پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی بیرانوند بازی فینال را از دست داد تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی


عضویت-رایگان-در-کتابخانه-های-عمومی
طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

به گزارش الفباخبربه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه‌های عمومی در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه، عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹  ارسال کنند. پس از پایان این مهلت کد تخفیف معتبر برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال ۹۹ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت. همچنین عضویت خانوادگی در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سایر روزهای سال با پلکان کاهش در هزینه عضویت مواجه است که خانواده‌های سه‌نفره، چهارنفره، پنج‌نفره و بیشتر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: سه‌شنبه 05 اسفند ماه 1399 - 18:30
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت