عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 00:41

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
اتحادیه اروپا ۶ فرد و ۵ نهاد ایرانی را تحریم کرد فروش هشت ماهه 1402 بیشتر از کل سال 1401 مراحل افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی در حال انجام است/ عرضه محصول متفاوت در بیمه‌های زندگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بیمه معلم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای میز خدمت بیمه ملت در ۴ استان آغاز به کار کرد گزارش تحلیلی آمار عملکرد بازار بیمه در ۷ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر مهم برای بازنشستگان / مبلغ جدید بیمه بازنشستگان اعلام شد موافقت نمایندگان با فوریت بررسی استفساریه قانون بیمه کارگران ساختمانی پوشش بیمه مخاطره‌های طبیعی گوناگونی ساختارها آخرین وضعیت قیمت آجیل و خشکبار با نزدیک شدن به شب یلدا پرداخت ۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در این استان بررسی قیمت مرغ در بازار امروز ارتقای همکاری‌های اقتصادی و بانکی میان ایران و عمان قیمت روز انواع گوشت قرمز | جزییات قیمت گوشت در بازار امروز قالیباف: دولت تمهیدات لازم برای جلوگیری از واردات کالا‌های اسرائیلی را فراهم کند ثبت گرم‌ترین روزهای پاییزی در تهران نیم قرن اخیر؛ زمستان گرمی در پیش است قیمت نفت امروز با کاهش روبرو بود قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت قیمت دلار و سایر ارزها ۲۰ آذر ۱۴۰۲
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد بیرانوند بازی فینال را از دست داد خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

بیت کوین را فراموش کنید


بیت-کوین-را-فراموش-کنید
‌برخی کارشناسان بر این باورند بازارهای ارز دیجیتالی توهمی است که به طور واقعی پول برای مردم می آورد.

به گزارش الفباخبربه نقل از سی نت، برخی فعالان بازار هستند که به ارزهای دیجیتالی و سودهایی که از این طریق بدست می آید اعتمادی ندارند. حالا یکی از نمونه اتفاق ها را در زیر می خوانید.

بیشتر بخوانید:

صبح شنبه بود و آدام احساس جسارت می کرد.او شب گذشته در یک تجارت به تنهایی هزاران دلار درآمد کسب کرده بود و احساس خوشبختی می کرد. اما آدام در در بازار جهانی نزداک معامله نمی کرد ، سهام گیم استاپ را پمپاژ نمی کرد یا در یک شرکت تازه وارد سرمایه گذاری نمی کرد. او سرمایه گذاری 2500 دلار را در  ارز رمزنگاری شده ای به نام DeTrade کرده بود.

سرمایه گذاری امنی به نظر می رسید. آدام از تیم توسعه سکه در LinkedIn (لینکدین سایت معتبر کاری و اشنایی با موارد کار) تحقیق کرده بود و ویدئویی از مدیرعامل آن را مشاهده می کرد که نقشه راهی برای آینده سکه در نظر داشت. یک خبری که در یاهو منتشر شده است ، این بود که فناوری DeTrade  را به اندازه کافی پیشرفته برای برهم زدن ارز رمزنگاری شده معرفی کرد.

با تشکر از ارزآوری بالقوه 50هزار دلار بیت کوین که به طور تقریبی ارزش آن در دو ماه 3 برابر شده است ، ارز رمزنگاری شده دوباره به زینت بازگشت. اما در حالی که برای بسیاری از افراد بیت کوین مترادف با ارز رمزپایه است ،اما بیت کوین آن چیزی نیست که معامله گران رمزنگاری مانند آدام به آن علاقه مند هستند. این ارز در پایین بیت کوین و اتریوم ، ارز شناخته شده یک دنیای زیرین عجیب از ارزهای رمزپایه مختلف است.

ارز "آلتکوین"، در اصل ارزهای رمزنگاری شده از سهام پنی هستند. و آنها دیوانه وار در حال رشد هستند. بیت کوین به تازگی ارزش خود را سه برابر کرده است ، اما بسیاری از آلتکوین ها در طی چند روز 30 ، 40 یا 50 بار انفجار قیمت داشته است. مشهورترین آن Dogecoin است که اخیرا به لطف ترکیبی قوی از سایت ردیت و مدیرعامل تسلا ایلان ماسک مورد توجه قرار گرفت ، اما هزاران آلتکوین وجود دارد و یک غار از عجایب رمزنگاری را تشکیل می دهد. غنایم ممکن است زندگی را تغییر دهند ، اما در اطراف هر گوشه تله هایی وجود دارد. ثروت را می توان در چند ثانیه ساخت و از دست داد. افراد منفی و کلاهبرداران در همه جا وجود دارد ، در هر مرحله معامله گران در معرض کلاهبرداری هستند.

 
 

نمونه: ورود آدام به تجارت

 فناوری مورد تبلیغ واقعی نبود. هیچ چیز در مورد این پروژه نبود. معامله گری ، برای همه اهداف ، وجود نداشت. نمایه های LinkedIn جعلی بودند و فیلم مدیرعامل آن جعلی عمیق است که با هوش مصنوعی ایجاد شده است. کلاهبرداری بود کسانی که پشت آن بودند و در دنیای غیرقانونی رمزنگاری فعالیت می کردند ، ناپدید شدند. آدام 2500 دلار خود را از دست داد. در کل ، کسانی که پشت این کلاهبرداری بودند حدود 2 میلیون دلار درآمد کسب کردند.

آدام می گوید ، فقط یک روز منظم و بازی با altcoins او را دچار ضرر کرد.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 03 اسفند ماه 1399 - 21:29
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت