عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 02:10

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
زمان‌بندی عرضه های بورس کالا اعلام شد برنامه های صنعت بیمه در چارچوب تخصص گرایی پیش می رود مجلس با حساسیت ویژه ای لوایح دولت در خصوص صنعت بیمه را بررسی خواهد كرد مجلس با تمام قوا در كنار صنعت بیمه است برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان بیمه پاسارگاد شعبه ارومیه (اشخاص) – سازمان فروش کد ۹۴۰ راه اندازی نسخه های جدید سامانه های آماری و هوش تجاری در بیمه ایران یزدان‌دوست: موفقیت‌های بیمه ملت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار اهدای جوایز برندگان مسابقه عمر و سرمایه‌گذاری «آفرین ساز» بیمه دی، گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد حضور بیمه سرمد در اولین رویداد تامین مالی نوآوری و فناوری حمایت موثر بیمه سرمد از صنعتگران استان قزوین بازدید وزیر کار از غرفه بیمه ملت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه در بانک پارسیان فوری: وام خرید مسکن افزایش یافت موفقیت‌های شرکت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار آغاز مهلت حساب وکالتی و واریز وجه برای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها/ مشتریان برای افتتاح حساب این توصیه را جدی بگیرند چراغ سبز وزارت راه به خریداران مسکن سرمایه‌ای | اقساط وام خرید مسکن ۵۵۰ میلیون تومان می شود؟ آغاز مرحله اول پیش فروش خودرو
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار

امریکا مواضع جدید خود درباره ایران را اعلام کرد


امریکا-مواضع-جدید-خود-درباره-ایران-را-اعلام-کرد
آمریکا اورژانسی به توافق هسته باز نمی گردد اما به دنبال حل فوری چالش هسته ای با تاکتیک عمل در برابر عمل لست. پایه قرار دادن برجام برای مذاکرات بعدی موضع جدید این کشور عنوان شد.

به گزارش الفباخبربه نقل از ایرنا  ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  در نشست خبری روزانه خود، گفت: مواضع جدید این کشور در رابطه با ایران و توافق هسته ای را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید:

به گفته پرایس تهران تحت فشار قابل ملاحظه تحریم آمریکا و فراتر از آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه «من درباره پیوستن اورژانسی آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک صحبت نمی کنم»، افزود: این کار برای ما یک تاکتیک است تا به یک هدف استراتژیک دست یابیم تا ایران هرگز نتواند تحت هیچ شرایطی به سلاح اتمی دست یابد. رئیس جمهوری و معاون رئیس جمهوری و وزیر خارجه این را به صراحت اعلام کرده اند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: به صراحت هم گفته ایم که راه موثر در این زمینه، دیپلماسی است. به همین دلیل است که ما راه تاکتیکی را روی میز قرار دادیم که «عمل در برابر عمل» است.

پرایس با تکرار موضع واشنگتن اضافه کرد: اگر ایران به طور کامل به تعهدات خود تحت برجام عمل کند، آمریکا آماده خواهد بود که اقدام مشابهی انجام دهد. سپس به دنبال تقویت و طولانی کردن آن توافق هستیم.

 
 

وی برجام را توافقی پایه و نه نهایی خواند و اظهار کرد در پی توافق بعدی هستند تا آنچه را که او «رفتارهای مخرب ایران» نامید، در برگیرد. این چیزهایی است که در رایزنی با متحدان نزدیک و شرکایمان مطرح می‌کنیم. ما بر این چالش تمرکز زیادی داریم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون توجه به علت اصلی اقدامات جبرانی ایران، اظهار کرد: ایران خودش را از توافق دور کرده و برنامه هسته‌ای خود را در راهی که برخلاف تعهد او بوده، پیش برده است. وقتی ایران به تعهد کامل خود عمل کند، می توانیم درباره زمان بازگشت‌پذیری ایران به دستیابی به مواد شکافت‌پذیر برای سلاح اتمی و توسعه آن، صحبت کنیم.

پرایس با مرتبط دانستن برجام و افزایش زمان شکست، یادآور شد: وقتی که ایران به تعهدات خود عمل می‌کرد، زمان شکست(حرکت ایران به سمت مواد شکافت‌پذیرتسلیحاتی)، به ۱۲ ماه رسیده بود، در حالیکه پیش از برجام در سال ۱۳۹۴ این زمان فقط چند ماه بود.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: جمعه 08 اسفند ماه 1399 - 10:31
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت