عناوین مهم :
شنبه 08 اردیبهشت 1403 02:25

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بانک سینا در پوشش بودجه تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی رتبه نخست کسب کرد بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب | ببینید اولین محل فروش متری مسکن در بور س مشخص شد شوک کاهشی دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز رشد ۲۷درصدی ورودی آب به سدهای کشور/ پرشدگی سدها ۶۵درصدی شد بیمه مرکزی و اندیشکده سیاست‌پژوهی منابع انسانی اسماء توافق‌نامه همکاری امضا کردند بیمه ایران گواهینامه و تندیس طلایی ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را گرفت اقدام قابل تقدیر بیمه آرمان در تجلیل از مدیر عامل پیشین زمستان گرم و پر سود برای بیمه پاسارگاد بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، از تداوم ریزش قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد قیمت خودرو جدید هیوندای فقط 400 میلیون تومان این خودرو را بی دردسر ثبت نام کنید، امسال تحویل بگیرید بازگشت پر قدرت بازار سرمایه به مدار سبز اولین محل فروش متری مسکن در بورس مشخص شد ترس و وحشت در بورس /پیش‌بینی بازار سهام امروز هشدار؛ این استان در وضعیت خطرناک قرار گرفت مشهد مقدس میزبان همایش فصلی بیمه دی بازار میوه در مسیر کاهش قیمت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه سرمد و صندوق توسعه فناوری‌های نوین
پر بازدید ها
مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بانک‌های چینی به درد سر افتادند مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است بیرانوند بازی فینال را از دست داد ۱۲۹۰۰ میلیارد ریال ضمانت نامه توسط شعب بانک توسعه تعاون صادر شد افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب پیش‌بینی بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بخوانید بررسی عملکرد فروردین ماه بانک تجارت گزینه مدیرعاملی بیمه سینا به نهاد ناظر معرفی شد واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» برگزار شد

برای محرومیت‌زدایی آغاز راهیم


برای-محرومیت-زدایی-آغاز-راهیم
فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: ‌وظیفه داریم در هرمیدانی که هردشمنی این مردم عزیزمان را تهدید می‌کند حضور یابیم و این وظیفه ماست و منتی نیست.

به گزارش الفباخبربه نقل تسنیم از مشهد مقدس‌، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که در این لحظه‌های معنوی توفیق تشرف به محضر نورانی و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) را پیدا کردم و همچنین توفیق شرفیابی به محضر مردم عزیز و بزرگوار مشهد مقدس پایتخت معنوی کشور ایران را پیدا کردم.

بیشتر بخوانید:

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این محفل شریف و نورانی با حضور پرچمدار ولایت در این استان یعنی حضرت آیت‌الله علم‌الهدی تشکیل شده است ‌و مسئولان زحمتکش و متعهد استان نیز در آن حضور دارند.

سرلشکر سلامی با تبریک ایام ولادت امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: امام علی(ع) هرگز بر سر سفره زرپرستان حاضر نمی‌شد و فرماندار خود را از این امر نهی کرد؛ حضرت نان‌آور فقرا بود و دغدغه وی محرومان و مستضعفان بود. در عالم معنا و تقوا و ادب و علم و حلم هیچ کس نمی‌توانست به ارتفاعی که ایشان قرار داشت نزدیک شود.

وی ابراز کرد: این بخش بسیار کوچکی از تجلی روح ولایت علوی(ع) است که وقتی در پرتو انقلاب بزرگ اسلامی در این کشور هم تجلی یافت همان روح عدالت‌خواهانه و مستضعف‌گرایانه در شخصیت رهبران بزرگ انقلاب ما ظهور یافت. به‌فضل الهی ما امروز در این مکان اراده مردان بزرگ را شاهد هستیم.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: این حرکت‌ها آغاز راه برای محرومیت‌زدایی است. فقر و فحشا از وعده‌های شیطان است و محرومیت‌زدایی از وعده‌های الهی. انسان‌های بامعرفت و باغیرت به ایمان و دین در این مسیر گام برمی‌دارند و قلب‌هایی پراحساس و عواطفی عمیق دارند و در سایه صبر به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند و نزد خداوند کریم و عزیز هستند.

وی گفت: در این استان با کفایت و درایت ‌آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و با همراهی و تلاش و جهاد و حرکت انقلابی همه دستگاه‌ها و بخش مهمی از مردم خیّر و نیک‌اندیش جریانی امیدبخش راه افتاده و مشعل امید را زنده کرده است.

فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی به‌سمت طلوع خورشید ولایت عظمی است، گفت: ما در این مسیر قرار داریم اما دشمنان خدا که هرگاه خورشید الهی اسلام از افق هر سرزمینی طلوع کرده است، اراده کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند، این بار هم به صحنه آمده‌اند و آرایش جهانی گرفته و مقابل ملت ایران و مقابل پیشوا و انقلابمان ایستاده‌اند.

سرلشکر سلامی با تذکر اینکه یک صف‌آرایی کامل و یک تهاجم همه‌جانبه شکل گرفته که سیاسی و نظامی و امنیتی و فرهنگی و اقتصادی و روانی و رسانه‌ای و تبلیغی است، تصریح کرد: به‌ندرت می‌توان در تاریخ کشوری را یافت که در نقطه‌ای از عالم مقابل همه قدرت‌های شیطانی جهان ایستاده باشد و مقاومت کند و آسیب نبیند و پیشرفت کند و دشمن را مأیوس کند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 اسفند ماه 1399 - 18:56
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت