عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 18:53

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
محتوای درسی «کلاس اولی‌ها» تغییر می کند جهش ۳۶۳ درصدی سود هر سهم بانک صادرات «تسلا » در اقدامی ناباورانه فناوری سری خود را فاش کرد ! بیمه ایران چک خسارت بیمه مهندسی شرکت روزافزون به مبلغ ۶۶ میلیارد ریال را پرداخت کرد استقبال کم‌سابقه از بخش علمی همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲ و ضرورت توجه ویژه به حوزه‌های مورد علاقه مخاطبان یازدهمین و دوازدهمین کارگاه‌های‌ پسارویداد همایش بیمه و توسعه روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد دیدار مدیرعامل و دبیر هیات مدیره بیمه البرز با کارکنان حوزه مالی و اقتصادی در روز حسابدار بیمه ایران خسارت ۳۴.۷۳۷.۴۴۱.۶۰۰ شیرین عسل را پرداخت کرد آقای وزیر بهداشت ! آقای صداوسیما ! اتاق زایمان بیلبورد تبلیغاتی نیست درخواست مهم وزیر خارجه آلمان از ایران مجری صداوسیما مدیر جدید استقلال شد ارزش سبد سهام عدالت ۳۰ برابر شد | بخوانید شوکا البرز دو هزار میلیاردی شد نرخ سود بازار بین بانکی کاهشی شد تعهدات صندوق تامین در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه ۱۴۰۳ زمان برگزاری مجمع بانک صادارت و 12 شرکت دیگر اعلام شد کاهش رشد تولیدات باغی در کشور در یک سال گذشته تولید سالانه ۵۰ میلیون آیفون توسط هند قیمت خودرو امروز ۱۸ آذر ۱۴۰۲/ ببینید
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان

دام جدید نوسان گیران دلار


دام-جدید-نوسان-گیران-دلار
امروز سوم اسفندماه 1399، قیمت دلار به سرعت مرز 25 هزار تومانی را از دست داد و وارد کانال 24 هزار تومانی شد.

به گزارش الفباخبربه نقل اقتصادنیوز این افت موجب شده بود که انتظارات افزایشی تا حدی در بازار کمتر شود؛ با این حال، برخی فعالان باور داشتند، نوسان گیران دامی را برای بازیگران آماتور طراحی کرده اند. از نگاه این دسته از فعالان، نوسان گیران از مرز 26 هزار تومانی شروع به سودگیری از خریدهای پیشین خود کرده اند و به دنبال آن هستند که در روزهای آتی در ارز" href="https://www.eghtesadnews.com/fa/tags/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D8%A7%D8%B1%D8%B2">بازار ارز در موقعیت خرید قرار بگیرند. آن ها در دو. روز اخیر سعی داشتند، حس کاهشی را در بازار ایجاد کنند که موجب فروش ارز توسط بازیگران آماتور شوند. نوسان گیران به دنبال آن هستند که در قیمت های پایین تر اقدام به خرید کنند. یکی از ابزارهایی که به احتمال زیاد نوسان گیران روی آن برای بالا بردن موج تغییرات قیمتی حساب باز کرده اند، خروج ایران از اجرای پروتکل های الحاقی است. در کنار این، گفته می شود از روز دوشنبه با باز شدن بازارهای جهانی، سطح تقاضای حواله ای نیز در بازارهای داخلی افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید:

در حالی که برخی فعالان باور دارند، دامی توسط معامله گران بزرگ برای بازیگران آماتور چیده شده است،‌ گروه دیگری از فعالان معتقدند، بازارساز اجازه نفوذ دلار به سطوح بالاتر را نداده است؛ از نگاه آن ها بازارساز با افزایش عرضه ارز مانع از افزایش دوباره دلار امروز را همراه با جدول و نمودار مشاهده می کنید قیمت امروز دلار به محض هرگونه تغییری آپدیت می شود و در ادامه می توانید آخرین قیمت و تغییرات را مشاهده کنید nbsp" href="https://www.eghtesadnews.com/fa/tags/%D9%86%D8%B1%D8%AE_%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1">نرخ دلار خواهد شد.

افت 2 درصدی در بازار دلار

امروز سکه و دلار بیش از 2 درصد از ارزش خود را از دست دادند. دلار که روز شنبه تا محدوده 25 هزار و 300 تومانی عقب نشسته بود، ساعت 5 بعدازظهر روز یک شنبه در محدوده 25 هزار و 700 تومانی قرار گرفت. بازار در ساعاتی از روز محدوده 24 هزار و 600 تومانی را نیز لمس کرد، با این حال، دلار توانست در این محدوده مورد حمایت واقع شود.

در بازار سکه نیز این فلز گران بها در کانال 11 میلیون و 270 هزار تومانی قرار گرفت. سکه در ابتدای روز توانسته بود تا کانال 11 میلیون و 100 هزار تومانی نیز افت کند، ولی سکه بازان با تمام قدرت سعی کردند از مرز 11 میلیون تومانی حفاظت کنند. اگر امروز روند اونس طلا در بازارهای جهانی کاهشی باشد، سکه برای حفظ کانال 11 میلیونی نیاز به دلاری دارد که در کانال 25 هزار تومانی نوسان کند.

به گفته فعالان، بسیاری از معامله گران احساس می کنند که بازار ارز و سکه آبستن وقایع بسیاری است و به همین دلیل در خرید و فروش احتیاط میکنند. آن ها در انتظار این هستند که نتیجه تنش های بین ایران و آمریکا مشخص تر شود.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: یکشنبه 03 اسفند ماه 1399 - 21:09
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت