عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 01:52

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
زمان‌بندی عرضه های بورس کالا اعلام شد برنامه های صنعت بیمه در چارچوب تخصص گرایی پیش می رود مجلس با حساسیت ویژه ای لوایح دولت در خصوص صنعت بیمه را بررسی خواهد كرد مجلس با تمام قوا در كنار صنعت بیمه است برگزاری مراسم تقدیر از نمایندگان بیمه پاسارگاد شعبه ارومیه (اشخاص) – سازمان فروش کد ۹۴۰ راه اندازی نسخه های جدید سامانه های آماری و هوش تجاری در بیمه ایران یزدان‌دوست: موفقیت‌های بیمه ملت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار اهدای جوایز برندگان مسابقه عمر و سرمایه‌گذاری «آفرین ساز» بیمه دی، گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد حضور بیمه سرمد در اولین رویداد تامین مالی نوآوری و فناوری حمایت موثر بیمه سرمد از صنعتگران استان قزوین بازدید وزیر کار از غرفه بیمه ملت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه در بانک پارسیان فوری: وام خرید مسکن افزایش یافت موفقیت‌های شرکت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود/ تاکید بر ارائه محصول جدید به بازار آغاز مهلت حساب وکالتی و واریز وجه برای مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها/ مشتریان برای افتتاح حساب این توصیه را جدی بگیرند چراغ سبز وزارت راه به خریداران مسکن سرمایه‌ای | اقساط وام خرید مسکن ۵۵۰ میلیون تومان می شود؟ آغاز مرحله اول پیش فروش خودرو
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت رسیدند معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

رییس جبهه اصلاح طلبان ایران مشخص شد


رییس-جبهه-اصلاح-طلبان-ایران-مشخص-شد
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ایران گفت: بهزاد نبوی به عنوان رییس و علی باقری به عنوان دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران انتخاب شدند.

به گزارش الفباخبربه نقل از ایرنا، آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مجمع عمومی نهاد اجماع ساز عصر چهارشنبه تشکیل جلسه داد و بعد از تصویب آیین نامه و مشخص شدن ارکان نهاد اجماع ساز، انتخابات برای تعیین ارکان و مسئولان این جبهه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در این جلسه بهزاد نبوی به عنوان رییس، حسین مرعشی و حسین کمالی نواب رییس و آذر منصوری به عنوان سخنگو و علی باقری به عنوان دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران انتخاب شدند.

قائم مقام حزب اتحاد ملت با بیان اینکه در مورد انتخاب مسئولان کمیته ها در جلسه بعد تصمیم‌گیری خواهد شد، بیان کرد: وقت کافی در جلسه امروز برای انتخاب روسای کمیته های نهاد اجماع ساز وجود نداشت. بعد از انتخاب مسئولان آن، خود کمیته ها در مورد ترکیب اعضا و انتخاب هیات رییسه مجموعه خود تصمیم گیری خواهد کرد.

منصوری گفت: زمان زیادی صرف تدوین و تنظیم آیین نامه نهاد اجماع ساز برای دموکراتیک عمل کردن و شفافیت در این نهاد شد. این آیین نامه نسبت به آیین نامه های قبلی نهادهای ائتلافی اصلاح‌طلبان تغییرات زیادی داشت. در بخش احزاب، نوسازی گفتمانی اصلاح‌طلبان، وظایف و ماموریت ها، تحقق اجماع و ائتلاف حداکثری بین جریان اصلاحات و پرداختن به سازکارهایی که بتوانند در جهت تحقق اهداف نهاد ائتلافی اصلاح طلبان عمل کند، مواردی بود که در آیین نامه این مجموعه گنجانده شد.

وی افزود: شفافیت نهاد اجماع ساز و پاسخگویی عملکرد نهاد در قبال منتخبین نهاد، نیز از جمله مواردی بود که سعی شد به عنوان تغییرات جدی در آیین نامه جدید لحاظ شود. بحث پی‌گیری عملکرد منتخبان فعلی و پایش و ارزیابی عملکرد آنها و پرداختن جدی به مقوله فساد در ابعاد وسیع چه در کشور و رصد عملکرد کسانی که با حمایت نهاد اصلاح طلبان به نهادهای انتخابی راه خواهند یافت، نیز با حساسیت زیادی در آیین نامه جدید لحاظ شد.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه پایش مداوم عملکرد منتخبین از جمله موضوعات مهم درج شده در آیین نامه بود، خاطرنشان کرد: در آیین نامه تلاش برای انتخاباتی که ضمن تامین الزامات مشارکت حداکثری مردم، بتواند رقابتی را بین جریان‌های سیاسی ایجاد کند که در تراز قانون اساسی باشد و انتخابات به گونه ای برگزار شود که روح جمهوریت در ارتباط با آزادی و انتخاباب آزادانه مردم تامین شود، نیز لحاظ شد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 اسفند ماه 1399 - 20:47
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت