عناوین مهم :
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 03:18

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
حملات جدید رژیم صهیونیستی به ۲ فرودگاه سوریه موافقتنامه تجارت آزاد افق جدیدی به شانگهای، اکو و بریکس می‌گشاید قدم جدید اوکراین برای سربازی‌گیری در جنگ با روسیه امیرعبداللهیان: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد پتروشیمی ایلام در مورد خودکشی 6 کارگر چه توضیحاتی ارائه داد؟ اموال مرتبطین چای دبش توقیف شد؟ خبر خوش از همسان سازی حقوق بازنشستگان | رقم فیش حقوقی بازنشستگان افزایش یافت انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر نسل کشی در غزه محدودیت عرضه لاستیک برداشته می‌شود واکنش‌ها به شهادت «سیدرضی»: انتقام می‌گیریم نفس‌های آخر انتظار 8 ساله رئال برای جذب امباپه حادثه جدید در دریای سرخ قانون «مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی» از بهمن‌ ماه امسال اجرایی می شود شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۱۸۰ میلیونی با سود صفر افزایش تسهیلات طرح «تابش» بانک مسکن تا سقف ۲ میلیارد ریال موشک «فالکون ۹» دو ماهواره ارتش آلمان را به مدار زمین برد هاشمی: منابع لازم برای ساخت مجموعه ورزشی تهران فراهم شده است جزئیات واردات ۵ میلیارد دلاری دارو به کشور آزادسازی نرخ لاستیک ابلاغ نشد
پر بازدید ها
کارکنان وزارت رفاه زیر خط فقر هستند سه اسطوره كشتي آمريكا سهمیه المپیک را از دست دادند لباس جدید پرسپولیس با مالکین جدیدش را ببینید! سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان چه شد عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا آخرین تصمیمات درباره روزهای تعطیلی مدارس در سال تحصیلی/ شنبه ها تعطیل می شود یا تداوم تعطیلی پنجشنبه ها؟ كارگاه آموزشی مطالعه و بررسی مقدماتی تجربیات سایر كشورها در حوزه ریسك‌ها و بیمه‌های سایبری افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری امارات میزبان رزمایش «پرچم صحرای 9» با مشارکت چند کشور جهان جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون شرایط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست بیمه ایران افزایش سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است شرایط فروش اقساطی جک جی ۴

تغییر شغل اجباری ۱۰۰ میلیون کارگر در ۸ اقتصاد برتر جهان


تغییر-شغل-اجباری-۱۰۰-میلیون-کارگر-در-۸-اقتصاد-برتر-جهان
عواقب ناشی از همه گیری ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ میلیون کارگر را وادار می‌کند تا شغل خود را طی ۱۰ سال آینده تغییر دهند.

به گزارش الفباخبر به نقل از راشاتودی، طبق گزارش شرکت مشاوره مک کینزی: بیش از ۱۰۰ میلیون کارگر در کشورهای برتر اقتصادی جهان تا سال ۲۰۳۰  مجبور می شوند تا مشاغل خود را تغییر دهند، این اختلال ناشی از همه گیری Covid-۱۹، به تغییرات فعلی در بازارهای کار سرعت زیادی داده است.

بیشتر بخوانید:

این شرکت مشاوره پیش بینی قبلی خود را در مورد تعداد کارگران در هشت اقتصاد برتر که احتمالا نیاز به تغییر شغل داشته باشند، معادل ۱۲ درصد مطرح کرده بود که آن را افزایش داده و بنابراین، احتمالاً یک نفر از هر ۱۶ نفر در چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، اسپانیا، انگلستان وایالات متحده نیازمند تغییر شغل خواهد بود.

این گزارش نشان داد که اکنون احتمال بیشتری وجود دارد تا افراد با اقلیت های قومی، جوانان، بانوان و کارگران با تحصیلات کم در سراسر اروپا و ایالات متحده به دنبال شغلی جدید به دلیل عواقب ناشی از همه گیری باشند.

گزارش شده است که کارمندان آمریکایی بدون مدرک دانشگاهی با احتمال  ۱.۳ برابر بیشتر در این گروه قرار دارند، در حالی که کارگران سیاهپوست و اسپانیایی تبار به احتمال ۱.۱برابر بیشتر از سفیدپوستان نیاز به تغییر شغل دارند.

طبق گفته مک کینزی، تقریباً نیمی از کسانی که در رده های با دستمزد پایین هستند برای دستیابی به جایگاهی در رده بالاتر به مهارت های جدید نیاز دارند. این مشاور گفت: این مقیاس تغییر در نیروی کار تحت تأثیرCovid ۱۹ ، فوریتی برای کسب و کارها و سیاست گذاران ایجاد می کند تا در حمایت از برنامه های آموزش اضافی برای کارگران گام بردارند.

 

 

 

انتهای پیام


تاریخ انتشار: شنبه 02 اسفند ماه 1399 - 17:35
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت