عناوین مهم :
پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 18:19

پایگاه تحلیلی الفباخبر

مرجع اخبار اقتصادی-اجتماعی

ALEFBAKHABAR.com

آخرین عناوین
انتخاب اکثریت به خانه بازگشت بازهم دريافت صعيف واليبال ايران/نگراني از زنگ تفريح شدن علیرضا محمدعلی: بیمه کارآفرین؛ از کسب رتبه نخست پرداخت سود مشارکت تا تحول در پوشش بیماران خاص كار فردوسي پور در يزد به آمبولانس كشيد! صبح امروز سومین کفی در تصادفی سریالی در محدوده پلیس‌راه یاسوج به شیراز دچار سانحه شد. روند کاهشی قیمت طلا ادامه دار می شود؟ قانون جدید مهاجرت به آلمان تصویب شد در طول روز حداقل 15 دقیقه چرت بزنید تصویر روز ناسا: ستاره‌ها و غبار تاج جنوبی مرگ گردشگران تایتانیک؛ تمام 5 سرنشین زیردریایی تایتان در «انفجاری فاجعه‌بار» جان باختند مرگ پیش چشم 1200 مسافر مترو در برلین بلای عجیبی که سفر به فضا سر سیستم ایمنی انسان می‌آورد! علائم اختلال خواب سوار شدن تاكسي براي زنان بي حجاب دراين شهر ممنوع شد پيروزي زنان ايران مقابل ازبكستان هنیه: هرگونه تجاوز و ترور رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند رئیسی: دستگاه قضا به ضرورت شجاعت عمل مدیران نیز توجه داشته باشد نفوذ گرد و غبار به پایتخت/ بیماران قلبی در فضای باز تردد نکنند مریم رجوی فرار کرد
پر بازدید ها
برخورد هولناک کشتی با یک پل عظیم در امریکا حادثه آفرید چرا زیر پای مدیرعامل راه آهن را خالی می کنند بیشترین سود سپرده در کدام بانک ها پرداخت می شود؟ کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه میانگین بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت عضو هیات مدیره بانک ملی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد خبرمهم درباره قانون بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ ۱۳ بانک دولتی از زیان خارج شدند شرکت «بیمه تعاون» به عضویت ICC درآمد افزایش ۱۳۹ درصدی سرمایه بیمه میهن دریافت مالیات از لوکس سواران و لوکس نشینان قیمت جدید دلار اعلام شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ | افزایش تردد نوروزی در آذربایجان غربی افزایش تردد ناوگان بین المللی از مرز لطف آباد با ترکمنستان

قیمت انواع سکه و طلا ۲ بهمن ۹۹


قیمت-انواع-سکه-و-طلا-۲-بهمن-۹۹
سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز با افزایش قیمت به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و هرگرم طلای ۱۸عیار به قیمت یک میلیون و ۸ هزار تومان معامله شد.

به گزارش الفباخبر به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و هشت هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و هشت هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

بروز رسانی: پنج‌شنبه ۲  بهمن ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۲  هزار و ۶۵۰

قیمت دلار (بازار آزاد)

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۷ هزار و ۴۰۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۸ هزار و ۲۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۴۳۰

قیمت پوند

۳۱ هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه ۲ بهمن ساعت ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰  میلیون و ۶۰۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۶۵۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۶۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار

بروز رسانی: ‌پنج‌شنبه ۲ بهمن ساعت ۱۱:۱۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۸  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۳۲۳  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۳۷۰ هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۷۱.۶

انتهای پیام


تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 02 بهمن ماه 1399 - 13:17
نظرات کاربران
بیمه پاسارگاد بیمه کوثر بیمه ملت بانک رفاه بیمه معلم بانک ایران زمین بانک صادرات بنر بیمه دی بانک سینا بانک سپه بانک توسعه تعاون بانک ملی باجت بانک تجارت