌های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و می‌توان گفت، رقابت شرکت‌ها حول محور تجربه مشتری صورت می‌گیرد.

اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که تجربه‌ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنند.
 
 
 
 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند ماه 1399 - 15:57
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت