عناوین مهم :
جمعه 10 فروردین 1403 02:11

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد به مستمری‌بگیران و بیمه‌شده‌های لرستان سهم محدود مکانیزاسیون در کشاورزی از بودجه کشور چقدر است؟ خبرهای مهم از انواع افزایش سرمایه در این بانک سود حداکثری سهامداران هدف طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ | بخوانید «تنها در خانه» در فهرست ملی آمریکا ثبت شد نتایج امتحانات نهایی خرداد در کنکور مؤثر است/ فرصت جدید داوطلبان برای ترمیم نمره پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملت به سربازان سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین راه اندازی شد پرسنل دریایی تحت پوشش بیمه عمر معلم قرار گرفتند بیمه این افراد رایگان می‌شود تولید تخم مرغ در کشور به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن می رسد ۱۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک رازی کشف شد یک متخصص صنعت بیمه بررسی کرد؛ دلایل افزایش بروز خسارات آتش‌سوزی در حوزه انرژی چیست؟ غلامعلی ثبات، عضو سابق شورای عالی بیمه: بیمه‌ها زمانی می‌توانند مدیریت ریسک کنند که حق بیمه را فنی تعیین کنند بیمه پاسارگاد موفق به ثبت یکی از بهترین ترازهای صنعت بیمه شده است مجوز مهمی که دولت به فراجا داد در این کشور کسانی که خروپف شدید می‌کنند، هفته‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان می‌گیرند! قیمت روز گوشت / هفته آینده ارزانی در راه است
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی در این استان به بانک معرفی شد قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | معرفی عناصر و نمادهای هویت بصری اسلامی قطر: امیدواریم قطعنامه شورای امنیت به آتش‌بس دائم منجر شود سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان وام فوری جنجال شکایت پرسپولیس از سه ستاره استقلال تمامی ندارد حجم معاملات بورس کالا از ۱۵۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۲ گذشت افزایش قیمت کاکائو به بالای 9000 دلار مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت بیمه سطح کشور کیست؟ ۵۶ قلم داروی گیاهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون /قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های محبوب بازار

صفر تا صد خرید بلیت قطارهای نوروز ۱۴۰۰


صفر-تا-صد-خرید-بلیت-قطارهای-نوروز-۱۴۰۰
معاون مسافری شرکت راه آهن جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش الفباخبربه نقل از مهر ،میرحسن موسوی درباره پیش فروش بلیت‌های نوروزی اظهار کرد: از فردا ۵ اسفند ماه پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی را در ۳ مرحله خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: در مرحله نخست از فردا ساعت ۷ صبح شروع می‌شود که همه مسیرهای شبکه حمل و نقل ریلی به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به فروش می‌رسد.

معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: از ساعت ۱۲ ظهر فردا ۵ اسفند همه مسیرهای منتهی به مشهد به جز مسیرهای تهران-مشهد به فروش می‌رسد؛ در مرحله سوم نیز از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه ۵ اسفند، پیش فروش اینترنتی بلیت سفرهای ریلی تهران-مشهد آغاز خواهد شد.

وی افزود: از روز چهارشنبه ۶ اسفند نیز بلیت‌ها از سوی مراکز مجاز فروش (آژانس‌ها) هم عرضه خواهد شد؛ مسافران می‌توانند در این ایام برای سفرهای نوروزی که از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال بعد به طول می‌انجامد، نسبت به خرید بلیت سفرهای ریلی اقدام کنند.

موسوی یادآور شد: ما برای ایام پیک سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، افزایش قیمتی را پیش بینی نکرده ایم.

 
 

مردم گرانفروشی بلیت قطار را به کجا اعلام کنند؟

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تخلفی در فروش بلیت صورت گیرد، مردم به کجا مراجعه کنند؟، گفت: کسانی که از طریق وب سایت‌ها، وب سرویس‌ها و آژانس‌های مجاز اقدام به خرید بلیت کنند، تقریباً امکان تخلف وجود ندارد و درصد تخلف در آن صفر است؛ اما اگر از طریق مراکز غیر مجاز فروش بلیت اقدام به خرید کرده و با قیمتی بیش از نرخ مصوب بخرند، با سامانه ۵۰۴۱ تماس بگیرند تا بلافاصله کارشناسان ما بررسی کرده و مطابق آئین نامه با متخلف برخورد کنند.

نحوه برخورد با مسافران کرونایی در قطارها

معاون مدیرعامل راه آهن درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام فروش بلیت نیز اظهار کرد: ما در ۳ مرحله در هنگام فروش بلیت قطار و هم در زمان ساعت حرکت قطار از سامانه وزارت بهداشت استعلام می‌گیریم؛ اگر نام مسافری در این سامانه به عنوان بیمار کرونایی ثبت شده باشد، نمی‌تواند بلیت خریداری کند همچنین در روز حرکت هم استعلام می‌کنیم اگر سامانه وزارت بهداشت، نتیجه استعلام را مثبت اعلام کند، به مسافر پیامک داده شده و از او می‌خواهیم نسبت به استرداد بلیت خود اقدام کند و پول خود را بازپس بگیرد.

خریدهای خانوادگی برای کوپه‌های ۴ و ۶ نفره

موسوی در پاسخ به این پرسش که اگر خانوارها متقاضی خرید بلیت قطار باشند، چه اقدامی باید انجام دهند؟، افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز هستیم همه ظرفیت کوپه‌های ۴ و ۶ نفره را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم؛ اما اگر غیر خانوار خریداری کند یا اینکه تعداد اعضای خانواده کمتر از ظرفیت کوپه باشد (مثلاً یک کوپه ۶ نفره را یک خانوار ۴ نفره خریداری کند)، سامانه فروش بلیت به طور اتوماتیک قفل می‌شود تا ظرفیت باقی مانده برای افراد دیگر به فروش نرود تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

در چه صورت قیمت بلیت افزایش می‌یابد؟

وی درباره سرشکن شدن هزینه بلیت سایر صندلی‌های خالی یک کوپه گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی ترابری، فقط در کوپه‌هایی که بخشی از ظرفیت کوپه و صندلی‌های خالی می‌ماند، ۲۵ درصد به رقم بلیت روزهای عادی افزوده می‌شود.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 04 اسفند ماه 1399 - 19:59
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت