عناوین مهم :
جمعه 07 اردیبهشت 1403 08:59

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
پورمحمدی: حضور ۷ نامزد زن در فهرست انتخاباتی شورای وحدت در تهران هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می‌شود موفقیت هفت کودک ایرانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی نوا در بلغارستان سقف جدید وام مسکن روستایی اعلام شد وام ودیعه مسکن 2 برابر شد پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ معرفی ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل وزیر کشور از برقی شدن اتوبوس‌های تهران و کرج خبر داد تغییر قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ سهمیه بنزین جبرانی در راه است؟ نقش‌آفرینی «ست» در امور قضایی کارگاه آموزشی شاخص‌های موثر بر نوآوری در تکافل، شناسایی و اولویت‌بندی بیمه آسیا خسارت ۶۷ میلیارد تومانی داروسازی امین را پرداخت کرد جوایز بیمه دی برای یلدایی ها از شورای نگهبان انتظار داریم افزایش سن و سابقه بازنشستگی را تایید نکند انتقاد ایتالیا از صهیونیست‌ها به دلیل کشتار غیرنظامیان در کلیساهای غزه مدارس تهران برای چهارشنبه هم تعطیل شد تجمیع همه رشته‌های بیمه‌ایِ آموزش و پرورش موجب ارتقاء سطح ارائه خدمات به فرهنگیان كشور می‌شود می‌خواهیم پارس جنوبی را با هوش مصنوعی مدیریت کنیم
پر بازدید ها
واکنش بانک شهر بعد از خرید پرسپولیس | ببینید مدیرعامل تامین اجتماعی سن جدید بازنشستگی را اعلام کرد بیشترین دارایی ها از آن کدام بانک هاست؟ نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با 50 درصد پیش‌پرداخت مدیرعامل بانک پارسیان خداحافظی کرد شرایط و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک ملت بانک‌های چینی به درد سر افتادند بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین آمیز است مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی بیرانوند بازی فینال را از دست داد تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در فروردین ۱۴۰۳ افزایش ۶۵ درصدی درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در فروردین

پیش‌بینی بورس برای فردا ۷ بهمن ۹۹


پیش-بینی-بورس-برای-فردا-۷-بهمن-۹۹
برخی کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که تداوم روند بورس به افزایش حجم نقدینگی بستگی دارد و احتمالا بازار فردا مثبت است.

به گزارش الفباخبربه نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بازار سهام در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد حمایت شد و تا عدد یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد رشد کرد، اما در جریان معاملات امروز روند شاخص کل بعد از نزول ۱۳ هزار واحدی به دلیل افزایش تقاضا مثبت شد. روند صعودی بورس ادامه دارد؟

بیشتر بخوانید:

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: باید کمی به بورس فرصت داد تا روند صعودی خود را آغاز کند و در این محدوده متعادل شود. احتمالا بازار فردا وضعیت نوسانی اما با گرایش مثبت دارد.

برخی از کارشناسان عقیده دارند حجم نقدینگی در بازار سهام باید افزایش پیدا کند و تداوم روند بورس به افزایش حجم نقدینگی بستگی دارد.

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه عقیده دارد روند صعودی بورس به این دلیل است که حجم فروش در بورس کم شده و اگر تقاضا بتواند از عرضه‌ پیشی بگیرد روند بورس صعودی می‌شود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام گفت: هنوز سیگنالی برای شروع روند صعودی نداریم و زمانی می‌توان گفت روند صعودی شروع شده که شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رشد کند. احتمالا بورس فردا متعادل است و گرایش بورس هم مثبت است.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه هم در رابطه با بورس فردا گفت: بورس از این بیشتر ریزش نخواهد داشت اما اعتماد باید به بازار سهام برگردد تا روند صعودی پرقدرت‌تر ادامه پیدا کند. همچنین رضایتی ادامه معاملات این هفته را متعادل دانست.

انتهای پیام


تاریخ انتشار: دوشنبه 06 بهمن ماه 1399 - 18:52
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک سپه بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت