عناوین مهم :
سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 09:48

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
بیل گیتس: هوش مصنوعی در پنج سال آینده زندگی ما را تغییر خواهد داد اشغالگران به سرقت اجساد از قبرها در خان یونس اذعان کردند نشست اضطراری شورای امنیت ملی پاکستان در رابطه با تنش‌های اخیر با ایران تعدادی از سرکردگان داعشی دستگیر و به ایران منتقل شدند خیلی زود شاهد گرانی دلار با رقمی بالای ۷۵ هزار تومان خواهیم بود همکاری در حوزه آموزش علوم پزشکی بین ایران و عراق باید بدون مرز باشد خاویر پریرا رقیب بلان برای سرمربیگری پرسپولیس بهترین راهکار برای حل معضل ناترازی بنزین چیست؟ افزایش ۱۰ درصدی میانگین معاملات سهام در بازار بورس علت واقعی کاهش قیمت فروش نفت عربستان چیست؟ صادرات ۹ میلون تن فولاد و آهن ایران طرح مزد منطقه ای مغایر با قانون سازمان تامین اجتماعی قیمت مسکن در برخی فازهای پردیس کاهش ۴۰ درصدی داشت هزار تن گوشت منجمد برزیلی در راه است تحقق ۵ هزار میلیارد تومان درآمد دولت از طریق واگذاری اموال راکد قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد | بخوانید خرید کتاب زبان در شیراز را چگونه انجام دهیم؟ اصلاح رفتار ترافیکی موتورسواران در اولویت پلیس شرکت‌های بیمه از پوشش کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی خودداری می‌کنند
پر بازدید ها
سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند رهاسازی یک شتر مار در طبیعت پیشوا! رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس استفاده از سپرده‌های متوفیان با الکترونیکی شدن مالیات بر ارث وضعیت مازاد ذخایر کالاهای اساسی کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد اعتبار اسنادی داخلی – ریالی فعال‌سازی شد تصویب دو طرح پژوهشی با موضوع وضعیت اقتصادی و حکمرانی صنعت بیمه در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز سود 8.9 همتی بانک اقتصاد نوین در سال 1402 عرضه‌های امروز بورس کالا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت سکه، طلا و دلار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند تازه ترین ها از جهان هوش مصنوعی آخرین قیمت شاهین در بازار

واکسیناسیون کرونا در افغانستان آغاز شد


واکسیناسیون-کرونا-در-افغانستان-آغاز-شد
افغاستان از امروز (سه شنبه) مرحله نخست واکسیناسیون کرونا را به صورت رسمی آغاز کرد که طی آن قرار است دست کم ۲۵۰ هزار نفر در این کشور علیه بیماری کووید۱۹ واکسینه شوند.

به گزارش الفباخبربه نقل ایسنا، کارشناسان معتقدند که این کارزار با توجه به شرایط ویژه افغانستان، کشوری که تقریبا به صورت روزانه دستخوش ناامنی است به کندی پیش خواهد رفت و دسترسی به همه مناطق برای انجام واکسیناسیون به دشواری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری فرانسه در گزارشی با عنوان آغاز رسمی واکسیناسیون کرونا در افغانستان از پزشکان، کادر درمانی، خبرنگاران و اعضای نیروهای امنیتی به عنوان نخستین داوطلبان دریافت واکسن خبر داده است.

به گزارش یورونیوز، با استناد به خبرهای منتشر شده در رسانه‌های داخلی افغانستان در نخستین مرحله از واکسیناسیون کرونا قرار است ۵۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا در دو نوبت به داوطلبان تزریق شود.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده بیش از ۵۵ هزار مورد ابتلا به بیماری کووید۱۹ تا کنون در افغانستان شناسایی و ثبت شده و ۲ هزار و ۴۰۰ تن از شهروندان این کشور نیز بر اثر ابتلا به بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 05 اسفند ماه 1399 - 19:40
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت